Skocz do zawartości

Zawór EGR w 1.3 CDTI


Gość pitthegreat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 10 miesięcy temu...
Gość Danielcorsac

Witam jeśli mogę się podpiąć na chwilkę to będę wdzięczny zacząłem wczoraj wyciągać EGR tj rozebrałem i wyciągałem ... Filtr paliwa z uchwytem dodatkowo zbiorniczek płynu wyrównawczego ... Jednak nie jestem w stanie wyciągnąć EGR ... Odkręciłem go od kolektora i silnika "silnik 2x torx, i też te 2.koncowki od strony filtra paliwa które w chodzą w dolot .

Jednak mam pytanie jakim cudem na internecie EGR jest przyczepiony 2xtorx a u mnie dodatkowo do silnika idzie taka metalowa blaszka . Niestety zerwany gwint ktos był nie zrobił jest mało miejsca moje pytanie brzmi ... Czy mogę poproatu uciąć ta blachę wspornik że to tak nazwę bo na aukcjach żaden EGR tego nie ma ... Drugie pytanie czy potrzeba wyciągać kolektor dolotowy żeby go wyjąć czy wyjdzie dołem ... I 3 pytanie podczas demontażu znalazłem metalowa uszczelek wypadła z kads nie wiem z kad jutro dodam zdj bardziej teraz interesuje mnie wydostanie EGR 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisz to pomoge :)   cc ialy wspornik za rozrusznik szla sruba  :o na h to potrzebne bylo ....

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Już wszystko zrobione ale mam dalej problem z szarpaniem silnika wie ktoś gdzie w z13dt w corsie c jest czujnik położenia wału ? 

Silnik na zimnym falują obroty 

Szarpie silnikiem podczas przyspieszania "pompa wysokiego ciśnienia regenerowana" filtr powietrza okej w zbiorniku brka syfu niestety nie mam jak sprawdzić ile daje ciśnienia 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czyściłeś tez dolot czy tylko EGR? Sztanga na turbinie działa? Auto dymi coś przy depnięciu?

 

Cały czas szarpie na całym zakresie obrotów? Ogólnie dobrze by się było podpiąć choćby czymś jak elm32 i odczytać dane co pokazuje silnik.

corsa 13cdti.jpg

Edytowane przez waldek2020

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Czyściłem i dolot i EGR więc to raczej odpada 

Przy depnieciu kopci nieco na czarno przy mocnym obciążeniu 

Szarpanie występuje mniej więcej w całym zakresie delikatne skoki przy mocniejszym dodaniu gazu szarpnie dodatkowo auto na 3.biegu nie chce tak szybko jak dawniej wejść na 5 tys obrotów dawniej dawał radę że to ujm3 szybciej teraz nie co gorzej przy rannym odpalaniu słychać bomble.powietrza w baku może ty być np pompa w zbiorniku ? Rozmieralem o czyściłem ja bez większego syfu była 

 

Edit : elm pokazuje co prawda na telefon tylko posiadam że obroty skaczą w sensie zadane raz 650-850 a nie kiedy normalnie stoją ..

Turbo nie mam miejsca jak spróbować rozruszać 

Edytowane przez Danielcorsac

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności