Skocz do zawartości

\Woda w oleju


Gość Tomekmim

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze!

 

Zakupilem auto jak w opisie z wadą - brak spręzania na 3 cylindrze + biały korek od oleju (oznaka walnietej uszczelki)
Rozebrałem silnik, głowice splanowałem, wymieniłem samoregulatory, wymienilem wszystkie uszsczelki(głowicy, pokrywy zaworów, rozrzadu) pomymienialem filtry czujniki oleju termostaty itd, auto robione na laleczke;] poskładalem ciśnienie gra teoretycznie wygląda wszystko ok

Zauwazylem ze schodzi plyn z chlodniczy, lekko nieszczelna chlodnica do wymiany na wiosne jednak po odkrecenie korka oleju masa białej mazi - woda w oleju!

 

Moje pytanie brzmi - od czego do cholery moze to być?! jakies pomysły?!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mietekforce

Od niedogrzanego silnika, jeśli wszystko jest w porządku wiosną maź zniknie, lub dłuższa trasa na raz i sprawdzic czy ja wypaliło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pracuje silnik ?

X12xe jak i x10xe srednio nadają sie do remontu - takie zdanie mechaników , którzy przeprowadzali w swojej karierze naprawy tych jednostek .

Jakie koszty remontu jesli mozna wiedzieć ?

Oby kolega mietekforce miał rację

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to zrobiłeś to na tip top:), ale czy nie popełniłeś jakiegoś błędu podczas składania np. głowicę skręciłeś z odpowiednimi momentami? wg. zaleceń Opla, uszczelkę wziołeś dobrej jakości czy najtańsza? to ma duże znaczenie!, kompresja jest to ok, ale nie powinno występować zjawisko mazi pod korkiem wlewu oleju, przy walniętej uszczelce kolor mazi jest taki kawa z mlekiem, biały może świadczyć i niedogrzanym silniku! olej wymieniłeś po naprawie? jak nie to zobacz kiedy był wymieniany! bo myślę że warto go teraz wymienić!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomekmim

koszt okolo 1000,- głowicy remont 340,- na fakturze reszta w olej filtry uszczelki simering czujnik oleju wklad termostatu i takie drobnostki, nie tak strasznie teoretytcznie motor jak nowka,2003r 140000 przebiegu no laleczka ale ten szkopuł... uszczelki te drozsze olej GM i tu moze byl problem, ponoc trzeba bylo zalac najtanszy najzwyklejszy by nie lapal wilgoci z powietrza, poczekam do wiosny zobaczymy... Wymienilem jeszcze cewke Boscha i chodzi jak pszczólka tylko ta nieszczesna maź nie daje mi spokoju.. spadek płynu usprawiedliwiam lekko nieszczelna chlodnica ale to przeciez nie tłumaczy mego problemu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności