Skocz do zawartości

Astra III GTC 2.0T 200km czy 1.9cdti 150km?


Gość po8891

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem przed zakupem auta. Przeglądając wiele aukcji i forum wstępnie zdecydowałem się na opela astre 3 gtc. Upatrzyłem sobie dwie jak narazie, niestety fizycznie ich nie widziałem bo do każdej mam jakies 300km.

Pierwsza: http://otomoto.pl/opel-astra-gtc-2-0-200km-turbo-ksenon-tempomat-C34522142.html

 

oraz nr VIN: W0L0AHL0855065651

 

Druga: http://otomoto.pl/opel-astra-iii-gtc-1-9cdti-150km-skora-xenon-serwis-C35078429.html

VIN: W0L0AHL0865106178

 

Z tego co wiem, w drugiej do wymiany rozrząd ( ostatnio wymieniany przy 120tys) sprzęgło sam handlarz niby wymieniał bo znalazł w bagażniku. No i to autko ma DPF z tego co wyczytałem z dekodera Vin.

 

Przyjmnę każdą rade , bo mam mętlik w głowie, a boję się wtopić kasę którą dość długo zbierałem. Na autko mam gdzieś z 20 tys z opłatami wszystkimi i ewentualnymi naprawami. Da rade coś wybrać?

Edytowane przez po8891

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dziennie gdzies maks 50km, z czego 40 po trasie ( krajówka 92). Reszta w małych miastach ale to wjazd wyjazd trwa maks 5min. Średnio rocznie robie 9-11tys km.

Edytowane przez po8891

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy mi się nie wyświetlił, no cóż nie wiem czy na ok 15 tkm opłaca się kupować autko z dieslem. Ale to twój wybór. Inna sprawa to to że dpf miał by się gdzie wypalać.

Zdjęcia nie pokażą wszystkiego a sprzedawca będzie zachwalał swój towar. Myślę że warto podjechać i ze znawcą obejrzeć ale żeby się opłacało to pasowało by znaleźć w okolicy kilka autek i dopiero się wybrać.

Jest jeszcze jedna opcja - może ktoś z forum ma blisko i mógł by go obejrzeć, obsłuchać i ewentualnie zarezerwować.Od tego jest to forum, wystarczy poprosić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem link, spacja się wdarła. Sam zamierzam się wybrać, wiadomo są to jakieś koszta ale przecież nie muszę kupować. Czy przy tym dieslu przebieg nie będzie problemem?W sensie stanu silnika. Czytałem o tych silnikach i wiem że to zależy jak się trafi. Przebieg w miare realny się wydaje bo w te po 130k to ja nie wierze w 8 letnim aucie.

Edytowane przez po8891

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Przy tak małym przebiegu rocznym to trudno wybrać sensowne rozwiązanie, koszta paliwa będą porównywalne ale do benzyniaka zawsze można założyć LPG. Nie zastanawiałeś się nad benzyniakiem 1.6 -115KM albo 1.8 - 122KM/140KM. Benzyniak w turbo jest fajny na dłuższe trasy w mieście i na krótkich odcinkach nie do końca się sprawdza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem ale jestem zielony w tych tematach tyle co gdzieś wyczytam i mechanika podpytam. Nie chodzi mi o koszty paliwa, wiem ze ten diesel jest bardziej ekonomiczny , chodzi mi bardziej o awaryjność i naprawy. Nie muszę mieć auta z 200km bo wiem że i tak tego nie wykorzystam, akurat ten mi wpadł w oko. Wiem że nikt mi nie powie kup ten konkretny i tego nie wymagam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Niestety koszta napraw w dizlu mogą okazać się o wiele wyższe niż w benzyniaku. Samo koło DM to koszt ok.2tyś , 1.9 miał chyba problem z klapami wirowymi. Musiał byś poczytać o bolączkach tych silników.

Najważniejsze to szukać na spokojnie i przed zakupem koniecznie na stację diagnostyczną żeby po tygodniu nie okazało się że trzeba coś kosztownego naprawić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem, już dzwoniłem po paru seriwsach. Za 200zł są gotowie na email sprawdzić nr VIN tyle że nie dają gwarancji że jest coś więcej niż w tych internetowych dekoderach a za 300 zł oględziny ze sprawdzaniem Vinu i raportem, a gdzie niegdzie nawet przegląd w cenie. No nic dzięki za takie info chociaż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przypadku diesla jeśli będzie dpf to będzie się miał gdzie wypalić. Moim zdaniem - kup ten który w lepszym stanie technicznym

Musisz jednak wiedzieć że o ile diesel będzie tańszy w codziennej eksploatacji to ewentualna naprawa może zniweczyć oszczędność. W przypadku benzyny możesz rozważyć też LPG.

 

osobiście ze zdjęć brałbym benzynę - no i motor bardziej pasuje do charakteru auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności