Skocz do zawartości

Astra G diesel-problem z odpalaniem po dłuższym postoju


Rekomendowane odpowiedzi

To ja zamiast silikonowania polecam pominac filtr a nawet zasilanie z zbiornika paliwa. Mam tak zrobione w sztaplarce ( choc z innych powodow) ze z karnisterka plastikowego zaciaga sobie pompa na wezyku. Mozesz tak zrobic na probe, nawet bym nie mieszal z powrotem paliwa od wtryskow- poprostu czesc paliwa bedzie wracac do zbiornika a czesc podawana na wtryski. Mozna tez oczewiscie wymienic te przewody i powinno byc okej- w koncu to nie jest jakis powazny wydatek.

 

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wesoł - niestety szybkozłącza można kupić jedynie razem z podgrzewaczem - koszt 190 zł :evil:

A po co jakies szybkozlacza? Kup kawalek weza olejoodpornego (paliwowego- moze byc tez przezroczysty) z obejmami zaciskowymi i wsio. Ja mam kupiony wlasnietaki kawalek i mialem zakladac w swojej zeby bylo widac jak leca ewentualne bąbelki tak jak to robi VW.

 

Gość Anonymous

To ja też się wypowiem w kwestii złego odpalania po długim postoju.

Działo się to w mojej Zafirze 2.0 DTI po długim staniu , długie kręcenie z dodawaniem gazu itd.

Dzisiaj pojechałem do szpenia , powyjmował wtryski , wymienił pod każdym z nich uszczelniacze + dodatkowo oringi na samych wtryskach + trójniki i wężyki nadmiarowe.

Odpowietrzył układ tu proszę się nie śmiać - odkurzaczem :evil: Poprostu rura włożona do baku i odpalony odkurzacz.

Złożył all do kupy i odpalił m jutra rano się okaże czy będą problemy z odpaleniem.

A i jeszcze jedno , pierwsze co zrobił to zobaczył jak wygląda filtr paliwa no i okazało się , że było w nim trochę oleju ( po kolorze ) więc trochę oleju wróciło do baku :wink:

Mam nadzieje , że teraz już będzie ok.

 

Pozdrawiam

 

Dzisiaj pojechałem do szpenia , powyjmował wtryski , wymienił pod każdym z nich uszczelniacze + dodatkowo

Już kiedyś pisałem ze w Niemczech jest to regułą co 60 tys .Dlatego im sie nie zapowietrza przez uszczelniacze i nie maja oleju w zbiorniku paliwa ;) U nas jest to jeszcze niewiedza ze tak należy to robic ! :?

 

A co ma to do oleju w zbiorniku?? Nie ma takiej opcji zeby sie dostal do zbiornika.

 

Gość Mariusz_760301

Wesoł - wtryskiwacze w naszych samochodach są niestety tak skonstruowane, że są długie, posiadają uszczelnienia (trawersy) i przechodzą przez kąpiel olejową klawiatury. :( (Brawo dla OPLA!!!)

 

Może to powodować następujące problemy ;)

- olej spod wałków rozrządu przy nieszczelnym uszczelnieniu kapie na tłoki :) auto kopci na niebiesko, może to również powodować pogorszenie kompresji.

 

Ale "najfajniejszą" rzeczą jest to (często się tak zdarza), że olej który cieknie przez wtryskiwacz jest zawracany z powrotem (przez jego przelew) do baku i gdy wraca przez filtr paliwa do pompy to ja uszkadza (jest zbyt lepki w porównaniu do ropy) - elementy cierne pompy szlag trafia!

 

I ot cała zagadka z tym jak to olej dostaje się do paliwa :?

 

Czyli nie kupowac Y20DTH?

 

Gość Mariusz_760301

Kupować ;) jak dla mnie (puki co) to motorek cudo!

 

Założę tylko przezroczyste rurki (tak jak pisał Wesoł) - nie będzie się zapowietrzał i będzie w razie czego podgląd czy nie ciągnie czegoś oleistego :?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności