Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2007 jaki jest koszt wymiany uszczelek pod wtryskami? dwa razy bylem w serwisie opla z tym problemem sprawdzili uklad paliwowy,wymienili jeden wezyk powrotu paliwa(przelewowy) i na koniec powiedzieli mi,ze trzeba wymienic uszczelki pod wtryskami Seriis to Opel SZpot Swarzędz.A moze ktos z na z okolic Poznania,Gniezna jakiegoś mechanika ,który rozwiąże ten problem?? W Aso pewnie pare stówek policzą.. bo roboty troche z tym jest. Na pewno ponad 500 zł Ci zaśpiewają. Ale moim zdaniem wymiana tych uszczelek to ostateczność jak już wszystko inne zawiedzie.. u mnie to nie pomogło i mam już powoli dość szukania przyczyny.. Aha, można przecież sprawdzić czy uszczelki nadając się do wymiany, więc zanim je ruszysz, zobacz czy ma to sens   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-313406 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Śledze ten post od jakiegoś czasu, strasznie wkurzałem się na początku czytając mozliwe rozwiązania. U mnie wyglądało to tak: Ciepły czy zimy silnik, rozrusznik kręcił min 5 sec a czasem i po 15. Bywało i tak, że kilka razy kręciłem po 15 sec. nim zaskoczył. Chmura dymu z tyłu, nierowna praca na dzień dobry. Po odpaleniu powiedzmy wszystko ok poza tym, ze na wolnych obrotach "ciężko" chodził, straszne drgania przenosił na "bude". I teraz pytanie do specjalistów z forum co było uszkodzone?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-313227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 . I teraz pytanie do specjalistów z forum co było uszkodzone? Katalizator lub pompa wacu za zaworem EGR :Lub podkładki sprężyste pod wtryskiwaczami Lub elektronika Ale może masz jeszcze inne ewentualności   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-313225 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 I tu niezłe zaskoczenie, główna wiazka przewodów była problemem, zasniedziałe koncówki, za mały prąd na rzruch. I tak po wizycie z problemem odpalania u 4 mechaników i diagnozach - pompa układ zasilajacy w paliwo problem rozwiązał jeden człowiek który chciał to poprostu zrobić. Koszt? 180 PLN!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-313214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 I tu niezłe zaskoczenie, główna wiazka przewodów była probleme Nie ma to jak zwykły diesel na popych i już po kłopocie niestety w dzisiejszych byle jaki zaworek i już są problemy lub laweta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-313182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 się wtrące.. ja już jestem po regeneracji pompy wtryskowej do 2.2DTI, wymieniłem połowę przewodów paliwowych (za ten od filtra do pompy w aso chcieli 650 zł). W niedzielę odkryłem nowy bajer. W pompie wtryskowej na tym drugim wejściu przewodów paliwowych (dochodzących do pompy, drugi od przodu silnika patrząc) jest maleńka rurka do której podłączony jest wężyk zbierający ropkę z tych słynnych akwariowych trójników. No więc dmuchając gruszką na przewodzie paliwowym (bez tego bym nie odpalił, auto zapowietrza sie po godzinie stania i nikt nie może mi pomóc) z tego maleńkiego wyjścia siura ropa. I przy założonym wężyku przewód po dmuchnięciu gruszką poci się ropą. Założyłem opaskę zaciskową na to, dokręciłem z wyczuciem (nie chciałem złamać, a dojście kiepskie) i mimo wszystko nadal po dmuchnięciu gruszką troche się poci. Czyli już mam pierwsze miejsce gdzie ropa wychodzi (powietrze wchodzi?). Druga rzecz - wspominaliście o tych złączkach przy filtrze - dwie koło siebie. No więc u mnie normalnie można je wsuwać i wysuwać na jakies 4-5 mm. Niby są szczelne bo ropy nie widać, ale ktoś wspominał że muszą być spasowane, a u mnie można lekko je wsuwać/wysuwać. Wyrzucić je i zrobić własne połączenie? Bo powoli brakuje mi pomysłów, a pompa jak i rozrusznik dopiero co zrobione. Nie mówię o pieniądzach w aso na 'diagnozy'.. pozdrawiam rafał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-310876 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Niby są szczelne bo ropy nie widać, ale ktoś wspominał że muszą być spasowane, a u mnie można lekko je wsuwać/wysuwać. Wyrzucić je i zrob Ten przewód to zasilanie pompy na tym filtrze sa dwa wejścia i one są bardzo ważne to że się ruszają to minimalnie mogą , ale dla pewności musisz to sprawdzić .Na tych przewodach są gumowe oringi i plastykowe zabezpieczenia aby przewód nie wypadł .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-310875 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 zabezpieczenia są i trzymają bo rurek nie wyrwę (bez wkrętaka i wciśnięcia ząbków z dwóch stron), ale mimo wszystko, na szczelny układ to one mi nie wyglądają. Przed dwoma chwilami znowu grzebałem w całości, i jak pisałem wcześniej, da się tymi rurkami poruszać gdzieś na odległości co najmniej 4mm. Od zablokowania przed wyciągnięciem, aż do prawie pełnego zniknięcia ząbków blokujących w obudowie tego złącza (przy maksymalnym wciśnięciu). Jak mi kuzyn odda aparat, to nawet mogę zdjęcia zrobić. Po za tym po pokonaniu bardzo delikatnego oporu można swobodnie poruszać nimi w te i we wte. Więc nawet super gumowy oring chyba nie za bardzo trzyma jak wszystko 'lata'. Jeśli miałbym podobną omegę z tak samo poruszającymi się złączkami, to bym uwierzył, bez tego zastanawiam się nad wymianą całej obudowy filtra wraz z końcówkami przewodów paliwowych doń wchodzących. Koszt tej imprezy nie może być duży w stosunku do tego co już władowałem w auto, a poza tym kończą mi się rzeczy do wymiany i naprawy.. pzdr rafał   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-310780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 o już władowałem w auto, a poza tym kończą mi się rzeczy do wymiany i naprawy..Kol.nicpek, jeżeli już będziesz wymieniał ten filtr to proponuję ci od Nisana Almery kolega tak podmienił super sprawa filtr jest od razu z pompka ręczną do odpowietrzania . Ja sam sie nad tym zastanawiam .Tylko ze on kupił na szrocie wóz do kasacji dał 50zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-310074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Może dałoby się zamienić to pudło z wkładem filtra paliwa na filtr w metalowej puszce z wejściem i wyjściem tylko? Bo mnie te suwające się 'zatrzaski' martwią i denerwują. Dzisiaj dostałem z allegro trójniki przelewowe, bo to co widziałem w mieście to troche śmieszne (kolorowe żarówiaste w sklepach z rybkami..). I nikt nie miał 3.2mm tylko 4mm średnicy. Kupiłem takie jak mam teraz (chyba) i dzisiaj zawioze do warsztatu. Tyle rzeczy wymieniłem, ale już chyba blisko.. Zapowietrza się po troszeczkę ponad godzinie stania na płaskim, a jak pod sporawym kątem w dół to nawet po trzech godzinach nie ma problemu z odpaleniem.. pozdrawiam Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-d%C5%82u%C5%BCszym-postoju/page/10/#findComment-309578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.