Skocz do zawartości

problem z zamykaniem dzwi z pilota


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

W niedziele stałem się nabywcą opla astry f z 99r. I mam takie pytanie. Otwierając drzwi kluczykiem od strony kierowcy otwiera mi tylko te jedne drzwi, natomiast od środka jak wcisnę lub podniosę przycisk to zamknie / otworzy mi wszystkie drzwi. Czy tak powinno być?? Jeżeli nie to jaka może być tego przyczyna. A teraz jeszcze sprawa zamykania/otwierania z pilota. Jak kupiłem samochód dostałem 2 piloty. Jeden działał a w drugim była rozładowana bateria. Kupiłem 2 nowe baterie i zmieniłem w obydwóch. I ten pilot, który działał przestał działać, natomiast ten który nie działał zaczął działać. Nie wiem czy to jest oryginalny cz, ale na pilocie mam dwa przyciski jeden duży a drugi mały. Dużym zamyka drzwi i załącza alarm (tzn. miga dioda przy światłach, a po uruchomieniu alarmu tylko działają kierunkowskazy, nie ma alarmu dźwiękowego), natomiast drugi przycisk muszę wcisnąć 2 razy (po pierwszym wciśnięciu migną kierunkowskazy i odłącza alarm, a 2 wciśnięcie otwiera drzwi).

Próbowałem zaprogramować pilot ale to nic nie daje. Może źle to robię więc proszę o napisanie jeszcze raz jak zaprogramować ten pilot.

 

I mam jeszcze przycisk od imobilajzera przy dźwigni zmiany biegów. I za każdym razem gdy chcę uruchomić silnik muszę go wcisnąć, nawet jak silnik pracuje i ktoś otworzy drzwi muszę wcisnąć ten przycisk bo inaczej odetnie paliwo i załączy alarm. czy też macie taką blokadę ?? Czy można to jakoś odłączyć, albo coś z tym zrobić ??

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

muszę wcisnąć ten przycisk bo inaczej odetnie paliwo i załączy alarm. czy też macie taką blokadę

... ktoś to dołożył...

Czy można to jakoś odłączyć

... zawsze można, ale trzeba znaleźć zasilanie od tego...

otwiera mi tylko te jedne drzwi

... raczej powinno otworzyć wszystkie - wygląda, że nie działa CZ z kluczyka...

... szkoda, że facio nie dał Ci instrukcji do tego alarmu i CZ... ciężko będzie to dograć bez wizyty u fachowca... Pozdro... :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż kluczykiem normalnie zamyka a z pilota nie. Nie chce się zsynchronizowac z centralka choc w pilocie wymienilem baterie. Naczytalem sie o zimnych lutach ale jak bylem u elektromechanika to mi powiedzial ze jak dioda w pilocie swieci to nie sa to zimne luty. Pomozcie co to moze byc? Jak to naprawic? Mozna gdzies kupic takie piloty? Ile kosztuja? Dodam ze mam astre IIG z 1999r

Ty go nie sluchaj tylko daj do poprawienia wszystkie luty w pilocie. Zwlaszcza te do "krzeselka baterii". Nie ch nie gada bzdur ten gosc jak nie ma pojecia o pilotach w oplu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę wcisnąć ten przycisk bo inaczej odetnie paliwo i załączy alarm. czy też macie taką blokadę

ktoś to dołożył...

Czyli ten immobiliser to nie jest fabryczny ?? A w astrze jakie było zabezpieczenie (bo jedno przynajmniej musi być).

 

otwiera mi tylko te jedne drzwi

raczej powinno otworzyć wszystkie - wygląda, że nie działa CZ z kluczyka...

A gdzie szukać w takim wypadu przyczyny ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silvo44

stałem się nabywcą opla astry f z 99r.

... wesol, mówimy o F-ce... tu też jest immo w kluczyku - dlatego ktoś mu to dołożył...

gdzie szukać w takim wypadu przyczyny ??

.... trudno wyczuć - ale bedzie przerwa w sterowaniu....nie wiem czy rozgryziemy to na forum, możesz podjechać gdzieś do montażysty alarmów i zapytać ... Pozdro...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upss. SOrry nie doczytalem na AF raczej niewiele sie znam. Tamte immo byly raczej dosc proste ale i tak myslalbym zeby podjechac do jakiego sfachmana i zeby to zdemontowac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie chyba tak zrobię. myślałem ze to było fabryczne zabezpieczenie, ale skoro samoróbka to wole nie ryzykować i to wyrzucić. tym bardziej że zauważyłem że ta lampka informująca o wciśnięciu tego przycisku włącza się różnie. czasami podczas jazdy potrafi się włączyć, czasami po otwarciu drzwi nie trzeba wcisnąć. wole nie ryzykować i się tego pozbyć.

 

mówimy o F-ce... tu też jest immo w kluczyku - dlatego ktoś mu to dołożył...

 

ale każda f-ka była wyposażona w immo w kluczyku ?? i myślicie że ktoś założył to jako drugi immobiliser ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności