Jay Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Znaczy że błąd czujnika wywala podczas sprawdzania błędów po ponownym odpaleniu czy tylko na niepracującym silniku?Często towarzyszy mu błąd czujnika położenia wałków Sprawdź czy od wtyczki czujnika wału,dalsza część instalacji jest cała,czy się gdzieś przewód nie przetarł,przypalił,on tam dość nie przemyślanie jest ułożony,szczególnie jeśli już "nasi tam byli" 90% przypadków to właśnie uszkodzona instalacja od czujnika do okolic odmy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-700847 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limak33 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Spostrzeżenia elektryka sa takie: Sterownik jest od sintry natomiast silnik od omegi 3.0 i tu zwrocił uwagę na czujnik położenia wału, że jego oporność w chwili obecnej wynosi 300-500 ohm a powinno być pomiędzy 500-800 ohma. Teraz mam mały problem bo typowy czujnik od sintry nie podchodzi do silnika od omegi. Czujniki wymienione już ze trzy i za kazdym razem to samo sie dzieje z tym, ze na jednym gasniecie bylo rzadziej a na obecnym to porażka. Czym one sie różnią, jaki czujnik polecacie? Może jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-702901 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jay Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Przecież to są te same silniki...w jaki sposób czujnik z sintry nie podchodzi do tego silnika? sam mam sintrę,z silnikiem z vectry a ecu z omegi i wszystko działa jak trzeba jedyne różnice między omegą a sintrą to wtyczki cewki oraz przepływomierza,reszta czujników jest taka sama tak teraz mi świta że te silniki mają 2 różnej długości czujniki położenia wału,wtyczki te same,pasują od 2.5 do 3.2   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-702938 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Może być taki myk, jak w x20xev i jego pochodna z20let. Też czujniki nie pasują. Do z20let pasuje za to z c20xe :)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-702942 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limak33 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 5 godzin temu, Jay napisał: Przecież to są te same silniki...w jaki sposób czujnik z sintry nie podchodzi do tego silnika? sam mam sintrę,z silnikiem z vectry a ecu z omegi i wszystko działa jak trzeba jedyne różnice między omegą a sintrą to wtyczki cewki oraz przepływomierza,reszta czujników jest taka sama tak teraz mi świta że te silniki mają 2 różnej długości czujniki położenia wału,wtyczki te same,pasują od 2.5 do 3.2 Różnica jest także w mocowaniu czujnika przy silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-702943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limak33 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Teraz jeszcze jedna sprawa z tym czujnikiem położenia wału. Silnik jest od omegi i potrzebuje około 800 ohm rezystancji, silnik od sintry rezystancji potrzebuje okolo 550 ohm. I teraz jest konflikt z wtyczkami ta od omegi ma wtyczke 3 pin owalna a od sintry ma 3 pin i jest prostokątną. To informacja od elektryka i nie wiem czy tak jest naprawde czy takie wartości są prawidłowe. Jeżeli tak to może ktoś podpowie jak podmienić te wtyczki żeby zgrać to ze sobą. Chodzi o to żeby czujnik w blok wszedł do omegi a wtyczka była od sintry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-703029 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jest takie nadprzyrodzone urządzenie, jak lutownica.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-703040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Ja tak się zastanawiam co to za elektryk który nie umie sobie poradzić z czujnikami i kabelkami. Ja bym jeszcze sprawdził jakie ma oznaczenie silnik, ale z tego co koledzy pisali dawno temu to V-ki były zamienne do omegi czy sintry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-703048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość limak33 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jeżeli chodzi o elektryków to niestety mam tylko takich w okolicy "fachowców" wymieniaczy jak sie uda to sie zarobiło. Odbiorę sintre i sam postaram sie coś zrobić, chociaż w mechanice kuleje i nie mam gdzie tego robić. W ktorym miejscu znajdę oznaczenie silnika? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-703054 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Numer i oznaczenie powinno być na korpusie silnika od strony sprzęgła/skrzyni biegów. Tutaj bym szukał - w zaznaczonym na niebiesko owalu fotka w załączniku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22321-sintra-30-ga%C5%9Bnie-na-wolnych-obrotach/page/2/#findComment-703058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.