Gość mk5 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Czyli w tym przypadku pozostaje wyłącznie sprawdzanie lpg, reszte pozostawiamy w spokoju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 Nie pasuje mi to, że na Pb jest ok. Moja teoria jest już obalona - przypuszczałem, że nastąpi konieczność demontażu głowicy, bo kilka takich przypadków niestety przerobiłem. Sprawdziłbym sugestie podane wcześniej: zamienić wtryski gazu miejscami. Jeśli błąd przeniesie się na inny cylinder, to problem wtrysku LPG. Jeśli zostanie, to zainteresowałbym się okablowaniem centralki i samą centralką LPG. Temat jest bardzo niewdzięczny, bo ciężko jest znaleźć winowajcę w takim wypadku. wtryski zamieniane miejscami a listw juz bylo ze 3 tak na wszelki no juz tez zmierzam ku komputerowi bo to az nie mozliwe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 kolejne co zauwazylem. Jak auto jest zimne to check potrafi sie zapalic na 1 i 2 juz nawet. I hmm jade powiedzmy 2-3km wskazowka od temp lezy i nagle bach szybko na 80 stopni, termostat sie wiesza? Jak juz sie zagrzeje to chec nie zapla sie na 1, 2 i 3, jak sie zagrzeje troche to na 3, 4, 5 - 3 3.5tys obr. 4 - 4000, 5 - 5000 Jak sie rozgrzeje calkiem to chyba tylko na 4 i 5 check sie zapala. Dlatego rozmyslalem o tym czujniki temp i termostacie. Ostatnio byl wycinany kat bo byla mozliwosc ze byl juz zapieprzony, na strumienice. Czy po takim manewrze trzeba zrobic strojenie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Nagraj filmik z wskazówką, bo ona zaczyna wskazywac od 70st. nie rozumiem co znaczy szybko na 80st.Gdyby sie termostat wieszał to bys miał za duzą temp Edytowane 6 Grudnia 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614832 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 z ta wskazowka moze przesadzam nigdy sie nie przygladalem czy powinna szybko czy wolno filmik mam wrzuce, natomiast kolejna obserwacja, zatrzymalem siej ak sie check zapalil otwieram maske na zapalonym poki co i strasznie smierdzi gazem z reduktora -NOWEGO, ale jest to samo co na starym wiec przypuszczam ze problem jest albo w kompie albo przy butli? Zawor jakis? I jeszcze jedna obserwacja jak sie bardzo powoli przyspieszy to tak jak pisalem check sie nei zapla i wtedy mozna schamowac do zerwa wciskac do deski i tez sie nei zapala heh ja juz chyba zglupialem z tym autem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) No to kolego jak najszybciej do gazownika uszczelnić.Albo sam popsikaj preparatem do sprawdzenia szczelności i dokręć.Albo podjedź do obojetnie jakiej stacji diagnostycznej i zrobią ci to za 20 zł.Podejrzewam nieszczelne połączenie rurki miedzianej z reduktorem.Albo jeszcze nieszczelną masz obudowę filtra fazy ciekłej. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek1986 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 ale to sie dzieje tylko jak check sie zapali, tak to nic nie smierdzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 Albo odwrotnie check się pali bo śmierdzi czyli się rozszczelnia i gaz uchodząc bokiem nie dociera do silnika w odpowiedniej ilości wywołując checka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-614904 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Nie pasuje mi to, że na Pb jest ok. Moja teoria jest już obalona A nie mówiłem ,że popłynąłęś Facet zmienia cewki jak rękawiczki , ale szkoda mu kasy na oryginał. Dlaczego ?? Ja tam fachowcem nie jestem , ale z tego co pisze na następnej stronie , to ma 5 cylindrów .... Ja zawsze myślałem , że 2,0 16 v turbo ma 4 cylindry , ale mogę się mylić ... Edytowane 11 Grudnia 2015 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-615337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 A nie mówiłem ,że popłynąłęś vertix skup się lepiej na sobie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71843-b%C5%82%C4%85d-p0170-i-wiele-ciekawych-historii/page/4/#findComment-615342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.