Skocz do zawartości

Kontrolka samochodu z kluczem (Spadek mocy)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

tak któryś z wcześniejszych właścicieli lub jego mechanik musiał się pomylić i , źle podłączył .a wszyscy szukali to winy począwszy od turbiny kończąc na EGR. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-118271
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

witam,PERAJ mi naprawde pomogł :beer: mam asterke 2.0 dti . zaprowadzilem do mechanika zeby cos tam mi wymienil , i od tamtej pory zaczely sie problemy z brakiem mocy . przy 3000 obrotów zapalała sie słynna kontrolka i auto nie miało sily . po wyjeciu kluczyka wracało do normy . ten oto słynny mechanik stwierdzl ze to turbo :wesoly: 500 zł , pojechałem do innego . podłaczył pod kompa i stwierdził ze to pompa :beer: 1500 zl no i oczywiscie zgarnoł za samo podlaczenie 100 zł . Dałem sobie z tymi debilami spokuj . sprawdziłem egr , przepływke , czunik cisnienia oleju , wszystko było ok az tu peraj napisał cos mąndrego :beer: i trafil w 10 . okazało sie ze ten pierwszy mechanik . ped... zaj ...zamienil mi przewody i chciał na mnie zarobic 500 stow . pozdrawiam wszystkich forumowiczów . ps nie dajcie sie tym złodzieja :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-90166
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Czytam z zainteresowaniem ten temat, gdyż sam mam ten problem. U mnie pojawia się niezbyt często, ale to ze względu na mój sposób jazdy (najczęściej po mieście a jak poza to do 100-110 km/h), jednak problem jest (mam silnik 2.0 DTI z 2004 roku).

Czy można by prosić, aby ktoś w sposób jasny i obrazowy (np: ze zdjęciami) przedstawił jak te wężyki powinny być prawidłowo podłączone i przedstawił to na forum.

Sądzę, że może to pomóc wielu osobom. Zapewne przyczyna bardzo często leży gdzieś indziej, ale przynajmniej jeden powód "żółtego kluczyka" będzie wykluczony.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-88533
Udostępnij na innych stronach

Gość WARIATMM

MOŻE TO BYĆ RÓWNIEŻ ZAWÓR EGR LUB ERG NIE WIEM JAK SIE PISZE :) CENA OD 1050 DO 2015(SERWIS)

 

[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 20:13 ]

Acha witam wszystkich i przepraszam że piszę z dużej trzcionki :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-88434
Udostępnij na innych stronach

WARIATMM, popraw post na zgodny z regulaminem, czas 1 dzien...

dzieki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-88421
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Te nasze Zafiry są naprawdę dziwnymi samochodami. Oczywiście mam tez problem z żółtym kluczykiem, spadkiem mocy itd. Wczoraj jednak zachowanie samochodu było trochę dziwne. Przy prędkości 120 km/h zapaliła się kontrolka z kluczykiem, zdjąłem nogę z "gazu", po chwili kontrolka zgasła. Co ciekawe od tego momentu mogłem normalnie jechać do 140 km/h bez spadku mocy i zapalającej się kontrolki.

Niestety po podłączeniu pod komputer błąd P0400 w pamięci był odnotowany.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-87529
Udostępnij na innych stronach

--------------------------------------------------------------------------------

 

Witam.

Czytam z zainteresowaniem ten temat, gdyż sam mam ten problem. U mnie pojawia się niezbyt często, ale to ze względu na mój sposób jazdy (najczęściej po mieście a jak poza to do 100-110 km/h), jednak problem jest (mam silnik 2.0 DTI z 2004 roku).

Czy można by prosić, aby ktoś w sposób jasny i obrazowy (np: ze zdjęciami) przedstawił jak te wężyki powinny być prawidłowo podłączone i przedstawił to na forum.

Sądzę, że może to pomóc wielu osobom. Zapewne przyczyna bardzo często leży gdzieś indziej, ale przynajmniej jeden powód "żółtego kluczyka" będzie wykluczony.

Pozdrawiam

... w sprawie tych wezyków cisnienia proponuje zerknac na inna asterke lub zefire z takim silnikiem . ja tak zrobiłem. ale ja na poczatek wykrecił bym zawor egr i go przeczyscił i przesmarował jakims wd , bo lubi sie zacinac . pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-87112
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość marcino1983

Witam. Opel astra II 1.7 DTI z 2000r. U mnie ta kontrolka samochodu z kluczykiem zapala sie po przekreceniu kluczyka i znika po odpaleniu silnika lub nawet przed odpaleniem. Czy to jest normalne czy nie? w czasie jazdy nigdy mi sie nie zapalila. Auto dziala dobrze, odpala bez problemow.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-18276
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich Mam na imię Mariusz – melon od 3 lat jestem właścicielem zośki

Końcówka produkcji 2005 r 2.0 DTi i jak wszyscy mam ten sam problem słynna kontrolka kluczyka.

 

Auto zakupione z przebiegiem 60 tys.

1- w ziemie przy niskich temperaturach po odpaleniu chodzi jak Autosan z PKS taki co ma ponad milion km nabite. Po chwili pracy sytuacja się stabilizuje silnik wycisza i jest OK.

2- po ruszeniu na zimnym silniku ewidentnie nie ma pełnego zakresu mocy tak jak by się dławił w zakresie od 1-2 tys praca jest pulsacyjna szarpie itd

3- po przekroczeniu 100 ok. to co u wszystkich zapala się kontrolka z kluczykiem i dalsze konsekwencje już standardowe. oczywiście zatrzymanie się przegazowanie i kontrolka gaśnie. Nadmienię, że tymczasowo pomaga czyszczenie EGR ale ………… tu się pojawia opinia.

 

 

Przyczyna zasmolenia egr jest z pompy paliwa a tu są skutki następujące nieprawidłowo działająca jakaś tam klapka która powoduje uszkodzenie przekaźnika który właśnie powoduje nieprawidłowe spalanie czyli klasyczny czarny bączek za zośką. Może podobno być walnięty zawór hala ale nie był mechanik tego pewien. Wniosek jest taki mam wymieniony EGR i nie wiem co dalej robić :P? Teoretycznie człowiek ma rację tylko według wszelkich praw na niebie auto dawno powinno paść a zrobiłem nim 40 tys km. Jedynie co EGR zawaliło ta że trzeba było go podobno wymienić. Dalsza wymian to jak spacer po linie może to może tamto.

 

Tak czy inaczej może ktoś miał podobny przypadek auto jest fajne i dobrze mi się nim jeździ ale każda trasa to niepewność więc bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/16716-kontrolka-samochodu-z-kluczem-spadek-mocy/page/5/#findComment-17354
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności