Gość Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 (edytowane) Wszystko co napisałeś trochę nie trzyma się kupy. Poczytaj o czyszczeniu EGR, a raczej jego dwóch części, elektromagnetycznej, mechanicznej i kolektora. Robotę którą wykonał twój mechanik to robota na szybkiego, przerabiałem ten temat ale być może w twoim przypadku to wystarczy i jest to tylko ,, konserwacja". W tym silniku wypada raz na rok czyścić czujnik ciśnienia w kolektorze. Edytowane 30 Lipca 2015 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-593697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 ja tam nie pamietam dokaldnie jak to bylo w 1.3 cdti ale cos mi swita ze ten egr wlansie byl dzielony na pol. Byla czesc ta telektryczna i czesc mechaniczna. O ile czesc elektryczna rozebrac i zbadac to chwila moment tak czesc mechaniczna to trzoeszke juz trzeba sie pomeczyc. wyczyscic, wydlubac syf, umyć i zlozyc. No chyba ze mnie pamiec juz myli.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-593709 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 MAP sensor jest od pokazania jakie jest cisnienie w kolektorze czyli ile pompuje turbo. Ten element racjz enei czesto sie zasyfia no chyba ze w niektorych autach jak jest za ukladem EGR i dosc blisko to moze sie syfic. W tdikach akurat MAP jest na durze dolotowej albo na IC wiec daleko jeszcz edo EGR'a ale niekeidy jest umeiszczany na kolektorze dolotowym czyli na ostatnim ogniwie. Czyszczenie MAP to umycie go i tyle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-593813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aiding Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Witam, I ja mam małe pytanie. Mam Corse C 1.3 CDTI. Ostatnio zaczął mi trochę kopcić przy mocniejszym depnięciu gazu. W jeździe na trasie przy obrotach ~2500 wywalał check. Sprawdziłem interfejsem i wywala błąd P0400 czyli klasyczny EGR. Pytałem poprzedniego właściciela auta (auto mam od 2 miesięcy), mówił ze EGR był czyszczony. Rozglądam się na aukcji mozna znalezc Piergurga nówkę za 400 zł. Czy warto wymienić, czy za 1000 km znowu bedzie wolal o EGR ? Czy to moze byc powód przykapcania Corsy ? Z gory dzieki za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-600132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aiding Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Ale w jakim sensie nic nie da ? Na coś to chyba robią nie ? A że się szybko zużywa, no cóż... Ile tys. kilometrów jestem w stanie przejechać na nowym oryginalnym piergurgu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-600186 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 U mnie oryginał jeździ od nowości czyli ponad 300tys. Trzeba tylko dawać autu w dupę a nie zamulać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-600197 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aiding Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) U mnie oryginał jeździ od nowości czyli ponad 300tys. Trzeba tylko dawać autu w dupę a nie zamulać. A jak uważasz, czy walnięty EGR moze przy dość ostrym deptaniem troche mocniej dymić na czarno? Dymienie raczej puszczenie bucha i koniec... Przez chwilę Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez aiding   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-600203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 podpinam się do pytania czy to może być przyczyna walniętego EGR ?? jeżdżę tez nie mułowato i zastanawiam się czy jak dam teraz CC mocniej w palnik czy to coś pomoże i go przedmucha ?? Bad nigdy nie robiłeś nic przy EGR oraz przy kolektorze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-617905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Kwestia losowa, który wytrzyma. Dynamiczna jazda zwiększa żywotność EGR bo najzwyczajniej mniej wtedy pracuje. Jednak mi się ni udało takiego wyniku osiągnąć. Jak pewnie większości. Dlaczego? A no dlatego że dopóki było dobrze to nawet nie wiedziałem że mam EGR w aucie. Po pierwszej awarii dokonałem wymiany na nowy jak inni. Przy następnej już zacząłem dbać o niego a teraz mam emulator i zaślepkę i zapomniałem o problemie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-617907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 A kwestia błędu ?? Nie powinien wyskoczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/6/#findComment-617909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.