Skocz do zawartości

Gaśnie na biegu jałowym


Gość tunczyk1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tunczyk1

Witam. Moja corsa od ponad tygodnia dziwnie się zachowuje. Podczas jazy niespodziewanie gaśnie. Przeważnie gaśnie jak dojeżdżam do świateł i wrzucę na luz (ew puszczę nogę z gazu). Zapala się się kontrolka z samochodem i kluczem. Autko ma LPG ale zarówno na gazie jak i benzynie robi to samo. Profilaktycznie wymieniłem świece i dalej to samo. Nie rozłącza silnika po kilku kilometrach ale tak ok 15-20.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapala się się kontrolka z samochodem i kluczem

 

Oczywiście błędy sprawdziłeś bo to oczywiste???

 

 

 

Profilaktycznie wymieniłem świece i dalej to samo

 

Profilaktycznie to sie do dentysty chodzi.

W taki sposób wymienisz pół silnika i nie naprawisz usterki.

Kontrolka o której pisałeś nie świeci sie dla ozdoby.

Sprawdź błędy i dopiero wtedy pisz co wyszło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tunczyk1

Bylem na komputerze. Mechanik twierdził, że to wina czujnika położenia walka rozrządu. Kupiony wymieniony i dalej to samo. Okazało się, że czujnik był sprawny. Teraz twierdzi, że to wina łańcucha. Mówi, że jest rozciągnięty i trzeba wymienić. Oczywiście na częściach chce przyciąć. 500zl łańcuch i 350 wymiana. Natomiast w sklepie on kosztuje 170zl i ślizgacze 70zl. Czy to może być to? Czy wystarczy synchronizacja łańcucha? nie chce znowu eksperymentować bo to sporo kosztuje. Zwlaszcza, że wymienilem troszke rzeczy w tym miesiacu z zawieszenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tunczyk1

Na domar złego jak zgasł to wysiadły wycieraczki. Działają tylko najszybsze.

Edytowane przez tunczyk1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marti82

Mechanik stwierdził że to Wina wałka rozrządu?, po wymianie to samo? tylko koszt niepotrzebny!, wina może leżeć po stronie czujnika ale czujnika położenia wału! a nie czujnika wałka rozrządu; może też być tak że regulator biegu jałowego pada...a z tego co widzę masz Z12XE(P) I gdyby łańcuch był rozciągnięty i podlegał wymianie to myślę że byś to słyszał;) skręć kogoś z OP-COM i przebadaj na spokojnie błędy żeby się upewnić po czyjej stronie leży problem czy po stronie czujnika położenia wału lub regulatora biegu jałowego...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wina może leżeć po stronie czujnika ale czujnika położenia wału!

 

Dokładnie tak.

W silnikach serii Z awaria jednego z nich potrafi pokazać błąd drugiego.

Poza tym dobry mechanik nie wymienia części bo tak pokazuje komputer.

Najpierw należy podmienić część na inną sprawną a potem w razie potrzeby dać nową.

A tak to dzięki mądrości "super fachowca" jesteś z kasą do tyłu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności