Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Ale ciebie interesuje ! Czy można sprawdzic ! Można - tym wakuometrem! mierzy sie każdy wtryskiwacz! robiąc podciśnienie i w danym okresie czasu nie powinno ono sie zmienić! .Wystarczy jedna nieszczelność a kwalifikuje do wymiany wszystkie uszczelnienia! Bo rozumiesz kto by dzwigał wałek do jednej uszczelki! A za kilka tygodni następnej itp. . Dzięki za super szybkie info Jeszcze jedno mnie dręczy, po colejesz mixol do ropy?, Za chłopaka dawałem ten olej do motoru, ma własciwości smarujące - o to by chodziło ?. I ten środek czarny na czyszczenie wrtyskiwczy, mogę go dawać raz na 10 tys bez żadnej obawy? Pozdrawiam Piotrek Bochnia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-250780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Witam. Czy wymiana uszczelniaczy na wtryskiwaczach wiąże się z rozebraniem samych wtryskiwaczy, czy tylko z ich wyjęciem (o-ringi są na zewnatrz)? Piotr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-250751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jeszcze jedno mnie dręczy, po colejesz mixol do ropy? Czy wymiana uszczelniaczy na wtryskiwaczach wiąże się z rozebraniem samych wtryskiwaczy, czy tylko z ich wyjęciem ( Odp. 1 mixol smaruje cały układ w pompie !! Aby nie zatarł sie taki tloczek !! [przestawiacz konta wtrysku] czysci cały układ>> zasilania. Odp 2 .. Uszczelnienia sa na wtryskiwaczach Miedzy glowica a wtryskiwaczem i jak juz pisałem jest to bardzo pracochłonne ! i w najmniejszej opcji wiąże sie to z podnoszeniem walka rozrządu!!A w tej pełnej opcji z wymianą uszczelek miedzianych na końcówkach wtrysku demontaż całego wałka!! I na koniec nie sa to oriing tylko typ. manrzeta te na wtryskach!!! I wiele innych uszczelek! Chociaż typu oring też tam sie znajdują! http://img253.imageshack.us/my.php?image=18082007005ch2.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-250692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam.Czy w/w uwagi o wymianie uszczelniaczy itp. wyeliminują klopotliwe odpalanie po dłuższym postoju za 3-4 razem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-250151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 nie zapaliła po 2-godzinach postoju. Dopiero za 4 razem załapała:( Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzic czy to te gumowe powroty czy uszczelniacze na wtryskach? Auto ma 140 tys oryginalnego przebiegu Diagnoza jest dobra! Więc nie masz się co martwić ,.będzie spokój na kilka lat jak malo jeździsz. Same części zamienne do tej operacji to koszt w aso 300zł.Bez wgrywanego programu . Dodatkowo bardzo pracochłonne ! nalezy odkręcać wałek rozrządu!! demontować i czyścic kolektor. ,odpowietrzanie!! . W normalnych warunkach jeszcze z wgraniem nowego softu!! to koszt 1500zł. Więc możesz spać spokojnie!! Bo było by coraz gorzej ! A o uszkodzenie pompy przy tych objawach prawdopodobne!! Więc jest wszystko OK. Ale ciebie interesuje ! Czy można sprawdzic ! Można - tym wakuometrem! mierzy sie każdy wtryskiwacz! robiąc podciśnienie i w danym okresie czasu nie powinno ono sie zmienić! .Wystarczy jedna nieszczelność a kwalifikuje do wymiany wszystkie uszczelnienia! Bo rozumiesz kto by dzwigał wałek do jednej uszczelki! A za kilka tygodni następnej itp. . I wróciłem z ASO w wczoraj. Siedzieli cały dzień nad autem - okazało się że nie musieli zmieniać uszczelniaczy na wtryskach. Gość powiedział że nie ma śladu oleju w ON, wymienili mi wszystkie przelwey i trójniki. Dodatkowo zaprogramowali ECU jakimś najnowszym programem, który eliminuje podobno błąd z utrudnionym rozruchem. stwierdził gość na obsłudze klienta że ma być dobrze, i jak się coś będzie działo to żeby przyjechać. Zapłaciłem 249 zł. Myślałem że będzie gorzej. Na razie pali OK. Bede pisał dalej co się dzieje z autem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-249655 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Witam ponownie. Wracam do tematu nieszczelnych przewodów przelewowych. Czy ich uszkodzenie (wraz z trójnikami) objawia się wyciekiem paliwa (poceniem się)? Czy ewentualnie trzeba przyjąć zasadę ich wymiany co np.2-3 lata? Piotr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-248400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Czy ich uszkodzenie (wraz z trójnikami) objawia się wyciekiem paliwa (poceniem się) Całkowite uszkodzenie to natychmiastowe zatrzymanie silnika. Bo może się tak przydarzyć !Natomiast te pocenia , to pierwsze objawy trudności z odpaleniem. Czasami tego nie zauważamy i szukamy przyczyn w innych urządzeniach np.. aku. lub rozrusznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-248394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 czy tu na obrazku to caly wtryskiwacz? czy sa jeszcze jekies czesci w glowicy ? Dziwnie jest on zamontowany - przebiega pod walkiem zaworow.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-247790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 czy tu na obrazku to caly wtryskiwacz? szymar, kol.Czy takie coś prymitywne! Może napędzać silnik?? http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/elek_autom/wykonaw/wtrysk.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-247569 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 dzieki - wlasnie nie myslalem ale jak takie cos jest polaczone z wlasciwym wtryskiwaczem - przeciez nie jest skrecone a cisnienie tam jest dosc duze jak na "wcisk" przy silnikach benzynowych:( Barkuje mi wyobrazni Musze znalesc jakas przekrojowke zeby zobaczyc:) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/10828-i-nasta%C5%82-koniec-zafirze/page/7/#findComment-247370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.