misiek24242 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 czy ma ktos pomysl dlaczego stra jest taka slaba prosz eo jakies wskazowki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 powiem tak, po wymianie zaworu EGR czuje poprawe, duza poprawe (to tak a'propos mojego postu) rozmawialem w serwisie w sprawie EGR i czujnika polozenia walka rozrzadu. mowili ze EGR zdarzyl im sie pary razy w silnikach CDTI a w silnikach "bez C" raczej czujnik...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 tylko mowisz o czujniku polozenia walka rozzadu a u mnie wyswietla bład czujnika obrotów wału korbowego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 misiek jesli wymieniles czujnik walu korbowego i jestes pewien ze nowy jest dobry to sprawdz kable, styki... albo to cos po drugiej stronie (komp...)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 powiem tak wymieniłem czujnik wału bylo ok tzn nie wywałało błedu ale mocy nie odzyskał bylo dobrze pól roku pozniej to samo załozylem czujnik ten który byl poprzednio i spokoj byl jakies 3 miesiace potem to samo bład 0335 podczas jazdy na krotkich trasach do 10 km nic dopiro powyzej i jak temp silnika siegnie 90 stopni takie mam spostrzezenia prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Na 99% sypie się sterownik silnika, ten z dwoma wtykami na górze silnika. Do niego również jest podłączony czujnik obrotów wałka pompy, zaś sam ten czujnik jest długowieczny. W przypadku gdy czujnik obrotów wału, przewody od kompa do obydwu czujników są ok, to problem pozostaje w sterowniku silnika. Są spece którzy go naprawiają tak samo jak sterowniki pomp.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek24242 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 jak sprawdzic ten steroiwnik skoro po podłaczeniu pod kompa nic nie wykazuje i jaka mam pewnosc ze wydam 2000 i bedzie dobrze bo tyle kosztuje kupno uzywki z imo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rostex Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dlatego napisałem, że jeśli masz pewność sprawności czujnika położenia wału, przewodów od kompa do czujnika p.wału i wałka pompy a błąd P0370 lub P0335 będzie powracał to oznaka kończącego się sterownika. Naprawa to koszt ok 300 zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 chyba tylko wymontowac, na warsztac i ogladnac... ale niech sie wypowiedza ci co sie na tym znaja...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spewak Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Można zdjać kable, obudowe i zbadać wzrokowo ów rezystor za który niektórzy liczą sobie 3500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.