Skocz do zawartości

Kelso

Użytkownik
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Kelso

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska
  • Model
    Opel Astra II
  • Silnik
    1.7 CDTI 80KM (Z17DTL)
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

2827 wyświetleń profilu
  1. To, że u mnie jest OK - wiem . Chciałem koledze Adam321 pokazać, że po 30 min bezczynności z otwartym centralnym zużycie spada i żeby miał to na uwadze przy swoich pomiarach. Przepraszam za zbyt lakoniczną poprzednią wypowiedź.
  2. U mnie jest tak: 0.15 A otwarty centralny zamek - po 30 min bezczynności zużycie spada skokowo do 0.01 A. 0.01 A zamknięty centralny zamek.
  3. Ja mając na 99% oryginalny płyn GM (też różowy), dolałem Borygo Nowy -35*C - nic złego się nie podziało. http://selgros24.pl/images/prodImages/Borygo_Plyn_do_chlodnic_BORYGO_NOWY_1L_63574438_0_1000_1000.jpg
  4. Co jakiś czas świat rodzimej motoryzacji obiegają kolejne, cudowne pomysły. Widać ciągle jest zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania. Astra Man - czekamy na relację z montażu i użytkowania. Może tym razem stanie się w końcu cud?
  5. Auto jak w opisie. Trasa - spokojna jazda, max 110 - 4.8. Miasto - spokojna jazda, krótkie odcinki, bez korków - 7.2. Cyklu mieszanego nie podaję, bo tu dużo zależy co i jak wymieszamy.
  6. Mi to bardziej wygląda na jakiś nalot/osad a nie odbarwienie - może glinka pomoże?
  7. Zależy od sposobu trzymania rąk na kierownicy. Pot i tłuszcz ze skóry źle wpływa na tworzywo. Dodatkowo jest przecierane mechanicznie. Słońce i temperatura tez robią swoje. U mnie przy ~ 200 kkm zaczęło pękać.
  8. Jakie dokumenty dostałeś od mechanika po wymianie kompletu sprzęgło/dwumas? Faktura od mechanika na części czy dał Ci fv sklepu który sprzedał części? Poproś o opinię na piśmie mechanika, który montował sprzęgło i przyjmował reklamację z opisem usterki i diagnozą przyczyn jej powstania. Jak już kolega napisał wcześniej - ciśnij go. Sprawa jest trochę dziwna i być może nie obędzie się bez pomocy adwokata.
  9. Jeśli oczekujesz pomocy - pamiętaj - to jak piszesz, świadczy o tym, jak traktujesz czytającego. Wątpię, czy chciałbyś uzyskać taką pomoc, jak nas potraktowałeś.
  10. Czy aby na pewno? Wymień regulator, bo napytasz biedy sobie i innym.
  11. Tak to niestety jest. Jak szuka pomocy - potrafi napisać elaborat na stronę. Kiedy problem już rozwiązany - nie ma czasu na sklecenie kilku linijek, które pomogą innym .
  12. Ja jestem zwolennikiem złotego środka. Varta Blue 72 Ah wydaje się być akuratna. Fifok - nie wiem jak jest u ciebie, ale zwracaj uwagę na wysokość akumulatora. U mnie wchodzi tylko 175 mm. Wiele akumulatorów o pojemności 70-74 Ah ma 190 mm.
  13. Jeśli nie masz ciągotek do majsterkowania (największy plus samodzielnych napraw to... satysfakcja) - kup potrzebne filtry i daj zmienić mechanikowi. Poszukaj w okolicy "pana Zdzisia" z garażem a nie halą na 20 aut i daj mu zarobić, przy okazji podglądając jak to się robi. Nie każdy może być majsterklepką i nie jest to żadna wada. Nic na siłę.
  14. Najbardziej PRO zimą wyglądają gołe, stalowe felgi.
  15. Tak, zgadza się. Jeśli masz centralny zamek na pilota - zamknij pilotem. W mojej Astrze G na odblokowanym centralnym (wszystkie odbiorniki, żarówki wyłączone) 0.15A. Po pół godzinie takiego "czuwania" spada do 0.01A. Na zablokowanym centralnym od razu 0.01A.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności