Skocz do zawartości

temperatura płynu chłodniczego


Gość Bogdang71

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem antary 2tdci, jaka powinna być temperatura płynu chłodniczego. Wydaje mi się źe się nie dogrzewa ma przy normalnej jeździe ok 78 do 80 stopni. W lecie stojąc w korkach była tem.nawet 93 stopnie i włanczał się wentylator.Czekam na odpowiedzi DZIĘKUJĘ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerujesz się zapewne odczytem na wskaźniku. Jak w wielu innych autach może przekłamywać. Możesz spróbować np za pomocą opcoma sprawdzić temperaturę jaka podaje czujnik na ECU.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jaka przyczyna takiej temperatury?

Z grubsza wygląda na otwarty bez przerwy/uchylony termostat.. Obadaj ile kosztuje i czy sie da samemu wymienić..

A wentylator sie załącza przy tak niskiej(optymalnej) temperaturze?? Troche wcześnie..

Temp cieczy powinna się utrzymywac w okolicy 90* a wiatrak powinien startować gdzieś ok. 105 zależnie od ustawień czujnika..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witajcie

 

U mnie w Antarze temperatura waha się między 70 a 80 w krótkim czasie z wyłączonym ogrzewaniem. Zastanawiam się czy to normalne. Wcześniej w Vectra C też miałem skoki z temp. od 75 do 85.

Jak u was z temp. ? Jest stabilna?

W peugeocie wskaźnik temp. stoi w miejscu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy chłodniejszych dniach, w mieście, utrzymuje się około 80-82 stopnie. Jak się zatrzymuję to lekko spada poniżej 80.

 

Pozdr


Dziwne. Niby wątki o termostatach powtarzają sie często i nikt ich nie zamyka a mój pierwszy o oponach zamknęli natychmiast :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Archaiczny temat ale aktualny problem, te samochody z silnikiem 2.0 mają niska temp płynu chłodzącego, właśnie 80 stopni, do 85 może dochodzić podczas wypalania DOFa , antara ma czujnik temp silnika na wyświetlaczu  ukryte funkcje . 

Problemem jest to że często nawet po wymianie termostatu temperatura do 80 dochodzi po długiej jeździe , w zimie nigdy,  jak patrzysz na numery katalogowe oryginału, to termostaty są właśnie na 80 stopni lub 82,  nie ma do tego silnika termostatow na 85 czy 90 stopni.  Zastanawiałem się czy te silniki mają jakiś drugi termostat? Czy zapowietrzenie ma na to wpływ , choć chyba tego silnika się nie odpowietrza? Czy jest jakaś inna przyczyna że tak wielu użytkowników tego silniki mają dylemat - niskiej temp. ?

Edytowane przez brak
poprawki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności