Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Koszt ok. 30 pln w serwisie.Masz chyba na myśli cenę samych oringów bez robocizny...Ostatnio ktoś na forum wymieniał je w warsztacie i zapłacił 100 zł   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-199562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przymek Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Wydaje mi się, że napisane zostało wyraźnie. Z wymianą powinien sobie poradzić. Logika wskazuje, że cena dotyczy zestawu uszczelniającego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-199428 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Jeśli chodzi o olej w układzie chłodzenia to problem leży tylko i wyłącznie po stronie uszczelki... Miałem ten problem przy przebiegu ok. 160 tysięcy. Przy odkręcaniu dało się zauważyć, że śruby po lewej nie trzymały zbyt mocno (?). Głowica była prosta, więc obeszło się bez szlifowania. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-197059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nie do końca uszczelki - o ile się nie mylę jest tam jeszcze chłodniczka oleju i to ją w pierwszej kolejności bym obstawiał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-196838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 o ile się nie mylę jest tam jeszcze chłodniczka oleju i to ją w pierwszej kolejności bym obstawiał.Zgadzam się, z reguły te dwie możliwości wchodzą w grę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-196835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Była sprawdzana w pierwszej kolejności. Ona raczej nie zawodzi, jest wykonana w całości z (chyba) aluminium. Za to w uszczelce oringi uszczelniające były z tworzywa! Nie ma się co dziwić, że nie wytrzymują. W zamiennikach są już metalowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-196741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum. Podobny problem miałem ( myślałem ze już nie mam ) jednym słowem zajechałem silnik Moja Asia jest z 2000r. Zarejestrowałem ja w PL w 2001r. jakoś w 2003-2004 zauważyłem podobne efekty jak u Was. Po kontakcie z mechanikami teorie były różne. Oleju nie ubywało, płynu też. Latałem tak Asią do Listopada 2008 i było cacy do momentu mojej nieuwagi i chyba głupoty. Zakatowałem Asie Przez moja nieuwagę (mało oględzin ) ruszyłem w trasę... jak się okazało dziwnym trafem zgubiły się (wypadły) mocowania intercoolera u dołu chłodnicy... po czym zrobił dziurę w chłodnicy.... nastąpił wyciek w czasie jazdy dosłownie po kilku minutach Asia zrobiła buuuuu zgasła. Jak się okazało posypały się pierścienie. Asia troszkę postała bo był brak funduszy. Zakupiony został kompletny blok, uszczelki jakie potrzeba przy takim remoncie, pierścienie. Autko zrobili:) Myślałem ze problem z olejem zostanie wyeliminowany, po przejechałem 100km było ok ( bez katowania ) po przejechaniu 200km niedosyt płynu chłodzenia... mała dolewka z 3 setki, teraz ma przejechane 300km po kapitalnym remoncie i z powrotem do mechaników... woda dostała sie do silnika i jest biała maż na korku... A sprawdzali wszytko, planowali głowicę... masakra. koszty: blok + transport 1000zł, pierścienie+ uszczelki + uszczelka pod głowice 800zł, pasek+ napinacz +rolka 300zł w międzyczasie doszło łożysko oporowe ( wysprzeglik) 350 zł, robocizna 700zł , oleje +płyny+filtry 300zł suma: około 3450zł Masakra jestem zdruzgotany kosztami a widzę, że to nie koniec bo turbina jest zaolejona, lecz na razie WARSZTAT w życiu bym nie remontował jak bym wiedział jakie będą koszty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-189153 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Witam. Jestem nowy na forum ale sporo poczytałem bo mam podobny problem. Mam Astrę 2.0 DTL tylko u mnie w zbiorniczku zbiera się sporo oleju. Któregoś pięknego dnia postanowiłem sprawdzić płyny i mało nie zwaliło mnie z nóg. Po odkręceniu korka od płynu aż siknęło pod ciśnieniem. Wydobyła się czarna maź. Postanowiłem u Wujka mechanika wymienić uszczelkę. Po zdjęciu głowicy nie było widać miejsca przepływu oleju do płynu a efektu końcowego nie widać. Dalej jest to samo- olej,olej, olej:/ Podobno może to być wina chłodniczki oleju?? Może ktoś mi podpowie czy to to czy raczej głowica albo blok. Myślałem już o wymianie silnika. Goły można kupić od 700zł. Zalałem nawet uszczelniacz ale nic nie daje a nie mam zamiary wsadzić 2000 zł za naprawę, wolę sprzedać Czekam na jakąś odpowiedź. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-152469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 No dobrze, skoro dobraliście się do głowicy, czy przy tej okazji planowaliście ją, dał nową uszczelkę i śruby? Jeżeli nie, to od razu ją sprzedaj, po co masz się bawic w dwa razy tę sama robotę? Tacu uzytkownicy są najlepsi, jak się coś zepsuje, to lepiej sprzedac niż zrobi i by pewnym, że jest ok. Jaki kolor, o ile da się teraz okreslic, maja spaliny? Jeżeli będa kolorowe, istniej prawdopodobieństwo , że płyn przedostaje się do komory spalania ( głowica albo blok ).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-152143 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Herson a pokaz mi warsztat gdzie sie praktykuje jeszcze nieplanowanie glowicy?? Koszt 50 zl a straty bardzo duze? chyba ci mechanicy juz wygineli? Bardziej pytanie czy sprawdzili glowice cisnieniowo?? Alvar na twoim miejscu wymien chlodniczke oleju powinno pomoc, olej w ukladzie chlodniczym plus cisnienie. kiedy bloki pekaja najczesciej woda dostaje sie do oleju (praktycznie jedno miejsce) Pozdrawiam [ Dodano: Nie Lip 19, 2009 19:49 ] Herson a pokaz mi warsztat gdzie sie praktykuje jeszcze nieplanowanie glowicy?? Koszt 50 zl a straty bardzo duze? chyba ci mechanicy juz wygineli? Bardziej pytanie czy sprawdzili glowice cisnieniowo?? Alvar na twoim miejscu wymien chlodniczke oleju powinno pomoc, olej w ukladzie chlodniczym plus cisnienie. kiedy bloki pekaja najczesciej woda dostaje sie do oleju (praktycznie jedno miejsce) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/3425-17-dti-2001-olej-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/11/#findComment-152073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.