Skocz do zawartości

tranzystor vp44...


Gość Wudar

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Nic nie skreślam :beer:

W spiski nie wierzę, a ten drugi tranzystor należy praktycznie do tej samej rodziny co 2905 - dostałem informację od kol. z forum, że po zamontowaniu mu to działa już parę dni, więc jego też wpisałem.

Nadal nie wiem czy przypadek kol. Graphium to zły montaż czy zły tranzystor. :lol:

Oryginalny tranzystor (z braku czasu mojego elektronika) jeszcze nie "rozkodowany".

Sposób testu tranzystora pozostanie tajemnicą :lol: - tak mnie proszono. (jest trochę zabawy z tym)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 549
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Vendetti

Mariuszu Ty powiedz swemu elektronikowi to co jest kluczem do doboru tego tranzystora czyli STEROWNIK WYSTAWIA NA BRAMKE 3,2V.Pisalem o tym.Elektronik na spokojnie wytlumaczy Ci o co biega.Co za tajemnica?Pewnie zdejmuje charakterystyki tranzystora i odszukuje je w bazie danych.Do mnie nnapisal jeden kolega z forum i u niego irlr2905 chodzi kiepsko a irlr3705 wrecz idealnie.Ten fakt juz eliminuje tego pierwszego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

a nie lepiej wyciagnac na zewnatrz te 3 przewody czy ile tam trzeba, podłaczyc do nich tranzystor umocowany na radiatorze? wtedy na szybkiego mozna by podmieniac tranzystory i sprawdzic który bedzie najlepszy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam... wczoraj trafiłem na forum... i czytam z zaciekawieniem.... niestety moja astra (1,7TD z silnikiem opla) też w naprawie... pompka w regeneracji... koszt jak dobrze pójdzie to ok 1600zł :roll: . U mnie była uszkodzona taśma od czujnika Halla , choć wydaje mi się że to sprawka mechanika, ale cóż robić... w środę będę wiedział ile mnie ta przyjemnośc będzie kosztować. Wydaje mi się że wspomniany na forum tranzystor również padł. Co do objawów wcześniejszych... to poniżej zera stopni zaczęła źle palić... zwykle trzeba było kręcić dwa razy, ale paliła :?: . Pewnego razu zapaliła... i zdechła :wesoly: . Pojawiła się kontrolka silnika, która zaczęła się świecić w momencie przekręcania kluczyka na rozruch (nigdy wcześniej się to nie zdarzało). Napiszę coś więcej jak mi zregenerują pompę... i jak odpali wreszcie. Pozdrawiam wszystkich na forum :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak wiesz, które to te 3 przewody - to nie widzę problemu 8)

no nie wiem które ale skoro Ty lutowałes transystor na sterowniku to chyba wiesz gdzie go lutowałes,..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności