Gość marekw Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Wyjęty SCV Denso ma numer nieszczęśliwy 006 06F-06480. Meriva 1,7 CDTI koniec 2004 r. Ponad rok borykaliśmy się z narastającym problemem, zwiedziliśmy kilka warsztatów w Gliwicach, dopiero w CHorzowie zgodzili się na ryzyk fizyk i po sprawie, Auto działa normalnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbisz41 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam posiadam merive 1,7 cdti 2004r i niestety muszę wymienić zawór denso . Czy mógłbym prosić o podanie dokładnych danych tego zaworu , byłem dzis w serwisie opla i panowie zaproponowali mi nową pompę ponieważ nie sprzedają tego zaworu osobno -serwis OPEL ASCO Tarnowskie Góry szczerze nie polecam . Jeśli koś posiada dokładne dane i może byc nawet link z allegro cokolwiek dokładnego .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Numer zaworu 294009-0120 a tu link http://allegro.pl/zawor-scv-mazda-6-mpv-nissan-opel-denso-i1997481039.html Nie spieszyło mi się to pewnego razu znalazłem za 460 z przesyłką gratis bo u mnie w sklepach nic takiego nie mieli a wymiana bardzo prosta tylko kanał potrzebny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcint Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Numer zaworu 294009-0120 a tu link http://allegro.pl/za...1997481039.html witam , mam problem opisany powyżej pytanie - ten zaworek wg. opisu z allegro jest do silnika isuzu ,chyba że się myle , czy pasuje taki do z17dth ? wygląda tak samo pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbisz41 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 witam , mam problem opisany powyżej pytanie - ten zaworek wg. opisu z allegro jest do silnika isuzu ,chyba że się myle , czy pasuje taki do z17dth ? wygląda tak samo pozdro Jeśli się nie mylę Z17DTH to 1.7 CDTI 101 KM . Jeśli tak to ten powyżej zaworek pasuje bo sam własnie go montowałem i silnik zaczął normalnie pracować . Przed tym ładnie zapalał ale zaraz gasł , musiałem go "podtrzymywać" na gazie i falował czyli nie równo pracował. Wymiana prosta ale nie łatwa , ktoś tu napisał 15 minut raczej starczy na zastanowienie jak to zrobić. Potrzebny kanał i krótki klucz inbus + kawałek rurki do odkręcania . Górna śrubkę można odkręcić z góry, demontując wcześniej rury z filtra powietrza. Dolna niestety z kanału i to na czuja ale da się zrobić proszę uważać aby nie objechać śrub , niestety inbusy kiepskie na szczęście w komplecie są nowe.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 ten zaworek wg. opisu z allegro jest do silnika isuzu ,chyba że się myle , czy pasuje taki do z17dth ? wygląda tak samo kolego a według Ciebie silnik 1,7 to co innego jak nie isuzu?? Potrzebny kanał i krótki klucz inbus + kawałek rurki do odkręcania akurat kanał potrzebny nie jest, da się wszystko na czuja zrobic od góry...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Proponuję kluczyk imbusowy z kulistą końcówką i wymiana naprawdę zajmuje 15 minut dla kogoś kto wie do czego klucz służy i w której ręce się go trzyma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcint Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 kolego a według Ciebie silnik 1,7 to co innego jak nie isuzu?? no do tej pory spotkałem się z silnikami isuzu 1.7 dt di dti czyli oznaczenie silnika Y17DI Y17DT Y17DTI i stąd było moje pytanie gdyż myślałem że z17dth to konstrukcja oplowska , kto pyta nie błądzi , pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Gdzieś czytałem że w 1,7CDTI(Z17DTH) cały dól jest isuzu ten do dti, natomiast głowicę opel swoją wsadził i wtrysk common railly. Ja to tylko wyczytałem a czy to prawda to nie wiem więc jak ktoś ma więcej informacji to uzupełni.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbisz41 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Koledzy czy 15 minut czy więcej, z góry czy z dołu to chyba nie jest najważniejsze.Dzielimy się swoimi spostrzeżeniami które mogą się przydać innym. Silnik faluje, gaśnie zimny -wymiana zaworu Denso w wielu przypadkach pomaga mnie na pewno . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.