Gość lukkiil Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 z błedem jezdzimy już ponad rok auto chodziło jak należy ale kontrolka denerwuje no dobra ale po rozgrzaniu silnika, sonda powinna mieć na starcie 20mv czy ok 800mv i mieszankę bogatą? bo mowie w kontekscie tego lewego powietrza przy serwie - na zaslepionym wezyku od serwa była mieszanka bogata na podłączonym uboga w tych samych warunkach czyli rozgrzany silnik i bieg jałowy światła i odbiorniki wyłączone teraz pojezdziłem i obroty po jakims czasie mi rosną na postoju jak wylacze swiatła do ok 1100rpm a jak pompuje hamulcem na włączonym silniku to obroty mi rosną aż do 1500rpm to przez brak tego zaworka?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-645515 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 z błedem jezdzimy już ponad rok auto chodziło jak należy ale kontrolka denerwuje No to fajnie.Nie boisz się że za chwilę będziesz robił głowicę? Sonda zawsze na początku stoi.Czy odpalasz ciepły czy zimny.Ok minuty i powinna oscylować. Zaworek jest po to aby podciśnienie z kolektora nie uciekało w serwo tylko wytwarzało podciśnienie w nim.A to jest po to aby było wspomaganie siły hamowania. Gdy nie było zaworka to i wskazania Map sensora będą inne niż powinny i wtedy sonda też źle pracuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-645524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 witam ponownie, więc tak. Nieszczelność na serwie usunięta, w międzyczasie okazało się że brakuję mi zaworka bezzwrotnego na tym przewodzie idącego od serwa do kolektora ssącego. po jego założeniu silnik na biegu jałowym pracuje bardzo równo i nie rosną już samoczynnie obroty na biegu jałowym, szczególnie gdy są wyłaczone wszystkie odbiorniki prądu, poprawił sie również hamulec NIESTETY kontrolka emisji spalin znów się zaświeciła zgodnie z diagnozą mechanika, dziś jadę po sondę, będzie to oryginał Boscha taka jak jest w aucie. Napiszę czy jej wymiana pomogła.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-645827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 witam ponownie, mała aktualizacja w temacie nie wymieniłem jeszcze sondy ponieważ jak się okazało miałem pęknięte serwo, niedaleko łączenia z pompą po usunięciu nieszczelności samochód nabrał wigoru i ładnie trzyma obroty wskazania przepływomierza z 4kg/h wskoczyły na 5-6kg/h i ok 1,25v na biegu jałowym na rozgrzanym silniku. nie powinno być ciut więcej? na razie testuje od niedzieli i czuć że auto lepiej jeździ   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-646538 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 15 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2016 WITAM w moim przypadku błąd p0170 powodowało zasysane lewe powietrze a dokłdniej przez nieszczelne serwo hamulcowe. dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-648097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodeczka Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Witam! Jestem posiadaczem Corsy 1.2 twinport z 2004 roku (ben/gaz), od 3 tygodni powoli pojawiał się problem z odpaleniem autka. Pierwsze objawy były niewielkie odpalał na "tyk" po czym na chwilkę delikatnie tak jakby "skakał" silnik (falowanie obrotów) i przeszło po 30 sekundach, po czym jechał w miarę normalnie, załączył się gaz i wszystko ok. Kolejne objawy były coraz to dłuższe falowanie obrotów, po tygodniu (jeszcze było ciepło) to czekałem 3-4 minuty nie jadąc aż sam dostanie temperatury i wejdzie na gaz, bo na gazie nie ma do tej pory żadnego problemu. Aktualnie po nocy, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem parę razy to zagada i np. zgaśnie, albo obroty są na 500 i wariuje, ale gdy tylko dojdzie do temperatury (już się zimniej zrobiło, więc dłużej to schodzi) i włączy się ten gaz to problemu nie ma. Ostatnio nawet pokazał mi się Check: 1. OPCOM: P0170 - Korekcja paliwa, wadliwe dzialanie (rzad 1) (0A) - Sporadyczny 2. P0170 Czujnik O2 (Bank 1)- usterka dostrajania paliwa Czytałem go opcom-em oraz kolega ma jeszcze jakiś tam program więc inaczej go opisało. Teraz tak... wymieniłem świece, filtry, olej, wyczyściłem przepustnice (środkiem do nich), wyczyściłem przepływomierz (środkiem do niego), posprawdzałem wszelkie węże powietrza, gumowe wszystkie również i stoję w miejscu... porobiłem pomiary z opcoma i nie wiem za co się dalej zabrać. Gdy wciskam gaz do spodu słyszę tak jakby powietrze gdzieś przy rurze takie "pyk", dzieje się tak