Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam PAnowie,

 

Wymieniłem turbo na nowe oryginalne. I ku mojemu zasoczeniu nie ma żadnej rewelacji. Odosze wrażenie (żona również) że silnik zdecydowanie głośniej pracuje zwłaszcza podczas przyspieszania. Z tym przyspieszanie nie ma rewelacji.

Czy nową turbinę sie reguluje?? dodatkowo pojawiło się lekkie świszczenie (gdzie szukać przyczyny).

Co jeszcze odpowiada za przyspieszenie w turbo dieslu?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/
Udostępnij na innych stronach

Witam PAnowie,

 

Wymieniłem turbo na nowe oryginalne. I ku mojemu zasoczeniu nie ma żadnej rewelacji. Odosze wrażenie (żona również) że silnik zdecydowanie głośniej pracuje zwłaszcza podczas przyspieszania. Z tym przyspieszanie nie ma rewelacji.

Czy nową turbinę sie reguluje?? dodatkowo pojawiło się lekkie świszczenie (gdzie szukać przyczyny).

Co jeszcze odpowiada za przyspieszenie w turbo dieslu?

Warto przeczyścić czujnik doładowania (boost sensor), to będzie ciągnęło od niższych obrotów!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4996
Udostępnij na innych stronach

Witam PAnowie,

 

Wymieniłem turbo na nowe oryginalne. I ku mojemu zasoczeniu nie ma żadnej rewelacji. Odosze wrażenie (żona również) że silnik zdecydowanie głośniej pracuje zwłaszcza podczas przyspieszania. Z tym przyspieszanie nie ma rewelacji.

Czy nową turbinę sie reguluje?? dodatkowo pojawiło się lekkie świszczenie (gdzie szukać przyczyny).

Co jeszcze odpowiada za przyspieszenie w turbo dieslu?

Warto przeczyścić czujnik doładowania (boost sensor), to będzie ciągnęło od niższych obrotów!

 

Może masz racje, z tym że ten zawó nie jest rozbieralny w tym samochodzie, a koszt nowego to 600 PLN,

Co do postu poprzednika, powód przeładowania turbiny, po regeneracji turbo puszczało olej i nie dało jej sie ustawić tak by nie pojawiały sie przeładowania. Wszystko robione w wartsztacie który podaje sie za specjalistów od Opla.

Czy zawór sterowania ciśnieniem jest Twoim zdaniem do czyszczenia czy tylko do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4978
Udostępnij na innych stronach

No na sto procent powodem twoich problemów jest któryś z czujników,tak jak kolega wcześniej pisał zacznij od map sensora...

Nawet twoja wypowiedź to sugeruje,że silnik był przeładowany przez turbo,bo nie wiedział o tym :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4974
Udostępnij na innych stronach

No na sto procent powodem twoich problemów jest któryś z czujników,tak jak kolega wcześniej pisał zacznij od map sensora...

Nawet twoja wypowiedź to sugeruje,że silnik był przeładowany przez turbo,bo nie wiedział o tym :lol:

Czym go czyscić, i gdzie go znaleźć po maską?

Skąd pogwizdywania, co moze być przyczyną, jakaś nieszczelnosć?? przejrzałem wszystkie połaczenia jeszcze raz podokręcałem i dalej lekko w tle pogwizduje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4968
Udostępnij na innych stronach

Jest on na kolektorze dolotowym zamocowany jedną śrubą. Po odłączeniu wtyczki elektr. (odsunąć żółtą zasuwkę i ścisnąć wtyczkę i poruszając na boki zdjąć ją. Po odkręceniu śruby wyjmuje się go ciągnąć zdecydowanie (jest na gumowym oringu) Czyścić można na przykład preparatem do czyszczenia gaźników, spryskując zaklejony czujnik (końcówkę czyli taki koszyczek ) i ewentualnie poprawiać delikatnie igiełką, po czyszczeniu łagodnie przedmuchać i wkręcić.

Tak wygląda czujnik doładowania http://www.google.pl/images?q=1.7cdti%20czujnik%20do%C5%82adowania&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1280&bih=834

 

Tego czujnika nie rozkręca się do czyszczenia!!!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4855
Udostępnij na innych stronach

Jest on na kolektorze dolotowym zamocowany jedną śrubą. Po odłączeniu wtyczki elektr. (odsunąć żółtą zasuwkę i ścisnąć wtyczkę i poruszając na boki zdjąć ją. Po odkręceniu śruby wyjmuje się go ciągnąć zdecydowanie (jest na gumowym oringu) Czyścić można na przykład preparatem do czyszczenia gaźników, spryskując zaklejony czujnik (końcówkę czyli taki koszyczek ) i ewentualnie poprawiać delikatnie igiełką, po czyszczeniu łagodnie przedmuchać i wkręcić.

Tak wygląda czujnik doładowania http://www.google.pl/images?q=1.7cdti%20czujnik%20do%C5%82adowania&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1280&bih=834

 

Tego czujnika nie rozkręca się do czyszczenia!!!

Słuchajcie, a co może powodować dźwięki kominowe?? i głośniejszą pracę, czy może tak być że coś źle skręcili. Napewno nie założyli osłony turba.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38374-g%C5%82o%C5%9Bna-praca/#findComment-4686
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności