Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

brudny filtr powietrza, nieszczelny dolot, kończący sie parownik, zarżnięty silnik, niewłaściwy rozmiar opon, i jeszcze kilka innych

 

czytaj na forum - multum tematów jest

 

jak ci sie nie chce szczegółowo opisać co było zrobione, jak jest itp to sobie szukaj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-103550
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

filtr nowy stożek dolot szczelny też był robiony bo chodził na 3 gary silnik jest ok kompresja ok opony sa takie same jakie były w czasach kiedy palił 10-12l a parownik nie wiem jak to idzie sprawdzić czy jest padniety

dzieje sie tak na gazie ze zwieksza obroty z 900-1100 i po czasie spada zadnego bledu na sterowniku nic nie pokazuje bylem u 3 gazowników też nic nie wykryło

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-103546
Udostępnij na innych stronach

stożek

czy na starym dobrym spalaniu był taki filtr czy seryjna puszka?

gaz nie lubi wtłaczania powietrza bo ubożeje mieszanka

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-103539
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Była zwykła le potem zmieniłem na stożek i tak po miesiącu zaczął tyle palić gdy zmieniałem to bła mieszanka ustawiana bo nie maił mocy po zmianie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-103536
Udostępnij na innych stronach

gaz nie lubi wtłaczania powietrza bo ubożeje mieszanka

wsadź seryjną puszkę z papierowym wkładem filtrującym i nie kombinuj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-103516
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam mam taki problem Astra II 1.6 8V instalacja LPG Sirokko listwa Matrix. I tak w zimie drugi sezon przy przechodzeniu z benzyny na gaz ( tylko zimny silnik- na ciepłym niema tego problemu ) samochód gaśnie ewentualnie jeśli jedziemy akurat szybko i na wysokich obrotach po dłuższej chwili zaczyna zaskakiwac.W lecie niema tego problemu lub jest w ułamkach sekund wiec nie przeszkadza. Instalacja ma 5 lat i od 2 lat ten problem pojawia się w sezonie zimowym byłem u dwóch mechaników wiele razy jeden powiedział że sprawdził wszystko i jest dobrze i on niema pojęcia co się dzieje. Drugi mechanik stwierdził że to reduktor wymienił go na nowy to oczywiście nic nie dało i powiedział że on tylko może wymienic całą instalację na nową.Czy rzeczywiście już tylko ratuje mnie wymiana całej instalacji na nową? Proszę o pomoc ;/

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-98975
Udostępnij na innych stronach

Gość Shatterhand

Liczę na pomoc...

Kupiłem jakiś miesiąc temu Opla Astrę 1.6 1992 rok na 6 letnim gazie, na którym zrobiła jakieś 75 tys. km. Ostatnio po zatankowaniu gazu od 3 do 5 biegu zauważyłem brak mocy w zakresie obrotów 1,5-2,5 tys. obr. Odczucie jak by brakowało gazu, ponieważ wciskam pedał a Astra nie przyspiesza (wcześniej normalnie przyspieszała). Po 3 - 8 sekundach "muskania" pedału gazu coś się odblokowuje i normalnie ciągnie. Wyjechałem gaz do końca zatankowałem nowego (tankuje tylko na BP) tak samo. Płyn chłodniczy ok. No i na benzynie chodzi normalnie, więc świece i kable raczej ok. Zastanawiam się czy nie jechać na regulację może w tym jest wina, lub reduktor do wymiany"?". Nie jestem mechanikiem, więc proszę o poradę.

 

[ Dodano: Pon Lut 22, 2010 12:21 ]

I tak w zimie drugi sezon przy przechodzeniu z benzyny na gaz ( tylko zimny silnik- na ciepłym niema tego problemu )

W zbiorniku gaz jest pod ciśnieniem, w parowniku jest rozprężany, z praw fizyki wychodzi, że każdy gaz rozprężając się obniża swoją temperaturę, dlatego przez parownik przechodzi płyn chłodniczy, aby ogrzać rozprężający się gaz. Moim zdaniem na gaz powinno się przełączać, kiedy silnik jest już trochę ciepły w innym przypadku w zimie jak silnik będzie zimny gaz będzie zamarzał w parowniku.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-98540
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy nie jechać na regulację może w tym jest wina, lub reduktor do wymiany

słuszna koncepcja bo właśnie tu coś jest nie tak

po 6 latach jeśli parownik nie był regenerowany to membrany mogą być w fatalnym stanie lub jest w parowniku około pierdylion syfu i być może wystarczy dogłębne czyszczenie

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/71/#findComment-98522
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności