Skocz do zawartości

BŁĄD P0170 i wiele ciekawych historii


Gość Maniek1986

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Maniek1986

Nie pasuje mi to, że na Pb jest ok. Moja teoria jest już obalona - przypuszczałem, że nastąpi konieczność demontażu głowicy, bo kilka takich przypadków niestety przerobiłem.

Sprawdziłbym sugestie podane wcześniej: zamienić wtryski gazu miejscami. Jeśli błąd przeniesie się na inny cylinder, to problem wtrysku LPG. Jeśli zostanie, to zainteresowałbym się okablowaniem centralki i samą centralką LPG.

Temat jest bardzo niewdzięczny, bo ciężko jest znaleźć winowajcę w takim wypadku.

wtryski zamieniane miejscami a listw juz bylo ze 3 tak na wszelki

no juz tez zmierzam ku komputerowi bo to az nie mozliwe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

kolejne co zauwazylem.

Jak auto jest zimne to check potrafi sie zapalic na 1 i 2 juz nawet.

I hmm jade powiedzmy 2-3km wskazowka od temp lezy i nagle bach szybko na 80 stopni, termostat sie wiesza?

Jak juz sie zagrzeje to chec nie zapla sie na 1, 2 i 3, jak sie zagrzeje troche to na 3, 4, 5 - 3 3.5tys obr. 4 - 4000, 5 - 5000

Jak sie rozgrzeje calkiem to chyba tylko na 4 i 5 check sie zapala. Dlatego rozmyslalem o tym czujniki temp i termostacie.

Ostatnio byl wycinany kat bo byla mozliwosc ze byl juz zapieprzony, na strumienice. Czy po takim manewrze trzeba zrobic strojenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagraj filmik z wskazówką, bo ona zaczyna wskazywac od 70st. nie rozumiem co znaczy szybko na 80st.Gdyby sie termostat wieszał to bys miał za duzą temp

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

z ta wskazowka moze przesadzam nigdy sie nie przygladalem czy powinna szybko czy wolno filmik mam wrzuce,

natomiast kolejna obserwacja, zatrzymalem siej ak sie check zapalil otwieram maske na zapalonym poki co

i strasznie smierdzi gazem z reduktora -NOWEGO, ale jest to samo co na starym wiec przypuszczam ze problem jest albo w kompie albo przy butli?

Zawor jakis? I jeszcze jedna obserwacja jak sie bardzo powoli przyspieszy to tak jak pisalem check sie nei zapla i wtedy mozna schamowac do zerwa wciskac do deski i tez sie nei zapala heh ja juz chyba zglupialem z tym autem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolego jak najszybciej do gazownika uszczelnić.Albo sam popsikaj preparatem do sprawdzenia szczelności i dokręć.Albo podjedź do obojetnie jakiej stacji diagnostycznej i zrobią ci to za 20 zł.Podejrzewam nieszczelne połączenie rurki miedzianej z reduktorem.Albo jeszcze nieszczelną masz obudowę filtra fazy ciekłej.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo odwrotnie check się pali bo śmierdzi czyli się rozszczelnia i gaz uchodząc bokiem nie dociera do silnika w odpowiedniej ilości wywołując checka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje mi to, że na Pb jest ok. Moja teoria jest już obalona

 

A nie mówiłem ,że popłynąłęś :?::mrgreen:

Facet zmienia cewki jak rękawiczki , ale szkoda mu kasy na oryginał.

 

Dlaczego ?? Ja tam fachowcem nie jestem , ale z tego co pisze na następnej stronie , to ma 5 cylindrów ....

Ja zawsze myślałem , że 2,0 16 v turbo ma 4 cylindry , ale mogę się mylić ... :rolleyes:

Edytowane przez Gość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności