Gość Anonymous Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 a czy przypadkiem nie jest tak ze X16SZ ma jakoś inaczej ustawiany zapłon niż C16NZ? w nim chyba nie ma klasycznego aparatu zapłonowego, tylko czujnik spalania stukowego, więc zapłon "ustawia się sam" ...tak sądze, ale nie wiem jak z tym jest do końca...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Frogyou, przeczytaj co napisał GrzECHO, wyżej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuber84_cool Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam a czy np. zamiast wałka od 13S można włożyć od C16SE mają identyczne parametry 1.6 http://ktk.pl/arkos/faq/16.htm 1.3 http://ktk.pl/arkos/faq/13.htm miałem ostatnio małą przygodę i chcę wymienić wałek mam C16NZ   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam, wałki w tych silnikach były identyczne, są to wałki z literką B. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuber84_cool Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 metal91, No ok ale czy wałek od SE będzie pasować od strony aparatu zapłonowego bo w SE jest chyba inny moduł i czy wystarczy założyć sam wałek czy trzeba też kompa zmienić?,dobrze by było gdyby się ktoś wypowiedział kto wie o co chodzi,mam auto w naprawie i jest okazja aby taki wałek założyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Wałek powinien pasować mimo tego że jest inny aparat zapłonowy. Ale z C16SE nie miałem nigdy do czynienia, więc najlepiej gdyby ktoś mógł to potwierdzić. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Z tego co wiem to w przypadku wałka z c16se będzie problem z napędzeniem palca z kopułki. Na którymś z for widziałem wzmiankę, że wałek ten jest przystosowany pod dis i nie jest przygotowany pod aparat zapłonowy. Jeśli masz możliwość zrobienia fotki wałka z 16se to zrób fotę od strony aparatu to Ci powiem czy da radę założyć to pod normalną kopułkę. Odwrotny manewr byłby możliwy(wałek z 13s do c16se)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość analyzer64 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 To i ja zapytam, bo sam nabrałem ochoty na ten wałeczek Mam X16SZR. Z tego co czytałem na innych forach wałek pasuje Plug&Play, w końcu C16SE też ma DISa. Wałek od 13S czy C16SE jest nieco ostrzejszy, czy przez to hydraulika nie straci na swojej żywotności ? Jestem tez ciekaw, od czego dopasować ECU pod ten silnik, tak żeby nie pruć za dużo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szupek Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 odkopie troche temat po przeczytaniu całego wątku jestem troche skołowany. mam w astrze silnik c14nz i chciałem sobie podmienic na kompa od kadeta 1.3. prosze kogoś zorientowanego o info: 1) Jak poznać właściwego kompa ( na alledrogo jest wiele takich od silnikow 1.3 oznaczonych 1.3 E w cenie 30zł) 2) Jak bede musiał przerabiać wiazke aby tego kompa podłączyćdo mojego auta. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 mam w astrze silnik c14nz i chciałem sobie podmienic na kompa od kadeta 1.3. prosze kogoś zorientowanego o info:Niestety do tego autka nie podłączysz tego kompa > inna wiązka, całkowicie niekompatybilna Jedyna opcja to zamiana całej wiązki łącznie z aparatem zapłonowym i kilkoma czujnikami. Jeżeli chcesz coś poprawiać to przy wymianie rozrządu ściągnij głowicę, spalnuj i załóż wałek od 1.3S > oznaczenie B od strony aparatu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.