Skocz do zawartości

Wywala wodę przez zbiorniczek!


Gość se7endays

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

No więc w chwili wolnej od pracy wykluczyłem udział parownika. Odpiąłem węże i połączyłem je. Po nagrzaniu do 90'C wywaliło wodę przez zbiorniczek jak wcześniej.

 

Nie wiem czy to ważne ale gdy nagrzał się do prawie 90'C woda w zbiorniczku była zimna jak z kranu a węże od chłodnicy ten do termostatu i ten z dołu chłodnicy gorące. W zbiorniczku były malutkie kropelki oleju przy nagrzewaniu auta ale to możliwe, że po naprawie głowicy w wężach gdzieś pozostał jeszcze.

 

Teraz chyba zdemontuje głowicę, sprawdzę jak wygląda uszczelka i oddam głowicę do sprawdzenia na pęknięcia.

Czy to możliwe, że źle splanowali głowicę lub nowa uszczelka była zła/uszkodzona ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ona jest jako napinacz paska no i ona się kręci normalnie chyba, wirnik jest w dobrym stanie, żadnych uszkodzeń ani rdzy ani nic.

Woda w zbiorniczku powinna WIDOCZNIE się kręcić w kółko (obieg) ?? Bo u mnie tylko czasami się zakręci a tak to po prostu stoi w nim przy nagrzewaniu i tyle. A czasami się zakręci tak jakby termostat się otworzył (którego nie ma).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę możesz sprawdzić przez jej wyjęcie.Spotkałem się z pompami które miały plastikowy wirnik który schodził z ośki i pompa była szczelna a nie pompowała wody na wolnych obrotach bo wirnik się ślizgał po ośce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczałem, że to sprawdzenie pompy wody tak wyglądało...

Czy cienki, powrotny króciec do wyrównawczego sika płynem do zbiorniczka podczas pracy silnika?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie uporałem się chyba z problemem! Otóż dziś zamieniłem głowicę, wziąłem tą ze starego silnika, w którym pękł wałek rozrządu przez co było ryzyko, że ma ona zniszczone zawory. Jeden puszczał benzynę gdy wlewałem pod każdy ale mimo to założyłem ją żeby sprawdzić co się stanie z wodą...

Teraz jest wszystko jak być powinno, woda przy nagrzaniu do 90'C ma swój stan co prawda centymetr podniesiony ale to normalne przy nagrzaniu. Przy otwieraniu od razu po wyłączeniu silnika korka jest ciśnienie i woda się zaczyna podnosić, przy zamkniętym jest wszystko w porządku i nic się nie dzieje.

 

Czyli 90% na to, że głowica ma pęknięcia. Z ciekawości w tygodniu wydam na nią z 80zł i sprawdzę czy to na pewno były pęknięcia i dam tu znać.

 

Zamontowana głowica i tak jest do roboty. Zawór, planowanie i nowa uszczelka bo założyłem tą już przygniecioną.

 

No więc dzięki wielkie Wam za pomoc, jak coś będzie się jeszcze działo to dam znać no i zaktualizuje w tygodniu gdy oddam ją do sprawdzenia na pęknięcia! :D

 

 

PS.: Ten cienki sika i sikał też wcześniej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności