Gość Anonymous Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Masz rację, pod warunkiem, że wszystko jest ustawione poprawnie, nie uszkodzone, albo nie upychane na siłę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-110194 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Mała poprawka Tylko c20xe ma aparat zapłonowy na 2 śruby Pozostałe mają kopułkę przykręconą do obudowy wałka na 3 torxy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109972 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 racja Grzesiu, ale to nie zmienia postaci rzeczy, że NIE DA SIĘ obracać rozdzielaczem i ustawiać kąt wyprzedzenia zapłonu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Dokładnie tak Dlatego wspomniałem o regulowanych kołach rozrządu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Dziś zaobserwowałem nowy objaw. Po podłączeniu akumulatora próbowałem znowu odpalić , na biegu jałowym gdy przekręcałem kluczykiem auto reagowało tak jakbym próbował zapalić na biegu , czyli lekko pchało do przodu. Po wciśnięciu sprzęgła nie było tego pchania do przodu(wcześniej auto stało na ręcznym , więc nie czułem tego). Co to może oznaczać? Pasek rozrządu jest cały.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109874 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 to może oznaczać, że jest mróz, olej w skrzyni biegów gęsty i to zjawisko jest normalne dlatego zalecają zapalanie auta z wciśniętym sprzęgłem jeśli chodzi o niskie temperatury na zewnatrz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Ehe kamień spadł mi z serca bo już myślałem , że coś szlak trafiło. No ale to nie zmienia faktu,że autko nie odpala. W tygodniu prawdopodobnie holuje do mechanika , dam znać czy udało się naprawić. [ Dodano: Czw Sty 21, 2010 18:57 ] No i dalej dupa. Nie ma opcji w tym sniegu wyciągnąć cali z garażu. Dalej szukam usterki. Rozkręciłem kopułkę (posypały się z niej takie plastikowe kwadraciki z dołu tylko , na górze jeszcze są) nie wiem czemu one miały służyć? I przy próbie odpalenia słychać takie cykanie(ale nie widać żeby iskra skakała...)-nie wiem czy od rozrusznika czy z pod tej kopułki. Aha i jeszcze w kopułce było trochę oleju. Dajcie Panowie jeszcze jakieś pomysły , wypróbuje wszystko bo już ręce opadają. Jak nie to czekam chyba do wiosny [ Dodano: Sob Sty 23, 2010 10:04 ] Dziś podłączyłem akumulator bezpośrednio pod prostownik nie odłączając klem z akumulatora, po przekręceniu kluczyka słychać prace ok 10sekund jakiegoś urządzenia pod maska, wcześniej odkąd mam ten samochód nie słyszałem tego. Po odłączeniu prostownika już nie było słychać pracy tego urządzenia. (podłączyłem jeszcze raz prostownik i znowu słychać). Potem wyjąłem jedną świece , rozrusznik kręcił szybciej. Po włożeniu tej świecy znowu kręcił wolniej i czasem już sie przycinał. Panowie pomóżcie mi proszę!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-109865 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (posypały się z niej takie plastikowe kwadraciki z dołu tylkoCzy to czasem nie były styki przewodów zapłonowych?Takie żółte powypalane? Coś czuję, że kopułka do wymiany. A ten węgielek pośrodku kopułki masz? Odczep wąż paliwowy i skieruj do jakiegoś słoja, włącz pompę. Jak napompuje ci ponad 1,5 litra, to można przyjąć, że jest ok. Co do palca. Tak sobie myślę, że o 180* da się go źle założyć. Mógłbyś sprawdzić, czy jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-107872 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sharrk Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Nie, to nie były styki , to raczej wyglądało na coś uszczelniającego. Po środku jest ten przycisk(węgielek) Pompa dobrze pompuje. Palec nie był wykręcany , to jak wcześniej palił to mógłby się sam przestawić? Co tam jeszcze hmm... po wykręceniu tej świecy cieknie z cylidra paliwo. No już nie wiem czego się lapać?? Może w zła stronę się kieruję i wina leży całkiem gdzie indziej , że nie chce odpalić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-107788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 po wykręceniu tej świecy cieknie z cylidra paliwo. Może tu jest problem. Powinna wylatywać mgiełka, a nie cieknąć. Może wtryski są otwarte cały czas? Tak się stanie, jak kabelki sterujące wtrysków, te co z kompa idą się przetrą i złapią masę. Może jak już tak grzebiesz, to odkręć listwę wtryskową razem z wtryskami i ją połóż na silniku. Ktoś niech kręci rozrusznikiem, a ty patrz jak sikają. Musi z nich wylatywać mgiełka a po zaprzestaniu kręcenia nie może nic z nich lecieć. Oczywiście jak przestaniesz kręcić rozrusznikiem to zostaw koniecznie kluczyk w pozycji zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/26368-opel-calibra-rorusznik-kr%C4%99ci-iskra-jest-silnik-nie-pali/page/3/#findComment-107781 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.