Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzes08

obawiam sie, że jeżeli chodzi o nówkę .. to tylko cała pompa .. a dokładniej chyba nawet to jest razez z przednia pokrywa .. rotor, wirnik i pokrywa z uszczelniaczami. Oryginał to Yamada .. zamienników nie znam ..

wirnik w astrach G były takie same .. ba .. powiem wiecej .. Y (1.7 DTI) i Z (17CDTI do 100KM) miały to samo .. później od 1.7 CDTI 110-130KM miały powiekszona wysokośc rotoru : SMILE :


to powinien byc numer częsci GM 98060385


W kwestii wyjasnienia .. poniżej masz dwie pompy oleju jakie były w 1.7 DTI i CDTI. Ciebie interesuje pompa oleju z CL (do 100KM na zielono pokrywa) NCL (na czerwono) to wszystko powyzej 100KM

 

mam nadzieje, że wszystko wyjasnione .. :))))

post-7223-0-81036100-1436336870_thumb.jpg

post-7223-0-89470800-1436336888_thumb.jpg

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72410-klekot-tarcie-metalu-o-metal-po-stronie-paska/page/2/#findComment-590611
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności