Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.11.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Myślę, że wymiana starczy. Ja wymieniłem wszystkie 4 sztuki.....
    1 punkt
  2. Cześć Wszystkim Forumowiczom ! Na codzień śmigam Hondą Civic, ale mam też Corsę D
    1 punkt
  3. Sądząc po roczniku to trochę do tej decyzji dojrzewał kolega 🤭. Pozdrawiamy
    1 punkt
  4. Helo ale nie wiem czy to żart ten temat... Przecież sonda działa na "spaliny" nie na powietrze, jak jej nic nie ogrzewa to nie ma co mierzyć to jak ma w ogóle coś działać? A co do tej uwalonej sondy to może tylko okablowanie trzeba było zmienić bo może kolejnośc kabuli była zła i od razu wywalało błąd z grzaniem sondy bo dobra nie znaczy że okablowanie dobrze zrobione. Obecna co wywala ciągle? Reaguje coś po nagrzaniu auto czy co się dzieje? DRuga sonda działa?
    1 punkt
  5. Potwierdzam, całościowa regeneracja zacisku to mordęga mimo posiadanych narzędzi i przyrządów. Ale da się.
    1 punkt
  6. Dzięki za pomoc. Znalazłem przyczynę. Czujnik temperatury padł.
    1 punkt
  7. Zależy, jaki masz BC. Standardowy to YF. Jak dobrze pamiętam, to kiedyś to robiłem. Zmieniłem cody w BC. PO naciśnięciu przycisku na kluczyku do zamykania centralnego, i przytrzymaniu go domykają się szyby.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. To jest przycisk ogrzewania postojowego Eberspacher. W mojej Meriva a jest taki sam. Za pomocą tego odpalasz ogrzewanie postojowe i masz możliwość dokodowania pilota zdalnego sterowania (o ile masz centralkę Rasystart R+).
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Na wolnych ma być 25-40 kg/h Przy 3500 obr. powinno być 140-350 Ja bym spróbował przemyć tą przepływkę preparatem do turbin i gaźników
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności