Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na zimnym silniku jak klekocze to popychacze hydrauliczne mogą być winowajcą (nadmierny luz zaworowy) do 5min. po odpaleniu silnika jak dzwięk się nie zmienia to przyczyna może wskazywać właśnie na nie.

 

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 

estaw rozrządu firmy BGA jest godny polecenia? jest jeszcze Febi

 

Powiem szczerze , BGA pierwsze słyszę

Febi w miarę solidna firma .

 

Może trafi się ktoś lepiej zorientowany w tym temaciku.

 

Np taki zestaw z alledrogo. Pisze że firmy BGA.

 

http://allegro.pl/lancuch-rozrzad-opel-1-0-12v-1-2-16v-1-4-twinport-i4283666693.html

 

Pytanie do kogoś kto wymieniał rozrząd. Czy zamiast podpierać silnik lewarkiem z dołu mogę go zawiesić za lewe ucho od strony łańcucha? Nie wiem jak wygląda środek ciężkości silnika i boję się że poleci mi w stronę kabiny. Próbował ktoś czegoś takiego?


Jeszcze cos sibie przypomniałem. Czy daje sie silikon na pokrywe rozrzadu i pompe wody?

Edytowane przez slawek7

 

  • 1 miesiąc temu...

Witam chcem niedługo wymienić rozrząd w mojej corsie c silnik Z10XE przebieg 95000 tyś km. I mam pytanie czy wymieniać kompletny z kołami czy tylko łańcuch ślizgi i napinacz. Ponadto kupić orginał GM czy może zamiennik?

Edytowane przez bad
przeniosłem i połączyłem

 

Koła zębate będą na 99% dobre . Do wymiany potrzebujesz :

- łańcuch ,

- ślizgi ,

- napinacz ,

- uszczelki pokrywy rozrządu , zaworów i miski olejowej ,

- uszczelniacz wału korbowego .

Ja wybrałem zestaw rouville , podobno jest mocniejszy od oryginału GM .

 

  • 3 tygodnie później...

Właśnie ... ciekawi mnie napinacz . We wcześniejszych wersjach bywały problemy z nim.

Czy należy go wymieniać , czy zostawić ( z tego co pamiętam to był hydrauliczny , ale....miewał kłopoty ) ???

 

Wymienić.

 

  • 3 tygodnie później...

Silnik Z10XE, wymieniowy rozrząd cały komplet wraz z kołami zębatymi, na wolnych obrotach chodzi idealnie, ale przy obciażeniu praca nie jest idealna - tak jakby miał za wczesny zapłon :-( świece czyściutkie-białe, ale dymi.

 

Wszystkie znaki-oznaczenia zachowane tj. wałki zablokowane, blokada dysku na lewej zębatce, tłok w położeniu,wał zablokowany, znaki na kole zamachowym pokrywają sie ze znakiem na obudowie rozrządu.

 

do ustwienia rozrzadu zakupiłam taki zestwa na allegro:

 

http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-opel-corsa-agila-meriwa-tigra-i4571572624.html

 

od uzytkownia zrbjedynak

 

zakupiłam go tylko ze względu na blokadę tego dysku na lewej zębatce, bo płaskownik i śrubę blokująca wał posiadaliśmy, nie jestem pewna na ten zestaw, nie jest to orginał, bo nawet płaskownik nie wchodzi w rowki wałków :-(

 

Jedynie co mogę podejrzewać, iż kąt dysku na lewej zębatce jest źle ustawiony ze względu na nieprecyzyjny zestaw ... Czy ktoś ma inne pomysły?

 

Gdzie może leżeć przyczyna wczesnego zapłonu?

 

 

p.s. może uda mi się nagrać prace silnika przy obciążeniu-dodaniu gazu to wrzucę, na wolnych obraotach chodzi idealnie jak ze salonu tylko jak dodaje gazu jest lipa :(((((

Edytowane przez anjaa

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności