Gość Anonymous Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Witam Proszę o pomoc,wie ktoś może jak otworzyć sterownik pompy (vectra 2.0 td 1998 r) ,jest to jeszcze stary typ,cały metalowy. Chciałem naprawić sterownik (wyrzuca błąd p1651-podejrzewam tranzystor mocy i p1345 czujnik halla w pompie),ale nie wiem jak go otworzyć .Mam go na stole i próbuje delikatnie podważyć dekielek od sterownika ,ale nawet nie drgnie. Boje się że mogę zniszczyć obudowę. Nigdy nie rozbierałem tego całego metalowego sterownika,z tymi nowszymi jest łatwiej. Jeszcze raza proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam Robert   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-146436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam W okolicach rogów sterownika ,wzdłuż dłuższych krawędzi dekielek jest klejony do podstawy bardzo mocnym klejem .Można go otworzyć na "siłę" ,ale nie obędzie się bez delikatnych uszkodzeń .W tym jednak przypadku moim zdaniem błędy raczej nie wskazują na uszkodzenie tranzystora P1651 CAN Receives Error C-14 P1651 CAN Transmits Error C-14 P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14 Zajął bym się raczej tym czujnikiem a on znajduje się w samej pompie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-146299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Dziękuje bardzo za podpowiedz,sprawdzę najpierw czujnik jeśli będzie ok to będę pruł sterownik. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-146225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zczytałem u siebie błędy i wyszło 1631. Gość od pompy twierdzi, że absolutnie nic nie trzeba programować po założeniu. Pompa jest niby u nich kalibrowana i trzeba ją tylko zamontować, odpowietrzyć i jechać. Twierdzi, że to coś innego powoduje taką sytuację. Co sprawdzić? Może jakieś kable się gdzieś przetarły albo inny czujnik? Z tym, że chyba jakby to była awaria innego czujnika to też by wyrzucał bład. Zauważyłem, że w tej wtyce do pompy ktoś już gdzebał. Czy może jak któryś ze styków nie łączy to może być przyczyna? Jak to sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-145859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 a propos tego tranzystorka, czy jest ktoś w pomorskiem kto mógłby mi tego gada podmienić? najlepiej w gdańsku.. bo caly moduł chcą mi wymienić za 2500,- albo chociaz gdzie to zrobic za w miarę rozsądną kasę? będę wdzięczny za odpowiedzi.. Pozdrawiam..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-145812 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Witam reflexes między pinem 6 i 7 we wtyczce po włączeniu stacyjki powinno być napięcie 12v druga rzecz to jeśli masz jakiś interfejs i program np.opelscanner to się nim połącz i odszukaj pozycję " obroty pompy wtryskowej " a następnie zastartuj rozrusznikiem ( nie cofaj kluczykiem żeby nie zerwać połączenia ) i zaobserwuj czy pokazuje ci obroty pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-145792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek47 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Zczytałem u siebie błędy i wyszło 1631Nie chcę być złym prorokiem ale P1631 to z reguły właśnie uwalony sterownik pompy czyli ten nieszczęsny tranzystor.A z drugiej strony nie rozumiem jak koleś mógłby opchnąć komuś pompę z uwalonym sterownikiem. Przede wszystkim zacznij od procedury podanej przez kol. opelhopel i napisz co z tego wynikło.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-145229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zczytałem u siebie błędy i wyszło 1631Nie chcę być złym prorokiem ale P1631 to z reguły właśnie uwalony sterownik pompy czyli ten nieszczęsny tranzystor.A z drugiej strony nie rozumiem jak koleś mógłby opchnąć komuś pompę z uwalonym sterownikiem. Przede wszystkim zacznij od procedury podanej przez kol. opelhopel i napisz co z tego wynikło. Też tak myślałem ale to już mi tą pompę raz wymienił bo było podobnie. Z tym, że pierwszym razem wywalał jeszcze inne błędy ale o tym już pisałem. Gość polecił mi przejżeć wszystkie kable bo może gdzieś coś nie łączy. Skanera nie mam ale dzisiaj chce właśnie przeglądnąć wszystkie kabelki i pomierze napięcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-145220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 witam, ja mam takie pytanko czy wymieniajac sterownik na inny (uzywke) musze go jakos kalibrowac czy autko powinno bez problemu odpalic? a jak jest z wymiana pompy? musze dac o takim samym numerze czy moze byc inna koncowka?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-143940 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Końcówka musi się zgadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page/38/#findComment-142289 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.