Gość Supel123 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 EGR wyprogramowany zaślepiony.Przepływka daje wartości dobre - bieg jałowy zagrzany silnik ok 52kg, przyspieszenie z butem najwieksza odczytana wartosc cos kolo 550kg. Czujnik cisnienia podmieniony na nowy - nic to nie dalo. Byc moze posypala sie gruszka przy turbo albo sama geometria trubo hm?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512654 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 musisz na kanał postawić i zobaczyć czy po odpaleniu auta cięgno przy gruszce zaciąga do końca. Jak to nie pomorze to trzeba przyjrzeć się jeszcze części paliwowej czyli ciśnieniu na szynie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512658 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Kolego wyslalem Ci @ z moimi logami.. Cisnienie jest ok Ciegno porusza sie ok 2-3 cm jesli mnie oczy nie myla jak zassysalem wezyk ustami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 nie dostałem nic na maila. Skąd Jesteś? przypominam, popencjusz@tlen.pl przepraszam - jest wiadomość. Mam dużo teraz pracy przed świętami więc jak tylko mi się uda to przysiądę do nich. Skąd jesteś Supel123?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Już myślałem, że zagubiła się w przestrzeni ta wiadomość. Jestem z Rybnika Mam wrażenie, że coś nie tak jest z geometria turbiny/grucha/pompa vacuum. Skoro zawór i czujnik podmieniłem na nowe, a to nic nie dało. Wężyki są super szczelne. EGRa nie mam, po rozszczeleniu wydechu auto tak samo jeździło więc nie można tego podpiąć pod zapchany DPF. Pozostaje spr szczelności dolotu, intercoolera. A na sam koniec turbo. Jakby coś jestem umówiony w serwisie od turbosprężarek na środę 12:00. Do tego czasu wszystkie wasze sugestie przeanalizuje, zastosuje się do nich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 popatrzyłem na Twój jeden log no i g... z niego widać Nasycenie filtra cząstek stałych 82%! (mogłoby się już wypalić by zobaczyć do ilu zbije. Do sprawdzenia wartość podciśnienia z pompy vac przy turbinie by wyeliminować niedomagania związane z układem sterowania geometrią turbiny. Wartość ciśnienia doładowania znacznie odbiega od znamionowej. Szukaj jeszcze nieszczelności w układzie dolotowym oraz sprawdź szczelność oraz stan klap zawirowań na kolektorze dolotowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512741 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 (edytowane) Dzięki za sugestie. Kolektor ma dokladnie 1,5 albo 2 miesiące. Nowka regenerowana od Jabolk - pewnie pana znacie ;> Jest to jego najnowsza wersja kolektora super szczelnego z podwójnym łożyskowaniem. Wiec o kolektor się nie martwię. Filtr przeważnie wypala mi się przy zapchaniu rzędu 100 albo 105% i z tego co się orientuję to tak powinno być. Pisałem, że wydech rozszczelniałem i efektu nie było. Zresztą jeśli uporam się z problemem doładowania to DPFa wywalam i wyprogramowuje + korekta chipa. Mówisz gówno z niego widać bo... dane nie posortowane czy gówno czyli wszystko ok prócz doładowania? Szukałem dzisiaj vacumetra ale nie mieli nigdzie. Jeśli wyciągne wężyk z pompy i dam palec to czuje jak robi cmok cmok cmok zassysa lekko - na wyższych obrotach nie miałem jak sprawdzić bo sam byłem przy aucie. I teraz nie wiem czy ma cmokać ciśnienie czy ssać jak odkurzacz ;D EDIT: Doczytałem, że podciśnienie powinno być stałe. Czy to racja? Czyli powinna nie cmokać a ssać cały czas. Jeśli dobrze rozumiem. Podciśnienie stałe w granicach -0,8 do -1,0 bara Edytowane 9 Grudnia 2013 przez Supel123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 bylo pominac ten elektrozaworek i wtedy zlogowac go czy doladowanie jest wtedy takiejak zadane czy nawet wyzsze jak powinno byc jak sie rozpedzasz. Loguj wtedy tak do 3000 obr silnika bo wiecej nie ma potrzeby.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512758 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Ok, zrobię to jutro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-512784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Panowie pytanie Czy pompa vacuum powinna non stop ssac? tzn cmokac robiac podcisnienieczy ma prawo dmuchac?bo przy 2000/2500 obrotow pompa ssa i dmuchazassie i dmuchniepodmuch czuje na dloni oddalonej 3-4 cm od króćca pompy edit NIEWAŻNE ... SPRAWDZILEM WAKUOMETREM STAŁE -0,9 BARA Po połączeniu gruchy bezposrednio z pompa, turbo pracuje glosniej wiekszy swist, gwizd jakby powietrza i...brak przeladowania nawet przy 3000 obrotow, ba nadal niedoładowuje 90 kPa Edytowane 11 Grudnia 2013 przez Supel123 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/6/#findComment-513134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.