Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

rostex okazało się że strzelił cylinderek w tylnym lewym kole :wesoly: Wytrzymał jakieś 3 miesiące - firma KRAFT - straszny szmelc na to wychodzi. Naszczęście znajomy ogarnął mi temat i mam tereaz 2xdroższy cylinderek i narazie działa, ale powiem że miałem niezłego stracha jak heble przestały działać... :cry:

 

Dzwonił do mnie jakiś gość co przeczytał moje posty w tym wątku i powiedział że to na 100% brak połączenia w sterowniku. Po nagrzaniu traci kontakt, bo są zimne luty od wibracji itp. Zazwyczaj odpadają od płyty piny od gniazda i należałoby rozebrać sterownik i poprawić luty bo na tym polega "naprawa" która oferują na allegro za pare stówek...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/9/#findComment-136134
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No dobra, właśnie zamontowałem kompa po naprawie i... działa Check Engine i obrotomierz, auto odpala ale kompletny brak reakcji na pedał gazu i obroty ok 1400 i oczywiście świeci się śliczny check... http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/sad.gif

 

Co teraz?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/9/#findComment-130294
Udostępnij na innych stronach

laptopa będę miał jutro... Kurcze może jakąś kostkę poruszyłem? Sterownik raczej można wykluczyć... Czy jest jakiś błąd który wyłącza pedał gazu? Skąd te obroty 1400? Miałem 16 przerwanych połączeń w sterowniku, aż nie mogę uwierzyć że to jeździło...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/9/#findComment-130290
Udostępnij na innych stronach

no to idę do auta.

 

[ Dodano: Pon Lis 02, 2009 20:23 ]

najpierw zaczyna się od 7 błysków a potem:

 

P1120 1 czujniku pozycji pedalu gazu - który pin komputera za to odpowiada?

p1120 1 czujniku pozycji pedalu gazu - który pin komputera za to odpowiada?

P1122 2 czujniku pozycji pedalu gazu - który pin komputera za to odpowiada?

P0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - który pin komputera za to odpowiada?

p0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - który pin komputera za to odpowiada?

P0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - - który pin komputera za to odpowiada?

P1173 Za wysoka temperatura silnika - który pin komputera za to odpowiada?

 

mam nadzieje ze dobrze odczytałem...

 

podłączyłem dziś laptopa z techem2 i mam takie błędy:

 

P1620

-? Napięcie odniesienia 5 V Obwód #1

P1120

-? Za wysokie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu

-? Za niskie napiecie na 1 czujniku pozycji pedalu gazu

-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu

P1122

-? Za wysokie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu

-? Za niskie napiecie na 2 czujniku pozycji pedalu gazu

-? Korelacja czujników 1-2 pozycji pedalu gazu

P0100

-? Za wysokie napięcie przepływom. powietrza

-? Za niskie napięcie przepływom. powietrza

-? Niewłaściwy sygnał w obwodzie czujnika przepływu powietrza

P0110

-? Za wysokie napięcie temperatura powietrza wlotowego

-? Za niskie napięcie temperatura powietrza wlotowego

 

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 11:48 ]

Wysłałem dziś komputer do naprawy. Już tracę siły do tego auta... Aż się zdołowałem...

 

Dziś miałem telefon. Diagnoza: komputera nie da się naprawić... no i muszę kupić drugi :beer:

 

Tak to jest mieć diesla, osczędzasz na paliwie a przepłacasz za naprawy i sypiącą się elektronikę od wibracji silnika diesla...

 

[ Dodano: Wto Lis 10, 2009 08:20 ]

Wczoraj dostałem komputer. Zamontowałem i wszystko działa. Obrotomierz, przepływomierz, wszystkie kontrolki, zero błędów. Auto nie przekracza już 85 stopni, wentylator chłodnicy działa, nie ma takiego dławienia i szarpania. Płynnie przyspiesza chociaż mam wrażenie że jest słabszy dół tak do 2000 obr... Zobaczymy czy teraz będzie mniej palił itp. Narazie pierwszy dzień testów. Za jakiś czas się odezwę co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/9/#findComment-128243
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam Mam podobne problemy wariujący obrotomierz kontrolka z chłodnicą

błąd p0100,p0110,p1530,p1540,p0571.Wymiana przepływomierza bez zadnych rezultatów.Auto jak jeszcze nierozgrzane jakoś jedzie po rozgrzaniu totalny muł,100km/h to szczyt prędkości.Wiązka elektryczna sprawdzona.Mechanik stwierdził uszkodzenie kompa silnika.Czy adaptacja drugiego komputera silnika to jakaś skąplikowana sprawa.Numery mojego sterownika 8973065751 1.7l/TX2 12212819.Czy mogę go zastąpic sterownikiem o nr8973065750 1.7l/tx2 12212819.Dodam że posiadam car pass od samochodu.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21798-astra-2-17-dti-traci-moc/page/9/#findComment-32687
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności