Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od tygodnia jestem posiadaczem drugiej viki, jednakże zakupiona została słabsza jednostka 1.6 8v, przy zakupie wszystko ok. Auto odpala od dotknięcia kluczyka. Dodam, że auto jest zagazowane.

Nazajutrz rano podczas próby odpalenia, kręce i kręce i nic, odpalił dopiero za 3 razem. Po południu sytuacja sie powtórzyła- odpalił za drugim razem.

Pierwsza diagnoza pompa paliwa, bez wahania założyłem pompę z drugiego autka 1.6 16v, rano auto odpaliło "na tyk".

postanowiłem więc kupić inną pompę od 8v, jednakże objaw taki sam jak na poprzedniej.

Czy gdybym kupił pompę od 16v mógłbym ją zalożyć spokojnie do 8v?

Wiem, że wydajność pomp jest podobna lecz znacznie różni się ciśnienie, dlatego też chcę zasięgnąć porady kolegów oplowców.

 

Czy może istnieje inna przyczyna nie trzymania paliwa przez pompę, bo wszystko wskazuje na to, że długi postuj doprowadza do zniknięcia ciśnienia z przewodów paliwowych, więc długi kręcnie może być spowodowane dopompowaniem ciśnienia do układu.

 

Proszę o sugestie.

Edytowane przez macko1326

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55695-16-8v-ci%C4%99%C5%BCko-odpala-na-zimnym/
Udostępnij na innych stronach

postanowiłem więc kupić inną pompę od 8v

a nową kupiłeś czy używkę? / Oryginał lub markowy zamiennik czy jakiś wynalazek?

założyłem pompę z drugiego autka 1.6 16v, rano auto odpaliło "na tyk".

no tak, ale musiałbyć testować dłużej niz tylko raz - czy cały czas pali na tyk w ciągu całego dnia/lub dwóch, bo jak problem jednak się pojawi to z pompy podejrzenia mogą paść np na czujnik położenia wału.

 

-Niezauważyłem, że to temat sprzed tygodnia, więc ewentualnie napisz czy usunąłeś usterkę

Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55695-16-8v-ci%C4%99%C5%BCko-odpala-na-zimnym/#findComment-456449
Udostępnij na innych stronach

a nową kupiłeś czy używkę? / Oryginał lub markowy zamiennik czy jakiś wynalazek?

no tak, ale musiałbyć testować dłużej niz tylko raz - czy cały czas pali na tyk w ciągu całego dnia/lub dwóch, bo jak problem jednak się pojawi to z pompy podejrzenia mogą paść np na czujnik położenia wału.

 

-Niezauważyłem, że to temat sprzed tygodnia, więc ewentualnie napisz czy usunąłeś usterkę

 

 

Problem zanikł, ale nie do końca.

Samochód odpala niekiedy za pierwszym lecz niekiedy za drugim razem.

Kupiłem używaną pompę oryginał BOSCHA.

 

Na pompie z mojego autka (16v) przez dwa dni nie było problemu z odpalaniem.

Najdziwniejsze jest to, że po przełączeniu z gazu na benzyne obroty zaczynają strasznie falować od ok. 400 do 1000 obrotów i jeżeli się nie przygazuje silnik nie unormuje swojej pracy. Niekiedy po przełączeniu zgaśnie.

 

Oglądałem ostatnio pracę wtrysku i wydaje mi się, że nie rozpyla całkowicie paliwa, na ściankach przepustnicy pojawiają się maleńkie krople benzyny. (choć nie znam się na tym za bardzo).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/55695-16-8v-ci%C4%99%C5%BCko-odpala-na-zimnym/#findComment-456467
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności