Gość barteklodz Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 jak masz możliwość to wysusz cylindry sprężonym powietrzem albo zostaw wykręcone świece na 2-3h a same świece wypal na kuchence gazowej albo zmień na nowe rozumiem że stan iskry sprawdzałeś ? powinna być niebiesko biała z wyraźnym odgłosem trzasku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 No panowie, ciągle bez zmian. Stosowałem sie do waszych rad , iskra jest mocna. Świece wymieniłem na nowe, kable są dobrze podłączone. Już nie mam pojęcia. Sprawdziłem drożność dochodzenia powietrza czuć jak zasysa powietrze. Dziś go kreciłem aż mi sie znowu akumulator rozładował. Teraz się ładuje, już nie mam pomysłu. ( prosze o jeszcze jakieś dobre rady które mnie nakierują   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 czy pasek rozrządu ci nie pękł? sprawdzałeś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110350 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Pasek jest okej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 no to obstawiam zbyt niskie ciśnienie paliwa - pompa mogła polec u mnie o tyle było dziwne, że raz palił a raz nie - zaleznie od humoru okazało się, że to wina pompy, która za małe ciśnienie paliwa wytwarzała pomimo, że było ją słychać jak pracuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110346 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Jest iskra, dochodzi paliwo , to musisz sprawdzić czy nie masz przestawionego zapłonu. Wiesz jak to sprawdzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 W c20ne nie da się przestawić zapłonu inaczej, niż regulowanym kołem rozrządu Ja bym proponował sprawdzić czujnik wału. Świece mokre, bo pierwsze dotknięcie kluczyka na rozruch wstrzykuje dawkę paliwa przez wtryski. Późniejsze dawkowanie jest dopiero, jak czujnik wału poda sygnał na kompa. Dlatego po świecach może być widać, że paliwo jest, bo mokre.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 musisz sprawdzić czy nie masz przestawionego zapłonu. Wiesz jak to sprawdzić? nie w c20ne , c20xe oraz c18nz te silniki kąt wyprzedzenia zapłonu mają regulowany przez ECU rozdzielacz zapłonu jest zamocowany na 2 śruby pod klucz 13 i nie ma możliwości obracania nim   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Nie chodzi mi o przestawienie kąta wyprzedzenia zapłonu, ale o sprawdzenie czy palec rozdzielacza jest prawidłowo ustawiony względem styku pierwszego cylindra w kopułce. I czy iskra jest w suwie sprężania, a nie wydechu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 nie da się w tych silnikach źle zamontować palca rozdzielacza - nachodząc na ośkę rozdzielacza, palec ma pod spodem miejsce na coś w stylu klina (tak jak koło rozrządu na wale korbowym) i to pozycjonuje palec względem wałka rozrządu niemożliwe jest, aby nie pokrywał się z kopułką na 1 cylindrze - jedyny wypadek to przeskoczenie paska rozrządu, ale pasek rozrządu kolega sprawdzał z tego co napisał, sam o to pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/2/#findComment-110207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.