Skocz do zawartości

faluje na obrotach, gaśnie gdy zimna, dławi się na benzynie a na gazie pracuje normalnie


Gość Archanioł

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś wyjątkowo rada a nie prośba o pomoc :-P otóż 2 miesiące walczyłem że swoją frytką 2.4 125 km Pb/lpg. Na początku ciężko paliła na benzynie z tygodnia na tydzień coraz gorzej, potem nie dało się jeździć na benzynie bo mocne wduszenie gazu kończyło się strzałem w tlumik, spadkiem obrotów... Auto się dusilo i gaslo, wymieniłem świece poza tym wszystko było w porządku ale auto pracowało coraz gorzej na Pb, w końcu dochodziło do tego że trzeba było czymś prysnac w układ dopływu powietrza.. Czujniki były sprawne... Aż pewnego pięknego dnia autko całkiem zdechlo zgłupiałem bo paliwo pompka podawała, iskra była... Okazało się że powodem zamieszenia była jednak pompka paliwa... Ciężko paliła bo rezerwuar pompki był pekniety i paliwo cofalo się do zbiornika a z tygodnia na tydzień pompka dawała coraz mniejsze ciśnienie aż w końcu zdechla i ujawniła przedemna śmieszną prawdę... Kupiłem dzień wwcześniej używana pompke licząc że problem zniknie i fakt po wymianie autko smiga jak trzeba :-D dlatego też jeśli ciężko wam pali, gaśnie, faluje na obrotach sprawdźcie pompke i układ paliwowy ;-) straciłem 2 mieście nerwów przez ten pierdułek :-P a tak poza tematem wie ktoś jak ustawić zapłon ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witaj

 

To ja mam praktycznie DOKŁADNIE te same objawy z tym że we Frotce 2.0i, silnik C20NE...

Nie sprawdzałem pompki w sensie ciśnienia- jakie powinno być ? Podjadę do mechanika sprawdzić, a na razie podejrzewam przepływomierz.

 

pzdr Nix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Archanioł

Niecałe 4 bary chyba, nie mam pewności ale kiedyś gdzieś widziałem coś takiego... u mnie było tak że poprzedni właściciel wsadził zamiennik który miał połamany rezerwuar, trzeba było chwilę zakrecić zanim autko odpaliło, potem było coraz gorzej i pomagał tylko plak czu też autostart i inne takie, ale z każym dniem coraz gorzej paliło aż w końcu w ogóle... Sprawdź też czy nie dostaje lewego powietrza, weź plaka czy coś takiego i rozpylaj po komorze silnika przy elementach gdzie przepływa powietrze, jak podniosą sie obroty to znaczy że gdzieś dostaje sie lewe powietrze, jak nie to to pompka może zdychać. Tak jak Ty szuałem po czujnikach ale bezskutecznie, pompke odrzuciłem na wstępi no bo podawała paliwo tym czasem wszystko wyszło na jaw gdy całkiem zdechła ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności