wesol Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 a przy jeszcze wiekszych obrotach jak wyglada to doladowanie?? JAk wyglada to doladowanie przy speitym tym wezyku z pompy vaq do gruszki turbiny z pominieciem tego elektrozaworka w przedziale tym obortowym 2000-3000 co robileś?? Duze to niedoladowanie tam jest??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-513165 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Jeśli robiłeś pomiar na postoju to ciśnienie zaczyna odbiegać od normy przy obrotach rzędu 3500rpm, Nie jset to miarodajne bo silnik nie ma obciążenia. Jak zaczniesz rozpędzać auto (np na 3 biegu) to przeładujesz turbinę bez zaworka już przy obrotach 2000-2200rpm.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-513258 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 Nie robiłem pomiaru na postoju. Turbo nie przeladowało nawet z butem w podłodze.Szukalem dzis nieszczelnosci, nie znalazlem. Wiem tyle, że z wylotu turbiny dmucha powietrze i czuc spaliny, a jak przytkam turbo reka na 1 sek i puszcze to pusci lekkiego dymka. Wyglada na padnieta turbine - geometria, wirnik z strony goracej albo ...ch... to wie Zly jestem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 jeśli wyizolowałeś zawór od turbo i podciśnienie jest ok., cięgno od turbiny do końca jest wciągnięty, brak nieszczelności to zanim dobierzesz się do turbiny to sprawdź jeszcze tą przepływkę. Podmień.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514055 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Przepływka daje dobre parametry rzędu ponad 500 pod maksymalnym obciążeniem. Właśnie przeczytałem korespondencję od grzeskuu i on tez ma spaliny od strony zimnej turbiny. Czyli rozszczelnila się turbina   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 ja też mam tylko czy to są spaliny? Nie sądzę. Turbina zaraz by się zatarła. To jest prawdopodobnie olej i spaliny z odmy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 jakby koledzy w raczki wzieli sobie taka turbine i rozebrali na czesci peirwsze, poparzeli tez na parametry to by z pewnoscia takich glupot nie pisali jak przechodzenie spalin przez oś wirnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 jeśli dym by tam się przedostawał to ile z nim oleju by szło? Takie sytuację to raczej tylko już wtedy jak wirnik się rozleci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 cisnienei oleju jest duzo wieksze jak cisnienei spalin czy powietrza sprezanego przez suszarke nie ma szans by spaliny przeszly po osce do czesci ziemnej. PRzeciez wiekszosc turbin nie ma ani uszczlek ani lozysk a na osce jest minimalny luz z racji iz jest wlasnie niwelowany tym ze olej podcisnieniem robi na nim film olejowy i luz jest kasowany. Nie ma takiej mozliwosci by dym z czesci goracej przeszedl na strone zimna. Jak wirnik sie rozpadnie to jak dopalisz auto to nie ujedziesz nawet 50 metrow bo olej caly wytrabi a silnik bedzie tak pracowal jak sieczkarnia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514280 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeskuu Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 jeśli dym by tam się przedostawał to ile z nim oleju by szło? Takie sytuację to raczej tylko już wtedy jak wirnik się rozleci. w moim przypadki spaliny dostają się do kabiny. jak jest u ciebie ? @wesol w takim razie co może powodować to, że wylatują spaliny z łopatek ? widziałem to gołym okiem. co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/7/#findComment-514296 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.