Skocz do zawartości

Alternator awaria (czwarty rok - czwarta naprawa).


Gość mk5

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze zrobiona regeneracja to lepsze rozwiązanie niż kupno taniego zamiennika. Sama od 3 lat jeżdżę na zrengerowanym (wymiana szczotek i łożysk).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czy problemem nie będzie zbyt mocno napięty pasek alternatora?.Podobnie jak zbyt mocno dokręcone łożyska stożkowe w kołach.Długo nie pociągną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co pamietam to pasek jest na samonapinaczu, przykręcasz go z odpowiednią dla niego siłą i tyle. Wydawało mi się zawsze że to działa w drugą stronę - z czasem sprężyna się "kończy" i pasek ma lekkie luzy a nie odwrotnie :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zaufanie do firmy, której zleciłeś regeneracje? Ja się kiedyś ostro naciąłem na pewien zaklad mechaniki samochodowej. Koleś miał wstawić mi nowy altek za 660 z robocizną a wstawił mi używkę za 660 na której polatałem z 3-4 miesiace. Wypucował altek tak, że wyglądał na nówkę. Stare dzieje, szkoda gadać. W kazdym badź razie może tak ci złożyli altek, żebys do nich wrócił i zostawił kolejne pieniadze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mnie to dziwi. Generalnei lozyska w altkach nei siadaja za czesto chyba z enalot maja duzy to owszem. Tak to sporadycznie siedzie lozysko. w isuzu to czesciej siadzie pompa vaq juz. Poza tym ja bym tam sam wymienil diody na mocniejsze i spal spokojnie po takim zabiegu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lozyska pracuje obecnie dobrze,problemem jest znaczne mrugania oswietlenia przy 3tys obrotów.Jest widoczny spadek napiecia na mierniku.Elektryk nie nie wie w czym problem,jest niby polecany,ale....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie rozlacza ci przypadkiem czegoś co ciagnie duzo prądu?? Np przy 2500 obr siwece zarowe sie rozlaczaja oczewiscie w fazie zimnego silnika i do 2.5 minuty. Ewentualnei siac moze w oplu to elektrohydrauliczne wspomaganie kiery. Na probe rozepnij te elementy i przejedz sie bez tej wspomy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności