Gość popencjusz Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 nie. Od tego jest emulator. Montuje się go szeregowo w przepływomierz i zapodaje się sygnał wysterowania z EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-617910 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 a kwestia dawania mu teraz mocniej po garach (chodź mułowato nie jeżdżę) .... jeżeli to jest wina EGR ....pomoże ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-617911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Wg mnie nie. Jeśli to EGR to trzeba go przynajmniej wyczyścić jak również czujnik ciśnienia doładowania który też jest zasyfiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-617913 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Nie czekac az sie zepsuje tylko dbać. Ja chyba ze dwa czy trzy tygodnie temu rozbebeszalem pol auta znaczy sie w golfie wytargalem skrzynie turbo, zawieszenie itp. Sasiedzi pytlai co zepsulo sie?? Mowie ze nie bo turbo poprostu bedze czyscil znaczy sie zmienna geoemtrie choc deba nie stała. zmienialem z dwumasy na jednomas choc dwumas zdrowy jak rydz i lepiej chdzilo na nim jak teraz na jednomasie a jedynie co to wymienilem tuleje na wahaczach no i do rpzegubow nalozylem smaru itp sprawy. I co?? Teraz zona mowi ale teraz to auto jezdzi calkiem inaczej a to jej oczko w glowie. Przy okazji serwis hamulców byl. Niecale dwa dni i mamteraz zasuwacza ktorym absolutnei nie boje sie jechac po 220 km/h na drodze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-618085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Kwestia losowa, który wytrzyma. Dynamiczna jazda zwiększa żywotność EGR bo najzwyczajniej mniej wtedy pracuje. Jednak mi się ni udało takiego wyniku osiągnąć. Jak pewnie większości. Dlaczego? A no dlatego że dopóki było dobrze to nawet nie wiedziałem że mam EGR w aucie. Po pierwszej awarii dokonałem wymiany na nowy jak inni. Przy następnej już zacząłem dbać o niego a teraz mam emulator i zaślepkę i zapomniałem o problemie. Impress jak poczytasz temat to zoruzmiesz zechodzi oto ze jak sie dba tak sie ma. JElsi ktos czeka az kanaly egr'a zarosna a sam egr zasyfi sie tak ze jesli jest sterowany elektrycznie to trybiki w nim połamie to jak tu mozna mowic ze cos wytrzymalo 100 tys km i sie rozwalilo a u drugiego 300 tys km i dalje smiga. Tak samo jak slysze ze turbo wytryzmuje 200 tys km. W życiu bo spokojnie mozna latac i 800 tys km na jednym turbo i dalje bedzi elatac dobrze. Kwestia by monitorowac auto i kontorlowac czy nie ma przeladowań it spraw. Czemu ja od tnera dostalem na odchodne przykaz: "kontroluj turbo" ?? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-618102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Robiąc w serwisie,przy wymianie EGR w CC robiło się też programowanie SPS.Po tym zabiegu auta nie wracały   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-618169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechos Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 Witam. Szybkie pytanko ........gdy zawór egr jest wymontowany to jest on w pozycji zamknętej czy otwartej (przyjmując, że nie jest zatarty i działa prawidłowo)? Dzięki z góry za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-622877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 zamkniętej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-622923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość soban28 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 WitamDzisiaj robiłem podejście do egru w mojej CC, ale niestety nie dałem rady zdjąć całego zaworu. Zna ktoś dobrego mechanika w Poznaniu lub okolicach, który będzie w stanie bez problemu go zaślepić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-631811 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 (edytowane) Żeby wyczyścić korektor i egr konieczne jest spuszczenie płynu ? Ile czasu trwa dokładnie zajęcie się tematem ? Edytowane 20 Maja 2017 przez impress Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/40372-zaw%C3%B3r-egr-w-13-cdti/page/7/#findComment-669098 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.