Skocz do zawartości

branie oleju?


Gość kazha

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Ostatnio byłem się poradzic jednego mechanika i stwierdził że musze wymienić uszczelniacze zaworowe.Pozdrawiam

 

Przeczytaj sobie poradnik kolegi ArKosa (http://forum.samnaprawiam.com/kapitalka-silnika-na-wesolo-czyli-dwoch-macherow-w-akcji-vt6870.htm)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper nic nie wiadomo.Może odpisze :-D

 

 

 

the_driver wrzuć jakieś zdjęcia.Skoro odkopaliśmy temat może jeszcze inni spróbują tego patentu i zobaczymy jaki tego będzie rezultat.Ciekawe czemu nie ma do 1.6?Swoją drogą kiedyś czytałem że taki filterek musi być co jakiś czas sprawdzany bo gdy się zapcha to ciśnienie w układzie korbowym może narobić trochę zamieszania.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość the_driver

Kacper - nie szukałem innych patentów, bo mój z filterkiem działa bez zarzutu. może ta sprężynka wrzucona w ori wężyk też będzie dobra, tylko miałem wątpliwości czy mi jej nie wessie do kolektora :rotfl: można wziąć też inny filterek, pasujący średnicą króćców, żeby było mniej zabawy z wężykami. ja mam specjalnie dorobione przelotki pod wymiar węży, a z kupnymi trochę zachodu

adam1954 - postaram się porobić fotki, bo i tak planuję zrobić "przegląd" tej instalacji, żeby zobaczyć jak filterek wygląda w środku po kilku tysiach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość the_driver

ok, wracam do tematu. przepraszam za przerwę, ale to brak czasu.

rozbroiłem instalację i było w niej trochę śladów oleju, ale niedużo. porobiłem foty, ale po złożeniu znowu olej zaczął znikać. wycieków nie ma, z wydechu nie kopci a skoro w wężyku za filtrem są ślady oleju, to chyba jednak wynalazek nieskuteczny ;( a już myślałem, że odkryłem Amerykę..

założyłem z powrotem firmowy peszel, ale tym razem umyłem go dokładnie i włożyłem tę "sprężynkę", o której pisałem wcześniej - nazywa się to tłumik płomieni i jest stosowane w fiatach.

niestety to też nie daje rezultatów i w peszlu od odmy znowu są ślady oleju. pojutrze zatkam wlot przy przepustnicy i wpuszczę wylot z pokrywy w butelkę, żeby sprawdzic czy silnik wyrzuca olej czy zasysa. jak zasysa to zatkam to w piz*u, a jak wyrzuca to trzeba będzie zrobić oil cath tank

odezwę się :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki po jakimś czasie,zwłaszcza jak ktoś robi przeglądy co 30tyś,biorą olej i żadne patenty nie dają rady.Jedyne co pozostaje to zrobienie głowicy i wymiana pierścieni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość the_driver

niby biorę to pod uwagę, ale nie ma objawów uszkodzenia silnika. jest ciśnienie na cylindrach a z wydechu nie kopci. w wężyku odpowietrzającym stale jest olej, więc wychodzi na to, że jednak tamtędy ucieka.

druga sprawa - od dawna wiadomo, że na początku produkcji były montowane felerne pokrywy zaworów.

 

na razie zrobiłem tzw. otwartą odmę. pojeżdżę i zobaczę czy wyrzuca i czy ubywa na bagnecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności