Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

I tak właśnie robię .

Kolega Krzysiek już przywrócony z wolnego.

I jeżeli zrozumie ze wchodząc do czyjegoś domu musi go uszanować to na forum zostanie na dłużej.

Jeżeli tego nie zrozumie to poleci z forum szybciej niż się zarejestrował.

Poszuka na forum a znajdzie dużo opisów jak to zrobić.

 

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Problem jest taki.

Piszemy tematy nowe jeżeli nie ma jeszcze takiego .

Taki znalazłem i połączyłem aby nie robił się bałagan.

Ok trochę za mocno cię potraktowałem i też z mojej strony przepraszam.

 

 

Ale w temacie masz napisane przez kolegę bad i wesol co trzeba zrobić.

Filmik trochę też pokazuje.

Jest też temat taki

https://forum.opel24.com/topic/78599-demontaż-deski-rozdzielczej/

 

 

 

 

Ale ode mnie.

 

 

2020-03-29_135913.png

2020-03-29_135949.png

2020-03-29_140010.png

2020-03-29_140028.png

2020-03-29_140041.png

2020-03-29_140059.png

2020-03-29_140112.png

2020-03-29_140123.png

2020-03-29_140138.png

2020-03-29_140154.png

 

Tylko że kolega Krzysiek uparł się żeby wyciągać parownik - bo ma uszkodzoną rurkę w komorze silnika - według mnie bez sensu dlaczego ponieważ ja na fotce twoich przewodów widzę że nie trzeba parownika ruszać.

Na fotce niżej masz zaznaczone miejsca gdzie masz nieszczelność (według twojego opisu z pierwszego postu):

- czerwona strzałki to przypuszczalne odcinki przewodów z nieszczelnością,

- niebieskie strzałki to miejsca gdzie się wypina wiązki rurek przewodów klimy,

- zielone owale to zawory.

klima.png

 

Wiec nie rozumiem po co chcesz targać parownik gdy masz uszkodzone przewody - sam to sprawdziłeś i pisałeś wcześniej.

Właśnie tego nie rozumiem.

Inna sprawa że nie kupował bym więcej autka z padniętą klimą - bo wiem sam po sobie ile kaski trzeba wydać żeby żeby ją uruchomić.

 

O ile znam budowę układu klimy w oplach - to źle opisujesz  - nieszczelność jest w kabinie pasażerskiej a nie w komorze silnika.

Bo przewody odkręca się tam gdzie niebieskie strzałki a to co w kabinie to już inna liga.

 

Jeszcze raz napiszę - tam się przewody wypina/odkręca od nadwozia i zespołu wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji - to jest wiązka 2 rurek - dlatego dałem rysunek z katalogu.

Ten co ci sprawdził gazem szczelność chyba tylko tyle umie z klimą zrobić.

Lepiej jedź do kogoś innego kto mechanicznie na tym się zna.

 

 

7 minut temu, Krzysiek18 napisał:

W tym miejscu mam uszkodzenie

No i właśnie - teraz już wiem o.c.b.

Czyli parownik nie rurki.

To jednak Adasia poradnik się przyda.

Życzę dużo zdrowia i nerwów.

 

19 minut temu, rafalgrzegorz napisał:

Życzę dużo zdrowia i nerwów.

 

 

Przerażające jest gdy coś się robi pierwszy raz.

Ale potem okazuje się że w sumie nie jest takie problemowe.

 

 

Adaś wiem ile kolega będzie miał roboty - w starszych autkach wiele rzeczy można było zrobić na skróty w nowszych już tak łatwo nie ma.

Czasem łatwiej wymontować cały moduł i rozbierać na wierzchu.

A i jeszcze - Torksy i krzyżakowe śrubokręty w różnych rozmiarach, brak dostępu do niektórych i takie tam.

 

Roboty trochę będzie .

Ale jak trzeba to trzeba:D

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności