Gość majkee Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 A znasz pobór instalacji po naprawie? Żeby spać spokojnie polecam sprawdzić wartość prądu jak i słynne już końcówki kablowe...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Sprawdzałem przewody, klemy wczesniej nic sie nie grzało. Z racji tego że nie były to fachowe naprawy, dotyczyły róznych elementów, i miały racjonalne uzasadnienie nie zamierzam na razie nic robic. Nie mam miernika cegłowego by sprawdzic, ale poki co moim zdaniem nie ma koniecznosci zakupu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 No i padł po raz kolejny .Pytanie naprawiać po raz czwarty(napewno nie u tego partacza) czy szukać używki? Czy ktoś zna numery jaki powinnien być w z17dtl?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek711 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ja do merivy kupiłem regenerowany w firmie Polstarter z Gdańska. Jak na razie nie narzekam. Może nie jeżdżę dużo ale ze 40tys już wytrzymał   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 ale co ci padlo w tym alternaotrze?? Zawsze mowie ze sie przepalaja diody. Sa dwa rodzaje tych diodek tam tzw anody i katody. Chodzi o kierunek przewodzenia. Mozna tez dac dodatkowy kabel idacy od alternatorado akumualotra ten gruby tak by przedluzyc ten seryjny i niekoniecznie grubszy dawac. TO uchroni przed przepalaniem diodek bo dostaja tzw szoku przeciążeniowego zaraz po odpaleniu dejamy czasmai w pedla gazu a dzilaja i siweczki zarowe i inne systemy grzewcze jak szyba tylna itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Nie wiem co padło, ładowanie jest, innym razem nie....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 jesli nie problem z kabloteka to domyslasz sie raczej ze pewnie winny bedzie regulator w altku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Mam info że jest jeden rodzaj alternatora w moim silniku. Z innych źródeł że sa dwa rodzaje : http://allegro.pl/alternator-opel-1-7-cdti-dti-isuzu-od-roku-2003-i5287041990.html tu drugi http://allegro.pl/alternator-opel-1-7-cdti-dti-isuzu-od-roku-2000-i6007029925.html Prawdopodonie róznią się wyjsciem LW i LF. Ps.Skąd w moim silniku obrotomierz czyta sygnał? Edytowane 7 Marca 2016 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Jeden jest na CAN tak jak Ci pisałem.Sygnał jest z czujnika wału.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Beny ale ponoć oba sa do AG nie można ich stosować zamiennie, do mnie ten droższy niby ma być. Edytowane 7 Marca 2016 przez mk5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.