Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam następujący problem z vectrą, mam ją kilka lat i od początku prawy przedni napinacz jest wciśnięty ( wystrzelony) .

Poprzedni właściciel poinformował mnie, że kontrolka pali się właśnie w związku z tym ( samochód był delikatnie stuknięty- poduszko nie wystrzeliły) i tak sobie z tym od kilku lat jeżdżę :)

Teraz chcę to zrobić i proszę o poradę od czego zacząć? czy wystarczy kupić napinacz, czy coś jeszcze sprawdzić ?

Proszę również o info czym wykasować błąd ( po wymianie napinacza), u mnie w mieście podłączenie do kompa i tak usługa to koszt ok 250 zł., zastanawiam się , czy nie będzie taniej ( bądź nie wiele drożej ) jak kupie sam kompa do takich rzeczy ( o ile jest w dobrej cenie)

Pozdrawiam

 


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napinacz wymienic

a blad wykasowac

czym ??

o tym sa na forum tematy

wiec prosze poszukac informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez jazuu
      Witam,
      Dziś odebrałem samochód od mechanika, przeciek  układu chłodzenia, był odłączany akumulator aby wymienić wężyk.
      Samochód odebrałem, dosunąłem fotel, przekręciłem kluczyk i kontrolka poduszek już nie zgasła.
      Mechanik zarzeka się że z tym nie mieli nic wspólnego. Podłączył auto do kompa i jest błąd napinacza pasów od strony kierowcy - za duża rezystancja.
      Z kompa odczytał że ma: 3 omy, od strony pasażera 2.7 oma.
      gdzie szukać przyczyny i rozwiązania, oni umywają ręce twierdząc że to nie ich wina.
    • Przez sky83
      Witam. Zakupiłem dosyć okazyjnie Corse C z silnikiem 1,3 CDTI w wersji poliftowej z 2004 roku. Czy w tym modelu istnieje coś takiego jak okienko rewizyjne do sprawdzenia wysunięcia napinacza rozrządu (i jego ewentualnej wymiany)? W moim "głównym samochodzie" czyli Accordzie z 2007 roku coś takiego istnieje i bez problemu można sprawdzić wyciągnięcie i ewentualnie wymienić sam napinacz bez konieczności zdejmowania obudowy rozrządu. Obecnie w Corsie rozrząd pracuje cicho, przebieg 161 kkm, ale naczytałem się o przypadkach zrywających lub przeskakujących łańcuchów bez ostrzeżeń, gdzie winowajcą był wypracowany napinacz właśnie. 
    • Przez Kamil2406
      Witam
      Mam otoz taki problem z insignia 2.0 cdti 2009r
      Od pewnego czasu jak temperatura zewnetrzna wynosi do 11 stopni obroty szaleja na zimnym i na cieplym 1000-1100 nawet przy tej temperaturze silnik ma 800-900 to jak dodam lekko gazu to obroty wskakuja na 1000 dodam ze do pracy mam 50 km i tak pozostaje,jezeli temperatura wynosi 12 lub wiecej wszystko idealnie moj mechanik powiedzial ze to nienormalne podlaczyl komputer i wszystko ok moze ktos juz mial taki problem???
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.