Skocz do zawartości
inkboch

kremowa maź pod korkiem w Corsa C 1,2 Twinport

Rekomendowane odpowiedzi

Jak odkrece pokrywe to trzeba wymieniac

 

uszczelke?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To zależy w jakim jest stanie. Jak dobrym to zostawić. Jeżeli jest uszkodzona lub marnie wygląda to wymienić najlepiej na oryginalną GM bo z zamiennikami uszczelek bywa bardzo różnie. I nie na silikon!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Natan

Czym najlepiej umyć pokrywę zaworów?

Nie istotne jest czym umyć.Oczywiście nie agresywnymi rozpuszczalnikami aby pokrywa nie zaczęła się "ślimaczyć".Czymkolwiek.Zimna woda,gorąca woda.Aby pozbyć się mazi.Tutaj niczego nie trzeba odtłuszczać z oczywistych względów.Po myciu wysuszyć i to wszystko.I tak po tygodniu będzie podobnie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A u mine wiosna nie zanika. Wedlug klubowiczow powinna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Malo jezdisz i jak emerty. Jakbys dal w palin na autostradzie przez 50 km lub wiecej i tak codizennie to tej mazi by nie bylo.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wesol z tym że mało jeździ to bym się nie zgodził.Ja jeżdżę odcinki 15-25 km(dość często) czasami do 50 ale to rzadko i do tej pory nie mam tej mazi ani grama.

Dodam że wczoraj kolega przyniósł kamerkę inspekcyjną i zaglądaliśmy do jego Superba i mojej Mery gdzie tylko się dało.Nie ma ani grama.

Kiedyś na początku użytkowania Mery pokazało mi się masełko na rurce od bagnetu ale wtedy próbowałem nią jeździć według eco drivingu.Zacząłem jeździć normalnie i problem ustąpił. A czasem gdy mi się nie spieszy zbytnio to odcinek ok.10km pokonuję na 3 biegu na 3600-4000 obr. zamiast autostrady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty masz zupełnie inny silnik. Silniki Z--XE(P) są podatne na tworzenie majonezu i nie bardzo jest z tym co zrobić. Ja całą zimę się męczyłem i jedyne co wymyśliłem to przezroczysty wąż między pokrywą zaworów a przepustnicą aby na bieżąco obserwować i w porę przeciwdziałać zamarznięciu.

 

W pokrywie zaworów wewnątrz kanału odmy o którym jest mowa powyżej było sporo syfu, na korku oleju w minusowych temperaturach masło było cały czas, niezależnie od pokonywanego dystansu. Olej zmieniany co 10 tys (5W30), płynu chłodniczego nie ubywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tym silniku odma jest schowana. W deklu zaworów jest kanał biegnący przez głowicę do skrzyni korbowej. Trzeba zdjąć dekiel zaworów i dokładnie go wypucować. Pewnie będzie wyglądał tak:

 

 

 

Witam temat dosyć stary i może dlatego nie widać zdjęć , mam prośbę o odświeżenie . Zdjęcia bardzo by mi pomogly

Edytowane przez toreider

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jakiś pogląd już mam ,ale najbardziej zależy mi na widoku klawiatury od wewnatrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.