Gość acr59 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 WITAM WSZYSTKICH.. mam pytanie do kolegi MUCHAZAR czy możesz powiedzieć jaki luz zostawiłeś na łopatkach codzi mi o szerokość.Swoją pompę rozebrałem na dekielku były wytarcia od wałka łopatek około 0.2mmi tyle samo wynosi różnica pomiędzy łopatkami a głębokością korpusu.papier ścierny 400,płyta pomiarowa granitowa i problem z dekielkiem załatwiony nie wiem teraz jaki luz zostawić.Chcę zrobić tak..korpus od strony oringa zebrać 0.15mm oraz zeszlifować czoło wałka łopatek o tą samą wartość ,czy to coś da? proszę doradzcie (auto opel astra x 1.7dtl)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-34374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz15z Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 kolego czy mógł bys podac do siebie jakies namiary zebym mógł sie z toba skontaktowac w sprawie tej naprawy tej pompy bo własnie mi padła a uzywanej raczej nie bede kupował bo nie wiadomo co sie kupi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-441177 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja Marcin Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) Jak przeprowadzić regeneracje pompy podciśnienia Wszystko można naprawiać ale czy koszt naprawy będzie wyższy od kupienia nowej Obecnie mechanicy to wymieniacze części , łatwiej wymienić niż naprawić. Ja zregenerowałem pompę podciśnienia. Objawy dwa naciśnięcia hamulca zapala sie kontrolka hamulca pedał staje sie twardy samochód sam zjeżdża z górki. Demontaż, ocena stanu, zużyte zniszczone uszczelki powierzchnia porysowana Tokarz który toczy części do starych motocykli montuje na tokarce, trudny montaż gdyż pompa nie jest okrągła, przetacza, setkę nadal rysy przetacza drugą setkę nadal rysy okazuje sie że powierzchnia idealna staje sie po 7 setce, jeszcze wyrównanie zbieraków aby pracowały szczelnie po przetoczonej powierzchni Montaż na nowych uszczelkach Bardzo dokładne wyczyszczenie całej pompy Każdy wiór może doszczętnie zniszczyć pompę i narobić szkód w silniku Zapłaciłem tokarzowi 10zł w miesiącu luty 2020roku- mam niezły rabat Uszczelki moje, wszystko wykonałem, z bardzo dużą dokładnością i starannością w 4 godziny Kontrolka nie świeci, hamulce działają idealnie, brak wycieków, zrobiłem ponad 3000km Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez ja Marcin   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Jesteś wielki. A właściwie tokarz. I teraz tym którzy musieli kombinować z usterkimi tych pomp wrzuć zdjecia z regeneracji. Wrzuć odczyty z podciśnienia. Oraz podaj namiary na wysyłkową naprawę tego ustrojstwa. Domyślam się że tokarz daje gwarancję na min 2 lata . Inaczej twój post nie jest nic wart i poleci w kosz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja Marcin Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Regeneracja pompy podciśnienie w Google znalazłem za 280zł netto + Vat + uszczelki(26-176zł) + zbieraki(jeśli są uszkodzone) + klejenie dolotu, toczenie lub frezowanie wewnętrznej części jeśli wymaga czy to sie opłaca czy lepiej kupić nową ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720751 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Jasne że się opłaca. Pod warunkiem że dają gwarancję na kilka lat. Nowa pompa jak pytałem się w ASO kilka lat temu, kosztowała 1800 zł Tutaj masz dużo mniej. Jest tylko jeden problem. Powierzchnie pracy łopatek mogą być powleczone ( utwardzone ) na małej głębokości. Nie wiem tego dokładnie ale w wielu przypadkach tak jest . Po to aby powierzchnia pracująca (tarcie) nie zużyła się w tydzień. Jeżeli teraz tokarz taką powierzchnię stoczy to zostanie mu czysty alum. I do czego będzie się nadawał? Więc teraz jest pytanie jak to robi .?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720753 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja Marcin Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 nie zgodzę się łopatki to plastik ( biały zielony czarny) jest dostępny w hurtowniach materiałów kolorowych teflon korund itd różni sie twardością składem rodzajem wykonania zawsze nam takie przywozili do pracy aby to montować pracujący plastik w kąpieli olejowej po idealnie równej powierzchni (tutaj tokarz zbiera po 2 setki po 1 setce grubości, aby uzyskać gładką powierzanie ) Nie ma prawa zużyć się wcześniej niż 100tyś -300tyś km (pod warunkiem że wszystko wykonamy prawidłowo) Teraz sprawa gwarancji produkty regenerowane to 12 miesięcy czasami u kogoś można spotkać 24 miesiące Większość regeneracji polega na umyciu (myjka ultradźwiękowa)i załażeniu nowych uszczelek A cena jaką klient ma zapłacić to od 50zł do 540zł za godzinę pracy (ceny mechaników) A najlepiej taką jaką klient zapłaci ale jak najwyższą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 15 minut temu, ja Marcin napisał: łopatki to plastik ( biały zielony czarny) jest dostępny w hurtowniach materiałów kolorowych teflon korund itd różni sie twardością składem rodzajem wykonania To jak wytłumaczysz że w silniku od nowości u znajomego 180 tys. przebiegu miał rysy jak cholera. Tworzywo trąc po alu. nie ma bata wyciera rowki . . Sam piszesz że tokarz zdjął 7 setek. A na jaką głębokość oryginalna powierzchnia była utwardzona?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720788 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Ja chciałbym zobaczyć tą tokarkę i tego operatora, który przy pierwszym zetknięciu z materiałem potrafi zebrać 0,01mm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ja Marcin Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Rozumiem że jesteś tokarzem , toczyłeś i znasz różnice toczenia stali mosiądzu aluminium w załączniku zdjęcie z podziałką Na tokarce ustawimy pierwszą setkę ale w rzeczywistości nóż tokarki może lekko dotknąć przedmiot Najlepiej toczyć po 2 setki a ostatnią zrobić setkę (tokarz ma sposoby na dokładność) Na tokarce używaliśmy suwmiarki i mikrometra do toczenia i montażu Najtrudniejsze jest zamontować przedmiot, obudowy pompy podciśnienia nie jest okrągła U mnie jest w okolicy dwóch starej daty tokarzy którzy toczyli panewki do motocyklu, wałki napędy ośki od alternatora a raczej prądnicy prawie wszystko co można zamontować w tokarce Wracając do tematu czy ktoś może opisać dlaczego pompa podciśnienia ulega awarii, przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4600-regeneracja-pompy-vacum/page/4/#findComment-720881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.