Gość adams4lta Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 No OK ale tu chodzi o to że to auto samo się schładza jak dojdzie do ok 90stopni bo włącza się wentylator na chłodnicy i spada do jakichś 83-85stopni. Po co taki myk jak ty robisz? No chyba że jeździsz na nie dogrzanym aucie(nie dasz mu się nagrzać do temp. roboczej) to też nie jest zdrowe...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-406758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muzetus Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Masz chyba zle wyskalowany termometr. Poczytaj wczesniej ten temat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-406813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 To może inaczej, u mnie tylko w korku wskazówka potrafi przekroczyć 90 stopni o grubość wskazówki i momentalnie włącza się wentylator i chłodzi do ok 85 stopni(ok 3 grubości wskazówki przed 90). Nie wiem jak to precyzyjniej określić bo to analogowy wskaźnik a nie cyfrowy... Będę miał chwilę to pobawię się z odczytem na cyfrowym wyświetlaczu i sprawdzę czy mi przekłamuję... Jak jadę to na oko temperatura to 85-87 stopni... w korki ledwo mija 90 i załącza się wentylator... Nadal twierdzisz że coś muszę wyskalować?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-406817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muzetus Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Wskaźnik temperatury nie jest dokładny, podaje orientacyjna temperaturę. Olej do zbiorniczka dostaje się u mnie w momencie gdy mam ~~90, a wentylator przy jakiś 92 się włącza. Zwykła temperatura to około 87. Gdy zauważam, że temperatura zaczyna coś rosnąć to włączam klimę i wtedy silnik ma stałą temperaturę 87 ( nie spadnie poniżej). Z tego co wiem faktyczna temperatura płynu jest o jakieś 5 stopni wyższa niż wskazuje wskaźnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-406949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klabik Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, może ja po krótce opowiem o mojej sytuacji. Mam nadzieję, że okaże się dla kogoś pomocna. Jestem posiadaczem Corsy C z ww silnikiem 1.7 DTI Spotkał mnie ten sam problem co wielu z Was, jak się okazuje do tej pory nie rozwiązany. W moim przypadku mechanik też stwierdził uszczelkę pod głowicą, lecz zanim zabrał się za jej wymianę najpierw dokładnie sprawdzona została na szczelność chłodniczki oleju (okazała się dobra), potem na mikropęknięcia sprawdzona została głowica. Po pozytywnych wynikach głowica została splanowana. Mechanik więc przystąpił do wymiany uszczelki pod głowicą wykonując jednocześnie wymianę innych elementów: uszczelki kolektora ssącego, uszczelkę nadstawki głowicy, uszczelniacze zaworowe, uszczelka kolektora wydechowego. Cały układ został dokładnie przepłukany specjalnym płynem. Za całość wraz z robotą zapłaciłem 1400zł. Niestety po wakacjach, a konkretniej długiej trasie nad morze i spowrotem (800km) w zbiorniczku znów zrobił się "syf". Niestety dopiero wtedy zacząłem przeglądać fora internetowe i trafiłem tutaj na rzecz która nie została zrobiona w moim aucie: wymiana oringów na obsadach wtryskiwaczy. Wydrukowałem posty z forum i poszedłem z tym do warsztatu. Mechanik miał się zorientować co i jak. Po kilku dniach mówił że rozmawiał z kilkoma osobami i dowiedziałem się że wymiana oringów będzie dużo kosztowała i że chyba nie ma sensu tego robić, a co najlepsze nie daje to gwarancji że olej nie będzie się dostawał. Podobno kilka doświadczonych osób mówi, że to jakaś "wada fabryczna" tego modelu silnika. Cóż... układ został ponownie przepłukany. Powiedział mi, że głównie "syfi" się sam zbiorniczek ale raz na rok można przepłukać cały układ. Chciałbym zaznaczyć ze od czasu do czasu czyszczę sobie samemu ścianki zbiorniczka wacikiem. Wniosek nasówa się jeden. Jak robić to robić wszytsko razem z tymi cholernymi oringami na wtryskiwaczach, bo nie wiem jaki jest sens wyrzucić tyle kasy w błoto. A za oringi się nie biorę bo wolę sobie raz do roku przepłukać w razie potrzeby cały układ niż wydawać kolejne pieniądze na rzecz która nie daje mi gwarancji 100% naprawy problemu. Pozdrawiam. Edytowane 11 Stycznia 2012 przez klabik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-421864 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Wniosek jest jeden: każdy mechanik naciągnie cię na wymianę uszczelki pod głowicą a to nie to !!! Wymienia się oringi wtryskiwaczy (komplet w ASO ok 90 zł, można taniej u prywaciarza) + koszt wymiany lub samemu. Jedni wyciągają same wtryskiwacze inni demontują głowicę i przy okazji robią uszczelkę pod głowicą... lepiej byś zrobił jakbyś te 1400 zainwestował w chiptunig a samemu wyciągał syf ze zbiorniczka... a spokojnie poszukał kumatego co zna temat w Isuzu a nie pierwszy lepszy co to głowicę od razu zrzuca...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-421924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muzetus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Potwierdzam, to co pisał adams4lta. Wymiana uszczelki pod glowicą w przypadku silnika 1.7 DTI z problemem oleju w zbiorniczku wyrónawczym płynu chłodzącego jeszcze nikomu nie pomogła. Ja już rok jeżdżę, korzystająć z tej metody, którą napisałem wyżej i zbiorniczek cały czasz czysty : )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-422181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 (edytowane) Trzeba raz na zawsze napisać że jak masz olej w zbiorniczku to nie jest to uszczelka pod głowicą i nie dajcie się naciągnąć mechanikom !!! Poczytajcie na forum , jest wiele odpowiedzi na poparcie mojej tezy... Edytowane 10 Maja 2012 przez zbyszek670 zbędny cytat   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-422227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateo87 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Witam, mam dokładnie taki sam problem jak użytkownik KLABIK Jestem po wymianie UPG i nadal jest olej w zbiorniku wyrównawczym i zastanawiam się nad wymianą oringów wtryskiwaczy, czy wymagane jest ponowne zdejmowanie glowicy? Jeśli tak to, daruje sobie to za dużo wyjdzie mie ten samochód...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-433638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adams4lta Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 no i następny nabity w butelkę... Zadzwoń do ASO to Ci powiedzą czy trzeba zrzucać głowicę do tej roboty... Jedni wymieniają bez ściagania głowicy a inni twierdzą że trzeba zdjąć bo inaczej się nie da... Wszystko się da! Polak potrafi... Ale jeden drugiego potrafi naciągnąć... reklamuj u tego co robił uszczelkę niech poprawia robotę jeżeli źle zdiagnozował... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40163-olej-w-zbiorniczku-wyr%C3%B3wnawczym/page/5/#findComment-433646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.