tylko przy szybkim wciśnięciu i odpuszczeniu pedała gazu, a i jeszcze przy tym rannym kręceniu to czuć benzynę.. Nie wiem czy wszystko dokładnie opisałem (albo jak ktoś mnie zrozumnie ) podam jeszcze dane z tych bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,9.6 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.61 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.43 V Obliczona pozycja przepustnicy,1 % Położenie przepustnicy,Bieg jalowy Prędkość silnika,742 obr/min Przepływomierz powietrza,1.35 V Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej,0.92 V Temperatura cieczy chłodzącej,93 °C Temperatura powietrza wlotowego,2.84 V Temperatura powietrza wlotowego,36 °C Sensor zbiornika paliwa,2.39 V Sensor zbiornika paliwa,22 Mala predkosc Ciśnienie oleju,Zmniejsz. cisn. Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.00 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0 kPa Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr. Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr. Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny żądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 % Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.98 V Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 % Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),745 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Bogata B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga O2 Pętla sensora,Zamknięte B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-1 % B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),13 % Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nie zaprogr. Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Nie zaprogr. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył Prędkość silnika,742 obr/min Pożądana prędkość jałowa,730 obr/min Przesunięcie prędkości jałowej,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2 Kat zwarcia styków,1.6 ms Czas wtrysku,3.3 ms Kat wyprzedzenia zaplonu,10 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mV Wzgledne obciazenie silnika,5 % Normalna temperatura pracy silnika,Aktywny Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0 Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Aktywny Przekaźnik 1 wentylatora,Nieaktywny Przekaźnik 2 wentylatora,Nieaktywny Przekaznik 3 wentylatora,Nieaktywny Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes Czas oczekiwania zabezpieczenia,Nieaktywny BCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),Yes Zest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,Yes BCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),Okay Zestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay Proszę o pomoc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-648639 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Na kilka dni wyłącz LPG i jeździj tylko na Pb.Odnośnie błędu 0170 przy zasilaniu LPG jest masa tematów szczególnie na forach gazowych Edytowane 22 Września 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-648660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Spr dokladnie lewe powietrze i pomierz sonde   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-648669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kulka Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam u mnie też pojawił się błąd P0170 w corsie c 1.2 i było to przez nieszczelność między przepustnica a osłona przspustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-721481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zielok Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 JA mam zupełnie inne objawy i nie mam gazu gdzie szukać ? Autko Opel Corsa C 1.2 16V 75 KM Mianowicie samochód Przejeżdżał około 300-350 Km i cyk Check się świeci kasowałem go programem myślałem ze tylko sporadycznie to zaświeci ale zdarzało się to coraz częściej ,... Czytałem ze moze To być od rozwalonej plecionki okej , wymieniłem .. I zaczęło się co około 150 km ten sam błąd . Po wyjęciu i sprawdzeniu nr sondy okazało się że była ona z Mercedesa i kabelki łączone okej .. . Zainwestowałem w Sonde z Bosha .. PO zamontowaniu znowu około 150 km i cyk błąd .. Skasowałem Go dziś ale moze podpowiecie od czego to moze świecić ? I z tego co czytam co ma serwo mechanizm hamulców do sondy lambda ... Dziękuję za pomoc każdemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/page/3/#findComment-723889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.