Skocz do zawartości

Jak wymienić filtr paliwa w Corsie C 1.3 CDTI


Gość marcel_kk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

wesol może to nie filtr ale z tym 200 tys to grubo moim zdaniem przegiąłeś.

Kilka dni temu jak pisałem wcześniej robiłem według twoich porad w X17dtl dołożenie pompy paliwa wspomagającej i po odkręceniu wkładu filtra można było się przerazic.

Był czarny.

A przebieg miał niecałe 20 tys.

Tankowane na jednej z najuczciwszych stacji w rejonie.

To jak mógłby wyglądać gdyby był tankowany na najgorszej?

A jak teraz właściciel ma jeździć 200 tys?

To jeszcze można sobie sprawdzić bo to wkład.

A jak sprawdzić nierozbieralny pp383 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozciac. Ja ci mowie ze u kuzyna kiedys w alhambrze AUY czyli tdi na pompwtryskach 115 koni zesmy rozpruli filtr po prawei dwoch latach jazdy ( okolo 200 tys zrobil w tym czasie) Pamietaj ze ten silnik troszke spala tej ropy jak ciaga jeszcze lawete. Owszem byl czarny ale nie o kolor tu sie rozchodzi. Wierz mi ze wiele takich filtrow nawymienialem sie w zyciu i widywalem takie ze mialy jakby gluty jakis kisiel na sobie. Tu tego nei bylo. Zreszta mam takie uzywki gdzies u siebie w szafie jeszcze. zawsz emoge go ci rozciac i fotki porobic. Producent podaje wymiane filtra paliwa co 60 tys km zakladajac ze taki silnik spali iles tam paliwa plus to ze paliwo krazy wkolo tez troszke to przemagluje taki filtr spokojnie ze 10000 litrow albo i wiecej przez siebie. Producent podaje te 60 tys co jest i tak z gruba nadwyzka. Nei robi sie tak ze sie cos wymienia na styk. Tak tez mamy przecie z olejami i filtrami olejowymi. Jezdzisz i wymienias zolej co 15 tys km a system LL i wymiana co 30 tys a teraz juz nawet inni producenci daja nawet wymiane LL co 52 tys itp. Unas w firmowym masterze tez jest cos kolo 50 tys wymiana. Oczeiwscie wymienimy po gora 10 czy 12 tys bo to nawet z racji czasu nastapi szybciej bo auto wiecej stoi jak jezdzi. Czasem tydzien stoi. My juz mamy go chyba ze 2 miechy a auto chyba generlanie juz zaraz bedzie mialo rok a na szafie cos kolo 500 km.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dieselu zawsze jest czarny

 

Przyczyna? Bo to diesel?Nie przekonuje mnie to.

Dla mnie czarne -to brudne.

A brudne - to wymiana na nowe -czyste.

Ale u nas wszystko się jakoś da wytłumaczyć.

Wniosek w sumie jest jeden : że nasza ropa to gnojówka.

Ale może ja jestem nie z tego świata.

 

Ale moje rozumowanie jest takie :

Pompa wtryskowa ciągnie i tłoczy.

Jeżeli ma opory w ciągnięciu przez filtr to nie padnie szybciej?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna jest taka że waciany ufi od razu jest czarny od oleju napędowego. I nie ma tu nic do rzeczy jakość ON. Jeździłem tym autem i wiem jak to wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak twierdzisz to wiesz co mówisz.

 

Ja w X17dtl montowałem wkład przed wyjazdem do Holandii.

Po powrocie (ok 20 tys.przebiegu) był brudny.

Teraz po rocznym pobycie w Polsce ok 10 tys.wkład jak z szamba

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ze widzisz ja takie opinie jak to mowie cywilow nie biore pod uwage. Opinia wazna jest cenna kogos kto w branzy motoryzacyjnej na codzien. jelsi ktos taki pracuje w warsztacie to jego wypowiedz jest conajmniej w 90% zgodna i cenna. Wypowiedz cywila ktory nie wie nic jest na poziomie nawet 1 % zgodnosci. Mowie czasami sprawdz to czy tamto a taki cywil nawet tego nei potrafi to jak to brac pod uwage. Albo wpada z jednej skrajnosc w druga albo poprostu zle wykonuje badanie. mowie sprawdz szczelnosc bo przpelywka zaniza to mi szukaja dziury jak palec a tu dziurka po dwoch klach kuny powoduje ze juz mamy problem z budzeniem sie mocy. A to otworki jak po szpilce igle itp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok.Jestem cywilem.

Choć cywil ale wielu mechaników potrafi bardziej spaprać niż ja.

Im też można wierzyć?

Z tych 90% odejmij jeszcze 60 %

Ale piszę co widzę.

Wymieniałem osobiście i mam porównanie.

Nikogo do wierzenia nie zmuszam.

Ale zawsze posługuję sie zasadą : co brudne -wymiana na czyste.

Co zepsute -wymiana na sprawne.

Bez odwlekania bo potem się usterki nawarstwiają.

Moje auta filtry mają wymieniane często.

Żadne z nich nie odmówiło mi posłuszeństwa.

U mechanika moje auta były od 87 r. kilka razy .

I za każdym razem było spaprane przez nie cywila.

I za każdym razem musiałem ja cywil po nich poprawiać.

Ale przyznam ci rację.

Jesteś w końcu fachowcem i masz dużo większe doświadczenie.

Ja mogę sie mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności