Skocz do zawartości

Rozładowywanie akumulatora w Astrze III


Gość zebro

Rekomendowane odpowiedzi

wersja Cosmo, wszystkie urzadzenia oryginał. Ostatnio sprawdziłem pobór prądu, ładowanie, wszystko OK. Ale, może rozwiazaniem jest pozostawiona ładowarka do telefonu w gnieździe do zapalniczki ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie powinno bo ople ma w standardzie tak ze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki to prad jest odcinany na zapalniczke. skoro ladowanie i uplywnosc jest olek a przebiegi robisz raczje normalen ( nie po 5 km i gaszenie auta) to wychodzi na to ze aku uszkodzony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę akumulator, ale wydaje mi się, że w gniazdach po wyjęciu kluczyka mam prąd (to tez sprawdzę). Dzięki!

 

[ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 22:06 ]

Sprawdziłem, po wyjęciu kluczyka w gnieździe jest prąd. Musze jeszcze sprawdzić stan akumulatora, ale ładowarka w gnieździe chyba wyjaśnia sprawę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, przeczytałem tego posta co Zari16V podał, no i będę testował ten "myk z ryglowaniem drzwi" zobaczę czy pomoże. Tylko teraz problem z rozładowywaniem jest mniejszy, prawie go nie ma bo przy dodatnich tem, aku. wolniej się rozładowywuje. Mój alarm to TIGA QX002, i tak zachowuje się jak alarm we wspomnianym poście: po włączeniu pilotem alarmu (zamknięciu auta), następnie wyłączeniu go (otwarciu auta) po ok. 5 minutach auto samoczynnie się zamyka. Będę tym sposobem na razie zamykał pojazd,może pomoże. Praktycznie w letnim sezonie kłopotu z autem nie ma , zaczyna się koszmar w zimie. Zbagatelizowałem to trochę, odpuszczając to po 2 wizytach w ASO, ale doradzam to innym NIE ODPUSZCZAJCIE.

pozdrawiam

 

[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 19:21 ]

Szukając mazwy alarmu aby podać ją w poście zainspirowałem się czytaniem instrukcji od niego. Wg niej sygnalizacją uzbrojenia alarmu (zamknięcia auta) jest 1 raz mignięcie świateł awaryjnych, a przy rozbrajaniu - 2 krotne mignięcie. Natomiast w moim aucie oprócz mignięcia tych świateł dodatkowo jeszcze po czasie mignięcia tych świateł w takiej samej ilości mrygnięć zaświecają się światła krótkie zarówno przednie i tylnie. A może tu tkwi diabeł. Jak u Was migają te światła??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość wojdasik

Podpinam się pod temat ! Mam dokładnie identyczny problem z moją Astra 1,7 CDTI 2007 rok. Auto postoi 3 i klops nie idzie odpalić, akumulator nowiusienki 3 razy oddawałem na gwarancję i nic wszystko oki. Ładowanie 14,2 - 14,5 zresztą alternator był na stole probierczym i wszystko ok. I teraz tak prąd upływu mierzony amperomierzem po 5 min od zgaszenia auta 0,005 A więc ok po 4 godzinach tyle samo(dłużej nie mierzyłem)i co najlepsze - jeździłem przez 2 miesiące średnio 30 km dziennie do pracy w obie strony i za każdym raz po zgaszniu ścigałem klemę - (odpinałem zasilanie) nie działo sie z akumualorem nic kompletnie nic nawet przy -25 kręcił jak szalony. Jak przestałem odłączać klemę po 3 dniowym postoju poprostu nie chciał odpalić. Znaczy, że coś bierze prąd po dłuższym posotju niż 4 godziny????

Byłem w serwisie opla, u 4 elektryko-elektroników, sprawdziłem alternator, kable, rozebrałem i zlożyłem rozrusznik i nic !!! Jak ściagam klemę jest ok ! Jak nie to kicha !!

czy jedynym rozwiązaniem jest sprzedaż auta ??????

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

no i dzisiaj i mnie dopadł ten problem .... ;/

stał 6 dni przy temp ok -1"c włączyłem webasto żeby nagrzało .... i nawet to sie nie uruchomiło na rozruch też nie było prądu

(jak właączyłem kompa żeby zobaczyć ile prądu jest załaczyłem zapłon żeby pokazało spadło do 8,7v i już nie odpalił tylko "pykał" )

 

aku mam nowy 60ah 600a futura

ładowanie 14,1v-14,3v

po wyłaczeniu silnika 12,9v-13,3v

 

nie mam alarmu

 

co prawda używam webasto ale ono ma zabezpieczenia że jeżeli jest za mało prądu na rozruch samochodu to sie wogule nie włączy ...

 

jak codzinnie jeżdżę webasto włączam na 30 min i nic się nie działo napięcie spadało do 11,7v max

 

jak się wyłączy silnik wyciągnie kluczyk to jeszcze przez kilka minut słychać co jakiś czas że jakieś silniczki jakby sie załączały (jakby od nawiewu przestawiały sie te zapadki)

 

w jaki sposób zmieżyć pobór prądu po wyłączeniu :?: gdzie czym do czego itd..

 

jade dziś do serwisu webasto dowiedzieć sie dokładnie czy to mi żre prąd i ile ... bo każdy mechanik do okoła gada że to mi rozładowuje ako...

 

 

i po serwisie wszystko sprawdzone ... w spoczynku pobiera ledwie 0,07A czyli nic...

webasto pobiera na rozruchu 37w przez 3min jak już rdzeń sie rozgrzeje pobiera 1,7w poza tym serwisant powiedział ze ma zabezpieczenie takie : jak ako ma 11v webasto się nie załączy tak aby został prąd na rozruch silnika ... powiedział że to przyczynom rozładowania nie jest bo kto by zakładał urządzenie warte 7tysi które zamiast pomagać szkodzi ....

 

więc o co chodzi?? nowe ako w d#pie?

Edytowane przez szary_x

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam ponownie ....

byłem u ele-mech najlepszego w regionie i po szperał po testował ....

 

zrobił kompletny test akumulatora ....

stan tech 100%

stan naładowania 95%

test ładowania

bez obc. 14,36v

pod obc. 14,36v

pulsacja napięcia 0,27v w normie

 

pobur w czasie spoczynku 7mA i puzniej spada do 3mA i waha się między 0mA do 3mA

 

dodaje foto wydruku

 

ale... jak zauważyłem klima się nie załącza ... więc podpięliśmy op-com i zonk nie szło wejść w test klimatyzacji zawieszał się mechanik mówił że coś jest nie tak w systemie bo tylko na teście klimatyzacji się zawiesza i nie idzie wejść .... resztę szło testować ... gdzieś w opcjach (nie pamiętam test silnika?) pokazało że ciśnienie w klimie jest 460 (nie widziałem czy Mpa? czy jakoś inaczej..) i powiedział że coś w systemie jest po blokowane (jak kolo mi wymieniał czujnik ciśnienia miał podpiętego te-ha i może namieszał) i być może przez to coś się włącza w spoczynku w nocy czy po paru godzinach dlatego żre prąd ... hmmm 50zl wydane teraz kierunek serwis klimy niech naprawia "system" grrr :maruda:

 

 

 

 

post-37246-0-18201500-1361810362_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada uzywania webasto jest taka, ze powinno sie przejechac po uruchomieniu silnika dystans w kilometrach ktory bedzie odpowiadal dlugosci dzialania webasto w minutach. Czyli Webasto pracuje 30 minut- jedziemy 30km - w innym wypadku mozliwe sa problemy z rozruchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności