Skocz do zawartości

Szarpanie po zdjęciu nogi z gazu Corsa B 1.0


Gość gmpiecz

Rekomendowane odpowiedzi

Może znajdzie ktoś chwilkę i podsumuje ten temat , taki mały Manulal co najbardziej może powodować i na co zwracać uwagę?

Skupiając sie na silnikach Oplowskich 8v :

-Nadpalone sprzęgło lub zużyte.

-Luzy w zawieszeniu.

-Poduszki silnika i co dalej?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy ma to coś wspólnego z obrotami silnika na biegu jałowym, kiedyś dostałem pismo z salonu opla w którym kupiłem swoją corsę. I tam było wezwanie żeby przyjechać do nich bo silnik nie pracuje prawidłowo na biegu jałowym i jest większe spalanie i oni muszą przeprogramować sterownik silnika, oczywiście na ich koszt. Zresztą u mnie też jest szarpanie na 2 biegu i do tego telepie strasznie całym kokpitem jak ruszam na wzniesieniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie że nie byłem bo ciągle nie ma czasu a samochód ciągle potrzebny na dojazd... w przyszłości jak znajdę czas to pojadę i jesli to coś zmieni to dam znać na forum. Tylko na razie nie mam kiedy. Myśle że to kwestia kilku tygodni niestety... A wezwanie znalazłem niedawno bo rodzice jak kupowali to się zawieruszyło i nic nie zrobili żeby pojechać do serwisu i tak kilka lat leżało aż ja znalazłem :neutral:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam...

 

Mam te same problemy co wy + czasami jak zredukuje przed zakrętem to mi auto gaśnie :cry:

 

Wymieniłem:

Sprzęgło + oil w skrzyni

EGR

Czujnik położenia wału

Filtry + oil w silniku

Zawieszenie, tam gdzie były luzy

Tarcze + klocki

Bębny + okładziny + łożyska

Pasek klinowy

 

Do tego wszystkiego w komputerze po przeskanowaniu KTSem nie ma żadnych błędów.

 

Zastanawiam się nad silniczkiem krokowym, ale to znów kolejne 400zł

Ktoś mi jeszcze mówił o jakimś czujniku na wtrysku czy coś takiego, ale to pewnie kolejne 400zł jak nie więcej... a tak wymieniać to ja sobie mogę cały silnik hehe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W litrówce corsy nie czyści się silniczka krokowego bo tam nie ma co czyścić, jest nierozbieralny, albo chodzi dobrze, albo wymiana na nowy, szkoda tylko że ktoś mądrzejszy od nas tu wszystkich nie wymyślił jeszcze takiego silniczka który nie jest tak jak drogi oryginalny bosch a też działa jak bosch tylko że za dużo mniej hajsu. Podróbki z allegro chodzą dobrze podobno 2 tygodnie ;) Wszystko ku...a musi być boscha, boscha, bo jak nie boscha to nie ma jeżdżenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności