Skocz do zawartości

c16nz z wałkiem od 1.3S + komp c13n


GrzECHO

Rekomendowane odpowiedzi

a czy przypadkiem nie jest tak ze X16SZ ma jakoś inaczej ustawiany zapłon niż C16NZ? w nim chyba nie ma klasycznego aparatu zapłonowego, tylko czujnik spalania stukowego, więc zapłon "ustawia się sam" ...tak sądze, ale nie wiem jak z tym jest do końca...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 3 tygodnie później...
Gość zuber84_cool
metal91, No ok ale czy wałek od SE będzie pasować od strony aparatu zapłonowego bo w SE jest chyba inny moduł i czy wystarczy założyć sam wałek czy trzeba też kompa zmienić?,dobrze by było gdyby się ktoś wypowiedział kto wie o co chodzi,mam auto w naprawie i jest okazja aby taki wałek założyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wałek powinien pasować mimo tego że jest inny aparat zapłonowy. Ale z C16SE nie miałem nigdy do czynienia, więc najlepiej gdyby ktoś mógł to potwierdzić. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cursor

Z tego co wiem to w przypadku wałka z c16se będzie problem z napędzeniem palca z kopułki.

Na którymś z for widziałem wzmiankę, że wałek ten jest przystosowany pod dis i nie jest przygotowany pod aparat zapłonowy.

Jeśli masz możliwość zrobienia fotki wałka z 16se to zrób fotę od strony aparatu to Ci powiem czy da radę założyć to pod normalną kopułkę.

 

Odwrotny manewr byłby możliwy(wałek z 13s do c16se)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość analyzer64

To i ja zapytam, bo sam nabrałem ochoty na ten wałeczek :P

 

Mam X16SZR. Z tego co czytałem na innych forach wałek pasuje Plug&Play, w końcu C16SE też ma DISa. Wałek od 13S czy C16SE jest nieco ostrzejszy, czy przez to hydraulika nie straci na swojej żywotności ?

 

Jestem tez ciekaw, od czego dopasować ECU pod ten silnik, tak żeby nie pruć za dużo. :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

odkopie troche temat :wink:

po przeczytaniu całego wątku jestem troche skołowany.

mam w astrze silnik c14nz i chciałem sobie podmienic na kompa od kadeta 1.3. prosze kogoś zorientowanego o info:

 

1) Jak poznać właściwego kompa ( na alledrogo jest wiele takich od silnikow 1.3 oznaczonych 1.3 E w cenie 30zł)

 

2) Jak bede musiał przerabiać wiazke aby tego kompa podłączyćdo mojego auta.

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam w astrze silnik c14nz i chciałem sobie podmienic na kompa od kadeta 1.3. prosze kogoś zorientowanego o info:

Niestety do tego autka nie podłączysz tego kompa > inna wiązka, całkowicie niekompatybilna :wink: Jedyna opcja to zamiana całej wiązki łącznie z aparatem zapłonowym i kilkoma czujnikami. Jeżeli chcesz coś poprawiać to przy wymianie rozrządu ściągnij głowicę, spalnuj i załóż wałek od 1.3S > oznaczenie B od strony aparatu zapłonowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności