Skocz do zawartości

Nie można zapalić silnika


Gość kamil2007-85

Rekomendowane odpowiedzi

Najbliżej by było sie z czarnym podłączyć do kabli zasilających kompa - D3 albo C16

Po prostu tu jest najbliżej.

Najmniej przeciagania przewodów, bo odcinek 30cm starczy.

Wtyczki w kompie sa podzielone na 4 sekcje u ciebie A, B, C, D.

Na przykład sekcja D, pin numer 3.

Pewnie o to ci chodziło :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzyłem na schemata i u ciebie to nie takie proste.

Przekaźnik pompy daje + na wtryski i na pompę.

Ale pompę włącza dopiero komputer, dając masę na pompę po otrzymaniu sygnału z czujnika wału.

Więc ty musisz dać - na pompę, a nie +.

czy dobrze rozumie ze po oświeceniu się kontrolek na desce plus jest juz na pompie? mnie jedynie pozostaje podać impuls "-" ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil2007-85

ja 37 własnie o to mi chodziło. Czarny idzie do kompa, tzn. wystarczy poprowadzić nowy? Nie rozgrzebywałem tej oryginalnej izolacji opla, czy nic nie uszkodzę?

 

poprawiłem czcionkę, regulamin &3.1/zbyszek670

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy dobrze rozumie ze po oświeceniu się kontrolek na desce plus jest juz na pompie? mnie jedynie pozostaje podać impuls "-" ?

niestety sprawdziłem to i chciałemn sobie zrobić dodatkowe doprowadzenie (-) ale niestety okazuje sie ze nie pojawia sie (+)po oświeceniu się kontrolek na pulpicie a dopiero po odpaleniu auta więc to troche zmienia sytuacje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil2007-85

ja37 tak w międzyczasie, czy stacyjka też może mieć zwarcie ?

to może być przyczyną nie podawania prądu do przekaźnika a z przekaźnika do kompa ? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej stacyjka tak się psuje,że nie styka, a nie zwarcie.

Jakby zwarcie było, to by waliło bezpieczniki, albo by coś cały czas było włączone, albo byś już widział dym....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja 37 - dzięki za schemat - jak wspomniałem w poprzednim poście z tym (+) to nie tak przypuszczaliśmy , ale stwierdziłem ze zanim coś zaczne w tym kierunku działać podjade wcześniej do jakiegoś "mechaniora i zostawie mu auto na noc i niech mi rano (bo własnie rano , gdy temp troche niższa, ma problem z odpaleniem) sprawdzi ciśnienie paliwa przed odpaleniem a póżniej bede wiedział co dalej - czy szukać tutaj - może regulator ciśnienia, a może jakiś czujnik temp - zobaczymy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności