Gość BENY72 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Można rzec że standart w przypadku jeśli łożysko wałki zgubi.Mam parę takich na półce i z mniejszymi przebiegami.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566155 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Łyse koła zębate też masz? Jak trzeba jeździć, żeby CAŁE koło do zera ojebać z zębów? To według mnie rzeźnik, nie kierowca...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 (edytowane) A jechać tak żeby wytarło dziurę w obudowie? ?? Widziałem taką skrzynie i to na gwarancji zgłoszone było,klient nic nie słyszał żeby coś nie tak było,dopiero jak biegu nie było to coś mu nie pasowało. Jak to mój ziomek mówi TURBO DEBIL Edytowane 31 Grudnia 2014 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566162 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Ta skrzynia wygląda, jakby ją ktoś specjalnie dobił. Nie jest możliwe, że wszystkie usterki powstały w tym samym czasie, tylko z pewnością powstawały sukcesywnie, w jakichś odstępach czasu. Jak dla mnie świadomie i zamierzone działanie w kierunku rozwalenia skrzyni. Turbo debil mi się podoba - fajny tekst   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 W tym przypadku na zdjęciach od Ciebie to efekt wyjechania wałków z łożyska.I tak się w nich dzieje.Pół biedy jak tylko 6 bieg dostanie,ale jak już 1 pójdzie,a miałem taką w której zęby na mechaniźmie różnicowym poszły,to już gorzej,bo skrzynia tylko do złomu idzie wtedy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Ta została zakwalifikowana jako złom. Tego czegoś nie będziemy reanimować, bo koszty będą kosmiczne. Każde koło zębate dostało - mniej lub więcej, ale dostało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSeeba Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Kolego i jak po wymianie sprzęgła? Po wymianie sprzęgła z wysprzęglikiem i koła dwumasowego objawy ustąpiły. Nic nie zgrzyta, nie wali już na półsprzęgle i przy nabieraniu obrotów na drugim biegu ustąpiło "tłuczenie" (miało miejsce przy gwałtownym przyspieszaniu w zakresie 2-2,8tyś. obrotów). Dwumas rozklekotany był na boki, wysprzęglik przetarty do czystego metalu, sama tarcza i docisk mogłyby jeszcze trochę posłużyć. Niestety nie udało mi się rozkręcić skrzyni, gdyż brakło na to czasu. Zlany olej był czysty, klarownie czerwony/bordowy, bez opiłków i jakiegokolwiek syfu. Nie dostałem też nowego oleju na miejscu w żadnym ze sklepów, więc ten wymienię w tym tygodniu - planuję zakupić włoską Tutelę Matryx. Przyglądając się obudowie skrzyni, widać że coś było już z nią robione - śruby fabrycznie, z tego co mi wiadome, powinny być niebieskie - moje są zielone. W miejscu dyferencjału są psiknięte z kolei żółtą/złotą farbą. Jeśli ktoś wie cóż to oznacza, jeśli w ogóle, bardzo proszę o jakieś info.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566244 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Śruby na drobny gwint są zielone oryginalnie,a z farbą na dyfrze to nie mam pojęcia o co może chodzić. Chyba że skrzynia zmieniana była i ktoś plomby farba zrobił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566250 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Łapałeś za walek w skrzyni tu od strony dzwona i ruszales nim i na boki i po osi?? Jakis luz był? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-566586 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSeeba Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Niestety przy wymianie dwumasy nie mięliśmy z wujkiem czasu zajęć się sprawdzeniem skrzyni. Zapytałem co może być przyczyną delikatnego przeskoku lewarka przy puszczeniu sprzęgła, stwierdził że ciężko odpowiedzieć, ale może to być normalna reakcja cięgien (czy linek, nie pamiętam co mówił dokładnie), niemniej mam wrażenie, że jest z nią coraz to większy problem - Po nocach spać mi nie daje ruch lewarka na 2 i 3 biegu (czasem, rzadko i delikatnie na 4) oraz dziwne dźwięki przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu na 1, 2 i 3 biegu - mają miejsce jakieś metaliczne zgrzyty, delikatne popukiwanie w zakresie obrotów 1900-2400 obrotów, czy cuś takiego (wyłączone radio, nawiewy i wszelkie "zagłuszacze" - inaczej nie słychać). Na pewno nie jest to dwumasa, gdyż ta była wymieniona 2 tygodnie temu wraz ze sprzęgłem i wysprzęglikiem. Wcześniej ciężko było wyłapać te dźwięki, bo przy tym wszystkim odzywała się też wyżej wspomniana dwumasa. Pytanie teraz co robić... jechać do mechanika na diagnozę, czy od razu umawiać się na wymianę łożysk w skrzyni? A może jeszcze czegoś? Planowałem już teraz zakupić komplet 8 łożysk by mieć gotowe elementy wymiany i szukać osoby która podejmie się tych czynności. A może jest to głupi pomysł i najpierw lepiej odwiedzić jakiegoś fachurę celem diagnozy? Pytanie tylko jaki będzie orientacyjnie koszt naprawy? Mam na myśli demontaż, wymianę łożysk i złożenie wszystkiego z powrotem do kupy. Muszę przyznać, że po wydatkach na dwumasę, sprzęgło i rozrząd, każdego grosza oglądam z dwóch stron po kilka razy Może macie kogoś zaufanego kto podejmie się wymiany łożysk w M32 w rozsądnej cenie w okolicach Łodzi? No w promieniu 200km dojadę (Poznań, Warszawa, Częstochowa, Katowice czy inne miejsca), może skrzynia się nie rozsypie po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69972-skrzynia-bieg%C3%B3w-m32-%C5%82o%C5%BCyska/page/3/#findComment-567316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.