Skocz do zawartości

BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii


Gość Maniek1986

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

.autor w wczesniejszych postach napisał ze wymienił cewkę.

\

 

A napisał cewkę zespoloną ???

Nie zmienia to faktu ,że nawet cewki zespolone ( nawet chińskie buble ) mają świece i gniazda świec... = przebicie :spoko:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

Hah , jest to pierwszy przypadek na którym Arkos popłynął ( a jest zajebistym fachowcem ).

Problem sprowadza się do uwalonych kabli WN / wody w gniazdach świec. Obadaj gniazda świec ( powykręcaj każdą - niech woda zleci do cylindrów ) .- Nie słuchaj , że to jest szkodliwe , bo to bzdura.

Jeśli na zimnym silniku nie było problemów , a po rozgrzaniu silnika się pojawiają - to masz wodę w gniazdach świec.

Stare ( liche ) kable WN też potrafią namieszać.

 

Ps . Jeśli autko ma problemy na lpg - zaczynamy od szukania problemów w benzynie . Gaz jest wypadkową benzyny , bo już od sekwencji ( kompa w autku ) sterownik gazowy bierze dane z benzyny ( w mega uproszczeniu ).

Możliwe ,że miałeś przegięcie pały z dawkowaniem gazu i rozjechały ci się mapy paliwowe.( czytaj za uboga mieszanka = komputer wydłużał czas otwarcia wtrysków = burdel w dawkowaniu lpg/paliwa )

Ja dla przykładu powinienem wymienić/ zregenerować parownik lpg ( bo podobno po 100 ts km , nadaje się do wymiany ) , ale po ok 140 ts km hula aż miło - a spalanie przy pólściganiu w trasie do 120-130 km/h i ok 15 km jazy miejskiej wynosi 10,83 l gazu ( tankuje ostatnio co 2 dni = dużo latam = i nie wyszedłem poza 11, 23 l. )

 

Ps 2 Listwę lpg mam niezbyt dokładną , ale legendarną pod względem trwałości ( nazwy nie pamiętam , bo kto to spamięta).

Jeśli chodzi o kolory , to kiedyś był taki kawał , że czerwona motorynka jest szybsza od zielonej , więc dla mnie jest to "chłyt matketingowy " z chińskiej zupki w ANI MRU MRU

 

Ps3 I chyba naważniejsze - zwłasza w wersji opc opel nie trawi zamienników....

Chyba ,że łyknąłeś od niemiaszków autko popowodziowe , a wtedy nawet allach nie pomoże..

 

Masz jeszcze możliwy problem z sondą , ale zamiennik "Magneto Marelli" tylko utrudni znalezienie usterki.

Znajomy w VB ( silnik XE - 115 KM ) kupił ten wynalazek . To był totalny samobój za ok 100 zł . Poniżej NGK nie ma sensu schodzić ( tyle ,że NGK do XE kosztuje ok 330 zł ... ). Wadliwa lambda też jest problemem ( a podejrzewam ,że masz już 2 sztuki lub 4 przy widlaku ;) )

Nie wiem z czym do mnie pijesz, ale nie chce mi się dyskutować z kimś, kto stwierdza, że w tym silniku są "kable WN" i allacha wzywa na pomoc... Nazwy producentów widać, że faktycznie też ciężko niektórym spamiętać.

Po prostu kozak ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

no nie ma kabli:)

cewka nowa swiece nowe w gniazdach sucho.

Problem jest tylko na lpg, na benzynie jest super. Mapy paliwowe i gazowe sa idealne. SOnda nowa bosch.

Czekam jeszcze na powrot znajomego co ma mi caly komp od gazu posprawdzac miernikami luty poprawic itd moze tam tkwi przyczyna

Auto od polaka wczesniej holandia, ja sprzedaje czesci na codzien sprzedaje czesci i nie lubie tanich rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zapłonów to nie prosta walka, ja tez walczyłem z tym w AG.Ogladałes swiece w tym cylindrze w którym występuje wypadanie?

Ja bym szukał problemu w lpg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

tak ogladalem, ta na ktorej wypada jest jakby bardziej obsmolona, byly wymieniane jescze raz niedawno i nadal to samo.

Nie wiem gdzie jeszcze probowac, czujnik temp termostat? Moze miec cos z tym wspolnego?

reduktor wymieniony wtryski tez. Wiem ze w gazie jest problem bo tylko na nim sie cos dzieje ale wszyscy rozkladaja rece

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik tem ani termostat to nie,zastanawiam się czy pomiar kompresji byłby pomocny?.Bo na wypadanie zaplonów glownie ma wływ brak iskry, brak paliwa, równiez problem z zaworami czy kompresją.Bład wypadania informuje jedynie ze nie doszło do zapłonu w danym cylindrze, a dlaczego? to juz nie

 

Walke też toczyłem , zamieniłem miejscami świece, podmieniłem cewkę z kablami , podmieniane wtryski, było wymienione ecu (na starym tez problem wystepował), samo PB, i nic nie pomogło czasami podczas bardzo gwałtownego(na szczescie dość rzadko) bład wywalało.Podejrzewam ze było to cos z może popychaczem , moze wałkiem rozrzadu (pracował jak diesel) na pewno cos mechanicznego.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

ja wiem ze gaz wrazliwszy ale czy i na benzynie nie powinno byc jakichs objawow?

Jak pisalem na benzynie bez zarzutu, na gaze jak sie powoli wciska gaz mozna i do odciecia wkrecic auto ale depne od razu do deski jak sie rozpedza lapie te 3-4 tys i juz check miga, za chwile zapala sie na stale i wystarczy zgasic i juz go nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez sie wydaje że i na PB powinny byc objawy i sam nie jestem przekonany do pomiaru.Pasowało by dokładnie sprawdzic kablotekę

Czy przed regeneracją reduktora wypadanie zapłonów wystepowało?

Ps.Czy mozna zamienic wtryskiwacze lpg miejscami?

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

regeneracja byla zrobiona dlatego ze wyswietlal sie blad z tematu, po regeneracji znik ale przez strojenie zaczal wypadac zaplon i teraz na tym sie zatrzymal.

Po drodze wymienione wiele rzeczy. Z tym bledem nie wiazalo sie nic poza tym ze palil sie check i trzea bylo kasowac kompem. Jednak wychodze z zalozenia ze sie pali to znaczy ze cos sie dzieje i moze miec gorsze konsekwencje bo z jakiegos powodu sie pali

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje mi to, że na Pb jest ok. Moja teoria jest już obalona - przypuszczałem, że nastąpi konieczność demontażu głowicy, bo kilka takich przypadków niestety przerobiłem.

Sprawdziłbym sugestie podane wcześniej: zamienić wtryski gazu miejscami. Jeśli błąd przeniesie się na inny cylinder, to problem wtrysku LPG. Jeśli zostanie, to zainteresowałbym się okablowaniem centralki i samą centralką LPG.

Temat jest bardzo niewdzięczny, bo ciężko jest znaleźć winowajcę w takim wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności